Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
miss heel oude discussie maar snapper is gwn goed hoor, ik speel hem in mijn grixis zelfs als 4x (en ik spele maar 6 creatures) het is een muur met shroud, wat geweldig is omdat 4 vele is om doorheen te beuken, maar als alles leeg is ram ik rustig door voor 4 en het mooie is de shroud du zelfs als mijn toughness laag is kan hj nog steeds niet gebolt worden
Maar en in hetzelfde deck is misschien wat te veel van het goede.
Moet je {=doran the siege tower} gaan spelen..
in limited is hij goed omdat een 1-4 blocker goed is
in constructed is hij goed omdat 4-1 shroud gewoon goed is.
"je blokt er niks mee dood"
je blokt er alle X/1 mee dood en hij wordt zelf nooit gekillt door een creature. hij heeft ook nog shroud dit is gewoon een goeie muur voor in control die afentoe zelfs voor 4 kan beuken
Daarom is walking atlas zo leuk erbij, dat kan je voor de damage fase nog veranderen naar believen. En als je dan eens niets afmaakt, moet je maar denken: 'kan gebeuren.
ik vind het probleem van dit ding dat hij makkelijk dood gaat aan een 1/1 er als het 4/1 is en als hij 1/4 is blocked hij misschien wel iets maar hij maakt niks dood.
geniaal in draft 3 keer in wit/blauw control gespeeld.. dit was een muur en met die atlas nog gevaarlijk ook in tegenstanders beurt. voor de rest kan je ook beuken met een 4/1 schroud.. in een draft weinig wog effecten gezien de laatste tijd .
Als je geen kleurproblemen hebt dan zie ik niet in waarom deze niet goed.
Een normale turtle 1/4 (2 kleurloos en 1 blauw) is al hartstikke irritant om tegen te spelen, deze heeft ten opzichte daarvan alleen maar voordelen.
In je eigen beurt kan hij 4/1 worden, waarmee je 4 damage kunt doen. Anders laat je hem gewoon thuis (hij heeft toch shroud, dus tis niet alsof de tegenstander hem makkelijker kan killen) en isie in de beurt van je tegenstander gewoon weer een 1/4.
Heb hier vaak mee gespeeld met drafts, en daar valt hij altijd erg tegen, aan die shroud heb je (bijna niks) en van 1/4 naar 4/1 is gewoon slecht...Heb hem nooit echt goed gevonden, de mensen waar ik mee drafte vonden hem ook niet echt goed.
voor een schildpad is ie best irritant
hoezo dat dan? ik vind hem helemaal niet zo goed.
Vreemd dat er hier nog geen reacties zijn. Volgens mij is dit echt een heel goede common!
Creature - Turtle 1 / 4
Shroud (This creature can't be the target of spells or abilities.)
Landfall - Whenever a land enters the battlefield under your control, you may switch Calcite Snapper's power and toughness until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/1/2010
The landfall ability triggers whenever a land enters the battlefield under your control for any reason. It triggers whenever you play a land, as well as whenever a spell or ability (such as Rampant Growth) causes you to put a land onto the battlefield under your control. It will even trigger when a spell or ability causes another player to put a land onto the battlefield under your control (as can happen with Yavimaya Dryad’s ability, for example).
3/1/2010
When a land enters the battlefield under your control, each landfall ability of the permanents you control will trigger. You can put them on the stack in any order. The last ability you put on the stack will be the first one that resolves.
4/15/2013
Effects that switch power and toughness apply after all other effects that change power and/or toughness, regardless of which effect was created first.
4/15/2013
Switching a creature’s power and toughness twice (or any even number of times) effectively returns the creature to the power and toughness it had before any switches.
Decktips