Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Instant - Trap
If three or more creatures are attacking, you may pay U rather than pay this spell's mana cost.
Attacking creatures get -3/-0 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2009
You may ignore a Trap’s alternative cost condition and simply cast it for its normal mana cost. This is true even if its alternative cost condition has been met.
10/1/2009
Casting a Trap by paying its alternative cost doesn’t change its mana cost or converted mana cost. The only difference is the cost you actually pay.
10/1/2009
Effects that increase or reduce the cost to cast a Trap will apply to whichever cost you chose to pay.
Decktips