Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Hij kan zichzelf regeneraten. Hij wordt wel gedestroyed door de cleansing, maar in plaats van dat hij naar je gy gaat, blijft hij in het spel (en wordt getapt).
Hij kan zichzelf regeneraten. Plowbeast is een beest met power 5 or greater, dus is hij een legaal target voor zijn ability.
Dat Planar cleansing global is is niet belangrjk. Global effects en regenerate hebben niets met elkaar te maken. Global destruction maakt vooral uit voor protection, omdat protection van X wel targeten door X voorkomt, maar niet destroyen door X.
Thanks voor de snelle reactie, maar even voor de duidelijkheid, hij kan ook zichzelf regenereten toch? en het global effect van de cleansing heeft in dit geval geen effect?
Cleansing wordt gecast en gaat op de stack. Nu mag je reageren door je mannen te regeneraten.
Vraagje over dit ploegbeestje,
Ik had een Vagrant Plowbeasts samen met wat andere beestjes, wordt er oppeens een Planar Cleansing gespeelt.
Ik wil natuurlijk voor een paar mana al m'n beestjes redden, maar dat wordt tegengesproken omdat Planar Cleansing global is, en ik had de regenerate al moeten spelen voordat de cleansing gespeeld zou worden. (we hebben in de regenerate regels gevonden dat je voor de destroy moet regeneraten.)
Maar alles gaat toch "on the stack"? dus Plowbeasts wordt gesloopt, ik gebruik de regenerate (voor zichzelf en z'n vriendjes), dan wordt toch eerst de regenerate geresolfed, dan de destroy, dan blijven mijn beestjes toch leven?
Creature - Beast 6 / 6
1: Regenerate target creature with power 5 or greater.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2009
This ability checks the targeted creature’s power only at the time the ability is activated and at the time it resolves. The regeneration shield it creates will work no matter what that creature’s power is at the time it would be destroyed.
Decktips