Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Met Fling is deze beter!
Dan doe je met je creature +2 dmg en met fling nog eens +2 dmg.
Zoals je al zegt: In draft... verder dan dat zal hi weinig gespeeld worden ben ik bang.
Kheb deze wel eens ingeboard vanuit mijn sideboard in draft...komop zo slecht is hij niet.
maar dan nog. Shock is praktisch hetzelfde maar minder beperkt, Brute Force en Fever Charm zijn zelfs puur beter.
Reckless Charge is een sorcery. Dit is een instant. Dat kan verschil uitmaken.
lol ze moeten een lijst maken met top 50 slechtste kaarten =)
Deze is gewoon grappig slecht. brute force heeft dan nog zin, of als je meer wilt spelen dan Reckless Charge . Deze is er alleen voor zn art ^^
"More like Bull ****"
Euh ja inderdaad, weet even niet waar ik met m'n hoofd zat.
Maar als dat 1/1 beestje first strike heeft, overleeft die dat ook.
Daar had ik het over. En aan jouw formulering te zien jij ook
Robert, niet helemaal want als je met een 1/1 een 3/3 blockt en dan een Shock speelt gaat je eigen beestje dood, met +2/+0 en first strike niet.
Had eigenlijk +1/+0 moeten zijn en deals 3 damage to you.
En waarom niet??
2 damage op een beestje, dan first strike damage. Dat is dus hetzelfde resultaat.
Tenzij het creature first strike heeft. Dan overleeft ie misschien nog een combat terwijl dat met een burn spell niet zou lukken.
+2 damage van een creature is hetzelfde als een 2 damage spell nietwaar ?
waarom burn spells vergelijken met deze?
Instant
Target creature gets +2/+0 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips