Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Master of the Wild Hunt

Serie: M10 (M10)

Rarity: Mythic M10 Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
M10
 -
5,95
 -
24,95
Masters 25
 -
4,95
 -
21,90
Master of the Wild Hunt | M10

Prijs:

€ 5,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 24,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
18-8-2018 12:39:00

Goede kaart dit, als hij niet binnen een paar beurten is weggehaald kun je er zo'n significant kaartvoordeel mee halen!

En als je z'n helm er af zou trekken, zou er een Gaea’s Liege onder zitten?

23-8-2015 09:41:00

Ah, dus deze knakker zit Geralt the Witcher achterna.

15-12-2013 03:17:00

Nope. Dan had er iets als 'Choose a creature an opponent controls. Any number of target wolves you control fight that creature.' moeten staan.

15-12-2013 02:12:00

Ok dank je, ik had gehoopt dat zijn ability de wolven zou targetten waarop de wolven dan weer de equipped creature zouden targetten, helaas.

15-12-2013 02:07:00

Dat gaat niet lukken. Master of the Wild Hunts ability target, en kan daarom niet gebruikt worden op ontargetbare zooi zoals Cloakdragers.

15-12-2013 01:35:00

Ik heb een vraagje over deze kaart, kan je met de ability van deze kaart door middel van de wolven damage doen tegen een creature die is equipped met Whispersilk Cloak?

29-9-2011 14:17:00

't Is een beetje dubbel dat je dat zegt, maar oh nee he... gaan we weer. Heb d'r echt geen zin in deze keer, want het zint me niet.

29-9-2011 12:40:00

Vond het maar dubbelzinnig

29-9-2011 12:19:00

EDIT: Accidentele dubbel-post; internet liep vast.

29-9-2011 12:17:00

Je kiest toch een 'target creature'? Da's exact hetzelfde als Doom Blade. Zou je daar ook over vragen of je er twee creatures mee mag destroyen?

29-9-2011 12:08:00

1 target mag je kiezen

29-9-2011 12:03:00


Een vriend en ik hadden hierover een discussie.

Ik had 2 wolfjes liggen. Mijn tegenstander had 2 1/1 elfjes liggen.
Mag ik deze ability gebruiken om elk wolfje van mij een ander target te laten bevechten, zodat ik mijn 2 wolfjes mag laten vechten tegen de 2 elfjes. Of mag ik maar 1 target kiezen waar AL men wolfjes op gaan vechten?

HULP

15-9-2011 21:33:00

Ja.

Edit: Xander was eerder.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-9-2011 21:33:00

Ja. Het is het wolfje dat schade doet. En deathtouch gaat ook op bij non-combat damage.

15-9-2011 21:28:00

Klopt dit:

De combinatie van deze kaart met Wren’s Run Packmaster kun je met 1 wolfje een 10/10 afmaken doordat deze deathtouch krijgt???

Oracle

Creature - Human Shaman 3 / 3

At the beginning of your upkeep, create a 2/2 green Wolf creature token.
T: Tap all untapped Wolf creatures you control. Each Wolf tapped this way deals damage equal to its power to target creature. That creature deals damage equal to its power divided as its controller chooses among any number of those Wolves.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/16/2018
All Wolves you control are tapped as part of the activated ability’s effect, not as a cost. Players may respond by attempting to tap or untap Wolves, or to create or remove them.

3/16/2018
If the target creature is an illegal target by the time Master of the Wild Hunt’s ability tries to resolve, the ability doesn’t resolve. You won’t tap your Wolves, and nothing will deal or be dealt damage.

3/16/2018
Only a Wolf creature tapped as part of the ability’s effect can be dealt damage by the target creature.

3/16/2018
The controller of the target creature doesn’t divide that creature’s damage as the ability is activated (since the Wolves that will receive that damage aren’t targeted), so that player does so as the ability resolves. There is no time to react between the time a Wolf is chosen, the time damage is dealt to it, and the time it’s destroyed for having been dealt lethal damage. If you want to put a regeneration shield on one of those Wolves, or target it with a damage-prevention spell, or anything else, you must do so before the ability resolves (and before you know which Wolves will be chosen and how much damage will be dealt to them).

Decktips