Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Nope: 'When enchanted land dies, return that card to its owner's hand.'
Dan nog, een Treetop Village kan rake klappen uitdelen, vooral nadat iemand bijvoorbeeld een Wrath of God heeft gecast.
Maar wanneer die dood gaat ben je een landje kwijt in plaats een creature kaart....
en blocken
Dan kan-ie aanvallen.
Wat voordeel heeft het eigenlijk om je landje een creaturen te maken?
nou kijk...
ehm
hm
waarom zei je niet meteen dat het een red beast is !? ^^
kzal wel dyslexies zijn ofzo, das in de mode toch?
quote: jammer dat het niet samenwerkt met Bloodmark Mentor
Waarom niet?
hm dit is dus een soort van...
4/2 trample
pay to attack
leuk
Het landje.
"that card" is het landje.
met de laatste abbility bedoelen ze dat deze kaart terug naar je hand gaat, of het landje waaronder je deze speelt?
Ja, de citadel is uit zichzelf indestructible. En deze kaart zegt niet dat het landje zijn eigen abbilities verliest, je zou hem ook nog kunnen tapen voor mana.
Antwoord : Ja, hij is nog steeds onverwoestbaar
als ik deze op een Darksteel Citadel plaats dan is hij toch indestructible of niet?
Enchantment - Aura
Enchant land
Enchanted land is a 4/2 red Beast creature with trample. It's still a land.
When enchanted land dies, return that card to its owner's hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/1/2010
The enchanted permanent will be both a land and a creature and can be affected by anything that affects either a land or a creature.
3/1/2010
When a land becomes a creature, that doesn’t count as having a creature enter the battlefield. The permanent was already on the battlefield; it only changed its types. Abilities that trigger whenever a creature enters the battlefield won’t trigger.
3/1/2010
An attacking or blocking creature that stops being a creature is removed from combat. This can happen if a Zendikon enchanting an attacking or blocking creature leaves the battlefield, for example. The permanent that was removed from combat neither deals nor is dealt combat damage. Any attacking creature that the land creature was blocking remains blocked, however.
3/1/2010
An ability that turns a land into a creature also sets that creature’s power and toughness. If the land was already a creature, this will overwrite the previous effect that set its power and toughness. Effects that modify its power or toughness, such as the effects of Disfigure or Glorious Anthem, will continue to apply, no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change its power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.
3/1/2010
If a Zendikon and the land it’s enchanting are destroyed at the same time (due to Akroma’s Vengeance, for example), the Zendikon’s last ability will still trigger.
3/1/2010
If a Zendikon’s last ability triggers, but the land card it refers to leaves the graveyard before it resolves, it will resolve but do nothing.
Decktips