Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Underground Sea (PL)

Serie: Revised (3ED)

Rarity: Rare Revised Rare

Informatie

Voorbeelden PL duals.

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Alpha
 -
2.499,00    
Beta
 -
2.499,00    
Revised
 4
724,95    
Near Mint. Voorbeelden NM duals.
Revised (EX)
 2
649,95    
Voorbeelden EX duals.
Revised (PL)
 1
499,95    
Voorbeelden PL duals.
Revised (VG)
 5
574,95    
Voorbeelden VG duals.
Unlimited
 -
999,00    
Underground Sea | Revised

 Op voorraad 

€ 499,95 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
11-6-2011 14:44:00


Daar ben ik het helemaal mee eens! Dat slaat nergens op om dat te zeggen.. (btw T2 is veel duurder in vergelijking, in the long run)

En ik ben het er ook mee eens dat de Duallandjes gereprint mogen worden, en wel om o.a. de volgende redenen:

Ten eerste hoeft Wizards zich totaal niet te bekommeren om de spelers die 1000en euros erin hebben zitten in kaartjes zoals Duals, Fows etc. want magic is GEEN investering!! Als je het wel zo ziet, dan heb je ze niet alle 5 (mana ) op een rijtje.. Dus als jij er zoveel geld aan wil uitgeven, dan is dat je eigen keuze.

Ten tweede, Legacy was inderdaad ontworpen om de kosten te drukken. Nu is het daar bijna net zo erg, met als gevolg, dat er nu weer sprake is van een nieuw formaat. (alleen vanaf nieuwe layout ofzo)
Hoever wil je gaan?

Ten derde zou een goeie manabase/fix een absoluut RECHT moeten zijn dat alle magicspelers zouden moeten hebben.
Niet alleen de rijkere spelers die zich kunnen 'inkopen' in de top-X

Ik vind het totaal GEEN probleem dat sommige goeie kaarten reteduur zijn omdat ze gewoon ontzettend goed zijn.
Maar dit soort landjes?? nee.. iedereen zou dit moeten kunnen spelen.

Je mana-base is je basis.. Wat voorn deck het ook is, dat maakt niet uit, elk deck kan in principe winnen, maar iedereen zou wel de mogelijkheid moeten hebben om de mana goed te krijgen. (De meeste potjes die verloren worden, zijn vaak door manascrew!)Zonder het nadeel te hebben tegen spelers die meer cash hebben/of ze nog hebben van vroeger.. Anders is het gewoon oneerlijk.

(Raar voorbeeld: )
Zie het als water. Water is je basis waar elk mens ter wereld recht op heeft (of zou moeten hebben).
Alleen kun je nu gewoon normaal water (Duals) kopen voor veel $$$, of veel cheaper water dat of vervuild is, of goor smaakt, (de rest) en waar je vervolgens dood aan gaat.

Dus de originele Duals mogen ze van mij echt wel bannen of reprinten.


zo.




11-6-2011 10:08:00

Ik vind het niet goed om te zeggen dat mensen die legacy niet kunnen betalen maar T2 of casual moeten gaan spelen. Legacy is verzonnen omdat Vintage zo duur was, het is juist gemaakt om goedkoop te zijn.

11-6-2011 03:03:00

Heh? Wie heeft over een paar mensen die klagen? Daar gaat het helemaal niet om. Ik ga me mezelf ook niet meer herhalen Laten we het maar gewoon eens worden dat we het niet eens gaan worden.

11-6-2011 01:14:00

Ik speel btw geen legacy omdat ik het te duur vindt maar ik ben niet zo vol van mezelf om te denken dat legacy nu ineenstort lol

11-6-2011 01:13:00

@david, maar legacy zal niet op zijn gat liggen. echte legacy spelers hebben alle staples al of kunnen er aan komen door te ruilen. Bovendien spelen die intensiever en willen ze dus ook investeren. Waarom zou legacy op zijn gat liggen omdat er hier wat mensen klagen over dure duals? Die mensen moeten lekker T2, EDH, 2HG of casual gaan spelen, genoeg te verzinnen toch

11-6-2011 00:10:00

Dat klopt. Maar ze zullen niet stoppen met spelen. Ik denk dat die spelers harder gaan huilen als over een paar jaar legacy op z'n gat ligt.

10-6-2011 23:59:00

@David: spelers die nu vele honderden euro's hebben geinvesteerd in duals (die waardevast zouden moeten zijn), zullen het niet waarderen als Wizards opeens die duals gaat herprinten...

10-6-2011 21:47:00

@alex: shocklandjes maken je in vrijwel elk legacydeck gewoon kansloos. Fetch-dual voor 3 levens? T2 sta je alleen door je mana-base al op 14, pak je spullen maar weer in.

Als je legacy wil spelen zonder duals dan moet je gewoon Goblins (ook duur door wastelands/ports), Merkfolk (FoW), Elves (Crade/Wasteland/NO), high tide (spirals) oid spelen.

10-6-2011 21:46:00

Dat wotC bang is om spelers te verliezen lijkt me erg stug. Ik denk niet dat spelers ineens massaal gaan stoppen met spelen omdat ze een gewilde kaart herprinten. In tegendeel, het zou legacy zelfs een boost geven omdat het toegankelijk wordt voor nieuwe spelers.

10-6-2011 21:43:00

@Nico: Dat is dus de P9. P9 is 5 Mox, 1 Black Lotus, 1 Time Walk 1 Timetwister, 1 Ancestral Recall.

En je mag bij sommige proxy toernooien inderdaad 10 proxies gebruiken. Maar dat is niet bij allemaal.

10-6-2011 21:38:00

@nico, volgens mij mag je bij vintage vaak een aantal proxies. Mss moeten ze anders zeggen elk legacy deck ook 3 proxies. Maarja dan zijn fows of wastelands weer te duur en zo kun doorgaan.

10-6-2011 21:36:00

Shocklandjes zijn een goedkoop alternatief wat je niet gelijk kansloos maakt. Monocolor is natuurlijk ook een optie. Mud, goblins verzin maar wat. Maar klagen helpt niet.

Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-6-2011 21:35:00

Wordt Vintage niet gedomineerd door de Moxen? Die zijn ook 300' per stuk.

10-6-2011 20:40:00

@Sleepless: Vintage wordt niet gedomineerd door alleen maar dure kaarten. Oke, je hebt de P9, Shops en Time Vault maar behalve dat is het echt niet zo duur. Niet heel veel duurder dan Legacy in ieder geval, en wel een heel stuk gaver.

10-6-2011 20:04:00

Er is geen reden om de duals te bannen in legacy, dus dat zal ook niet gebeuren.

Oracle

Land - Island Swamp 

(T: Add U or B.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/1/2008
This has the mana abilities associated with both of its basic land types.

10/1/2008
This has basic land types, but it isn’t a basic land. Things that affect basic lands don’t affect it. Things that affect basic land types do.

Decktips