Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Dragons Maze (DGM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Dragons Maze | 3,95 | 9,95 | ||
Prerelease Events | 1,50 |
Prijs:
€ 3,95
FOIL
€ 9,95
In de nieuwe set komt een 8/8 menneke die goed met gates combineert. Ik denk dat gates gaandeweg steeds relevanter/interessanter worden.
Toen deze kaart nog in standard zat gebruikte ik hem in mijn UR/b Control deck als een soort van Thawing Glaciers werkte erg fijn.
vandaag als random kaart voorbij zien komen. leek me leuk om een budget deckje om te bouwen. zie hier voor resultaat
Mijn fout. Het is geen "Whenever a creature an opponent controls dies, ...". Maar Sakashima the Impostor gaat gelukkig nog wel
En zelfs als je een Gate van de tegenstander weet op te blazen werkt het niet. Lazav kijkt namelijk naar de kaart in de graveyard, waar Gates geen creature cards zijn.
Lazav, Dimir Mastermind gaat niet werken vrees ik. Je originele gate gaat namelijk in jouw graveyard en niet die van je tegenstander, ook als je die donate.
Sakashima the Impostor + een kaart als Animate Land (Zie dat ik dat ook gezegd heb op 13-4-2013)
Of Vesuva copied gate, Donate originele gate, die gate Animate Landen, dan Terroren, terwijl je Lazav, Dimir Mastermind hebt liggen
Exact. Ik speel dit in een EDH deck en als er dan één gate in exile raakt, heb ik een probleem (tenzij ik Riftsweeper speel uiteraard).
De tip om de Maze's Ed te kopiëren en zo sneller te zoeken is overigens geniaal! Had er zo niet aan gedacht. Thanks!
Oh je wilt echt aparte Gates... Ik dacht, je wilde gewoon meer manieren om Gates te maken. Aha, ja dan blijft er vrij weinig over
Wat je wel kunt doen is met die 2, de Maze's End kopiëren en sneller aan de verschillende gates komen.
Dat kan niet.
Je moet tien gates met verschillende namen hebben om deze alternate win te doen. Vesuva en Thespian’s Stage kopiëren alles op de kaart (dus ook de naam) van de gate die je eventueel wilt kopiëren. Dus dan heb je een Dimir Guildgate en die kopieer je met Vesuva en dan heb je twee Dimir Guildgates.
Waar ik naar op zoek ben zijn mogelijkheden om het kaarttype Gate ook op andere permanents te krijgen, zonder dat de namen van die permanents wijzigen, zodat ik makkelijker tien of meer gates heb om de alternate af te laten gaan.
Alleen Vesuva en Thespian’s Stage... Maar goed, dan moet je de landjes al hebben liggen...
Is er een manier om het landtype van een kaart te versanderen? Of zijn er kaarten die een landtype kunnen kopiëren/overnemen maar wel hun eigen naam behouden?
Crop Rotation d'r bij . Eternal Witness zodat je een van beide een keer naar je hand kan halen (of als je de Witness kan stuiteren naar je hand kan blijven halen).
Bedenk me ineens dat Scapeshift keihard is in mijn (met gates gevulde) Progenitus EDH en eventueel Amulet of Vigor als Maze’s End nog niet ligt
Land
Maze's End enters the battlefield tapped.
T: Add C.
3, T, Return Maze's End to its owner's hand: Search your library for a Gate card, put it onto the battlefield, then shuffle your library. If you control ten or more Gates with different names, you win the game.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
Returning Maze’s End to its owner’s hand is part of the cost to activate its last ability. Once that ability is announced, players can’t respond to it until after you’ve paid its activation cost and returned Maze’s End to hand.
4/15/2013
When the last ability of Maze’s End resolves, you’ll search for a Gate and put it onto the battlefield before checking to see if you win the game. This check will happen even if you don’t put a Gate onto the battlefield this way. This check will happen only as the ability resolves, not at other times.
4/15/2013
Putting a Gate onto the battlefield with Maze’s End doesn’t count as the one land you can play during your turn. If it’s your turn, you can play Maze’s End or a different land card from your hand after its ability has resolved.
4/15/2013
Controlling multiple Gates with the same name has no effect on your ability to win the game with Maze’s End. The excess Gates are simply ignored.
Decktips