Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Fleshformers, gehaktballen in disguise
Helaas zijn die nooit uitgebracht.
Blijft toch een vette kaart. Doet me een beetje aan Silent Hill denken. Straight Jacket - hier
Dragonsoul Knight
Paragon of the Amesha
ik mis de blauwe en de groene
5 minuten staren naar de kaart om te proberen te snapen wat het nou is. Vreemde art...
Creature - Human Wizard 2 / 2
WUBRG: Fleshformer gets +2/+2 and gains fear until end of turn. Target creature gets -2/-2 until end of turn. Activate this ability only during your turn. (A creature with fear can't be blocked except by artifact creatures and/or black creatures.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2009
Fleshformer’s ability has only one target: the creature. If that creature becomes an illegal target by the time Fleshformer’s ability would resolve, the entire ability doesn’t resolve. Fleshformer won’t get +2/+2 and won’t gain fear.
2/1/2009
Fleshformer can target itself with its ability. The result is that Fleshformer gains fear, since the +2/+2 and -2/-2 parts of the effect will balance each other out. (Fleshformer’s power and toughness will each momentarily go up by 2, in case anything cares about that.)
Decktips