Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Omg Erwin leer lezen, hij gaat ook naar de hand
excuus, het is 2 mana en geen 5 mana Ik dacht dat de boomerang ook weer naar de hand ging-_-' Toch iets beter dan ik dacht.
In ZZZ draft kwamen padstellingen zelden voor, of speler A is dood of speler B is dood rond beurt 6-7. Ik betwijfel of je met ZZW tijd hebt om die boomerang te gebruiken.. 5 mana en een beest tappen is gewoon veel voor maar 1 damage. Dan was Rod of Ruin toch een stuk beter in m10.
In limited blijkt hij toch bruikbaar ja. Genoeg X/1 targets, en je komt ook regelmatig in een patstelling met creatures. Ik heb er potjes mee gewonnen.
In limited is het wel recuring damage. 5 mana of niet, het blijft recuring, en geeft je iets om te doen wanneer je de mana hebt.
Erg mooie art btw. O:
Dat is zeker een interessante theorie, die misprint
Ik heb echt geen idee waar deze kaart op slaat
het zal wel een misprint zijn. want dit is wel heel slecht.
Viridian Longbow doet practische het zelfde.
Ja, een waardig opvolger van Cyclopean Snare...
Deze kaart is echt slecht. om in het spel te leggen dan
om te equippen. Tap: gaat terug naar je hand en moet je weer van voor af aan beginnen. Dat betekend
en een getapt beestje voor 1 schade!
Artifact - Equipment
Equipped creature has "T, Unattach Razor Boomerang: It deals 1 damage to any target. Return Razor Boomerang to its owner's hand."
Equip 2
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/1/2010
The source of the damage is Razor Boomerang, not the equipped creature. However, the equipped creature’s ability is what targets the permanent or player. If Razor Boomerang is equipped to a red creature, for example, the ability couldn’t target a creature with protection from red. It could target a creature with protection from artifacts, but all the damage would be prevented.
3/1/2010
Unattaching Razor Boomerang is a cost to activate the equipped creature’s ability.
3/1/2010
If Razor Boomerang is no longer on the battlefield by time the equipped creature’s ability resolves, it’s not returned to its owner’s hand. The rest of the ability resolves as normal, so Razor Boomerang will still deal damage to the targeted creature.
3/1/2010
If the targeted creature is an illegal target by the time the equipped creature’s ability resolves, the entire ability doesn’t resolve. Razor Boomerang remains on the battlefield unattached.
Decktips