Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar (ZEN)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2014 | 5,95 | |||
Zendikar | 7,95 | 14,95 |
Prijs:
€ 7,95
FOIL
€ 14,95
Die ene aan een paar touwen lijkt me een human, maar die in het rood zie je vanachter, dus lijkt me een human of kor.
Iemand enig idee welke creature dat zijn op de voorgrond?
Ze hebben inderdaad gewoon summoning sickness. Het gaat erom dat ze nog voor de untap step al bij jou hoorden. iets van "continuesly controlled by that player since the beginning of his turn".
een vraagje als je een creature terug haal met {=emeria,the sky ruin} heeft hij dan nog summing sickniss had gister op fmn een probleem rond een judge had hem gezegd dat ze geen summing sickniss meer hebben omdat ze de upkeep meegemaakt hebben maar het is toch begin van de beurt dat summing sickniss wegvalt
Dat is correct. Er is maar 1 moment dat "beginning of your upkeep" is. Alles dat niet op de battlefield is, kan ook niet triggeren.
Zoals ik het lees heb jij gelijk Bjorn,
Beginning of your upkeep triggert één keer en dan gaan alle triggers tegelijk op de stack. De volgorde waarin deze op de stack gaan mag de actieve speler eerst bepalen voor de triggers die hij/zij controlled, daarna de andere spelers.
Deze worden vervolgens allemaal afgewerkt. Dit landje gooit een beest in het spel en dan ga je verder met je upkeep.
Dus, ligt die Worldqueller aan het begin van de upkeep in het spel? Nee -> deze triggert dus niet.
Alles met "At the beginning of your upkeep" triggered tegelijk, namelijk aan het begin van je upkeep. Als de World Queller terug komt met dit landje, is zijn tijd van triggeren voor deze beurt alweer voorbij, en mag hij dus een beurtje wachten met het Quellen van de wereld.
ik had wat verwarring over beginning of your upkeep effects, stel dat de creature die je hier mee terug haalt ook een beginning of your upkeep effect heeft laten we worldqueller als voorbeeld houden, triggert worldqueller dan? ik dacht dat beginning of your upkeep alles op de stack ging, en dan als dat resolved het geen beginning meer is, maar gewoon upkeep en dus de worldqueller niet gelijk triggert maar pas de beurt er op, mn tegenspeler beweerde dat hij gewoon afging en dat het nog steeds beginning of your upkeep was
hij zit gewoon 4x in mono witte decks in standard, en in extended ziet hij ook een heel klein beetje play.
Waarom is deze uitverkocht? Wordt deze zoveel gespeeld? Lijkt me echt een kaart die alleen bruikbaar is in casual met een Gift of Estates erbij ofzo.
hier staat alle info die je nodig hebt denk ik.
In de 'end of turn'-step mag je nog instants/abilities spelen. Sorcery speed dingen (sorceries/creatures/lands/planeswalkers/enchantments/artifacts) mag je alleen in een van beiden main phases spelen.
Oke bedankt, en wat mag je eigenlijk allemaal nog doen na je end of turn? Mogen er dan alleen nog maar instant gespeelt worden?
Untap > Upkeep > Draw step, ertussenin dus.
At the beginning of you upkeep, is toch voor je untap step en draw step?
Ah, awesome!
thanks
Land
Emeria, the Sky Ruin enters the battlefield tapped.
At the beginning of your upkeep, if you control seven or more Plains, you may return target creature card from your graveyard to the battlefield.
T: Add W.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2009
Emeria, the Sky Ruin’s triggered ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless you control seven or more Plains as your upkeep starts, and (2) the ability will do nothing if you control fewer than seven Plains by the time it resolves.
Decktips