Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Alara Reborn (ARB)
Serie | Normaal | Foil | ||
Alara Reborn | 0,40 | 1,00 |
Idd vind Raymond Swanland echt goed in dit soort beesten. Misschien kan je een Viashino Slaughtermaster ombouwen tot een token.
Jammer dat bijbehorende Lizard Token niet een vergelijkbare art heeft.
Op zich wel, maar aan de andere kant: Weerwolven zijn al redelijk dodelijk wanneer ze transformeren, en je wil ook niet té afhankelijk worden worden van tegenstanders die niets doen.
nee leuk met de nieuwe groen rode weerwolfjes!
geweldig met een Isochron Scepter en een Silence
Enchantment
At the beginning of each opponent's end step, if that player didn't cast a creature spell this turn, create a 2/2 green Lizard creature token.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2009
Predatory Advantage’s ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless the opponent whose turn it is didn’t cast a creature spell that turn, and (2) the ability will do nothing unless the opponent whose turn it is still hasn’t cast a creature spell by the time it resolves.
5/1/2009
Predatory Advantage checks whether a player cast a creature spell, not whether a creature entered the battlefield under that player’s control. If that player cast a creature spell but you countered it, for example, you won’t get a Lizard token that turn.
5/1/2009
In a Two-Headed Giant game, Predatory Advantage’s ability triggers twice at the end of the opposing team’s turn: once for each player. If neither of those players cast a creature spell that turn, you’ll get two Lizards. If one of those players cast a creature spell but the other didn’t, you’ll get one Lizard.
Decktips