Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Calcite Snapper

Serie: Worldwake (WWK)

Rarity: Common Worldwake Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Worldwake
 6
0,15
 1
0,45
Calcite Snapper | Worldwake

 Op voorraad 

€ 0,15 (6x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,45 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
rory (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-9-2010 19:00:00

miss heel oude discussie maar snapper is gwn goed hoor, ik speel hem in mijn grixis zelfs als 4x (en ik spele maar 6 creatures) het is een muur met shroud, wat geweldig is omdat 4 vele is om doorheen te beuken, maar als alles leeg is ram ik rustig door voor 4 en het mooie is de shroud du zelfs als mijn toughness laag is kan hj nog steeds niet gebolt worden smile

24-2-2010 16:02:00

Die: Doran, the Siege Tower

24-2-2010 16:02:00

Maar en in hetzelfde deck is misschien wat te veel van het goede.

24-2-2010 16:01:00

Moet je {=doran the siege tower} gaan spelen..

24-2-2010 01:08:00

in limited is hij goed omdat een 1-4 blocker goed is
in constructed is hij goed omdat 4-1 shroud gewoon goed is.

23-2-2010 20:43:00

"je blokt er niks mee dood"
je blokt er alle X/1 mee dood en hij wordt zelf nooit gekillt door een creature. hij heeft ook nog shroud dit is gewoon een goeie muur voor in control die afentoe zelfs voor 4 kan beuken

23-2-2010 20:29:00

Daarom is walking atlas zo leuk erbij, dat kan je voor de damage fase nog veranderen naar believen. En als je dan eens niets afmaakt, moet je maar denken: 'kan gebeuren.

23-2-2010 20:07:00

ik vind het probleem van dit ding dat hij makkelijk dood gaat aan een 1/1 er als het 4/1 is en als hij 1/4 is blocked hij misschien wel iets maar hij maakt niks dood.

23-2-2010 19:57:00

geniaal in draft 3 keer in wit/blauw control gespeeld.. dit was een muur en met die atlas nog gevaarlijk ook in tegenstanders beurt. voor de rest kan je ook beuken met een 4/1 schroud.. in een draft weinig wog effecten gezien de laatste tijd .

23-2-2010 19:27:00

Als je geen kleurproblemen hebt dan zie ik niet in waarom deze niet goed.

Een normale turtle 1/4 (2 kleurloos en 1 blauw) is al hartstikke irritant om tegen te spelen, deze heeft ten opzichte daarvan alleen maar voordelen.

In je eigen beurt kan hij 4/1 worden, waarmee je 4 damage kunt doen. Anders laat je hem gewoon thuis (hij heeft toch shroud, dus tis niet alsof de tegenstander hem makkelijker kan killen) en isie in de beurt van je tegenstander gewoon weer een 1/4.

23-2-2010 18:53:00

Heb hier vaak mee gespeeld met drafts, en daar valt hij altijd erg tegen, aan die shroud heb je (bijna niks) en van 1/4 naar 4/1 is gewoon slecht...Heb hem nooit echt goed gevonden, de mensen waar ik mee drafte vonden hem ook niet echt goed.

Bode (56) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-2-2010 18:24:00

voor een schildpad is ie best irritant

23-2-2010 17:30:00

hoezo dat dan? ik vind hem helemaal niet zo goed.

23-2-2010 17:21:00

Vreemd dat er hier nog geen reacties zijn. Volgens mij is dit echt een heel goede common!

Oracle

Creature - Turtle 1 / 4

Shroud (This creature can't be the target of spells or abilities.)
Landfall - Whenever a land enters the battlefield under your control, you may switch Calcite Snapper's power and toughness until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/1/2010
The landfall ability triggers whenever a land enters the battlefield under your control for any reason. It triggers whenever you play a land, as well as whenever a spell or ability (such as Rampant Growth) causes you to put a land onto the battlefield under your control. It will even trigger when a spell or ability causes another player to put a land onto the battlefield under your control (as can happen with Yavimaya Dryad’s ability, for example).

3/1/2010
When a land enters the battlefield under your control, each landfall ability of the permanents you control will trigger. You can put them on the stack in any order. The last ability you put on the stack will be the first one that resolves.

4/15/2013
Effects that switch power and toughness apply after all other effects that change power and/or toughness, regardless of which effect was created first.

4/15/2013
Switching a creature’s power and toughness twice (or any even number of times) effectively returns the creature to the power and toughness it had before any switches.

Decktips