Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Magebane Armor

Serie: M10 (M10)

Rarity: Rare M10 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
M10
 -
0,40
 -
1,00
Magebane Armor | M10

Prijs:

€ 0,40

Uitverkocht

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
24-2-2018 19:00:00

komt deze ergens snel binnenkort weer binnen?!
heb 'm nodig voor een deckje

27-9-2012 21:28:00

Deze had ik laatst tegen me, op een Crypt Rats. Da's helemaal niet grappig.

4-8-2010 12:21:00

Dan heeft hij geen flying, alleen maar de +2/+4.

Lucas (11) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-8-2010 12:12:00

Wat is er als je deze op een nonflying creature zet?

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-6-2010 18:47:00

Dat lijkt me een goed idee.

Grimp (20) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-6-2010 18:35:00

sorry lees nu de teksten hiernaast pas. dacht snel even een vraag stellen volgende keer toch maar even lezen!?!?!

Grimp (20) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-6-2010 18:31:00

hallo kan iemand mij vertellen, wanneer ik mijn creature equip met Magebane Armor en daarna enchant met Armored Ascension, kan hij dan wel of niet vliegen?

Oracle

Artifact - Equipment 

Equipped creature gets +2/+4 and loses flying.
Prevent all noncombat damage that would be dealt to equipped creature.
Equip 2 (2: Attach to target creature you control. Equip only as a sorcery.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/1/2009
Magebane Armor can equip a creature that doesn’t have flying. The “lose flying” effect just won’t do anything in that case.

10/1/2009
Magebane Armor causes the equipped creature to lose flying at the time it became equipped. Any ability that grants that creature flying that starts to work later (such as a Jump that resolves later, or a Levitation that comes under your control later) will work normally.

10/1/2009
Combat damage is the damage that’s dealt automatically by attacking and blocking creatures, even if it’s redirected (by Harm’s Way, perhaps). Noncombat damage is any other damage (generally, it’s damage dealt as the result of a spell or ability).

Decktips