Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rise of the Eldrazi | 0,40 | 4,95 |
Lol iedereen is er ook weer helemaal bij hè =D
Oh nvm, je tapt natuurlijk al je lands daarvoor al.
Hoe kan je nou de bushwacker spelen als al je landjes weg zijn door deze kaart?
Je moet dus de wacker daarvoor spelen, dus de summons krijgen dan toch geen haste, lijkt me.
kiln fiend= 1+3 +1 = 4 ? 18 damage dus
*bij bushwhacker is natuurlijk ''1+1=2''. niet 1+2=3.
Nog steeds, 17 damage.
T1: Mountain Goblin Guide -> levens op 18
T2: mountain Kiln Fiend -> levens 16
T3: mountain Devastating Summons voor 3 en Goblin Bushwhacker -> levens op 1
Goblin Guide: 2+1=3
Kiln Fiend: 1+3+1=4
Devastating Summon 1: 3+1=4
Devastating Summon 2: 3+1=4
Goblin Bushwhacker: 1+2=3
-> 3+4+4+4+3=18 damage in beurt drie, niet 15. =D
T1: mountain Goblin Guide -> levens op 18
T2: mountain Kiln Fiend -> levens 16
T3: mountani Devastating Summons voor 3 en {=goblin bushwacker} -> levens op 1
nog beter is kiln fiend en burn spells
1: goblin guide -> 18
2: kiln fiend -> 16
3: bolt bolt burst -> -4 (of bolt op een blocker, in dat geval -1)
Mee eens met onderstaande.
Daarom moet je altijd wat forceren voordat je deze gaat spelen.
End of turn 2x bolt om toch even die negate uit te lokken omdat hij anders een ball lightning ofzo kan verwachten. Een goede RDW speler laat forceert zijn tegenstander in het maken van beslissingen die hij moet maken om dan tijdens zijn eigen beurt volledig los te gaan.
RDW heeft echter ook gewoon decks waartegen het gewoon verliest. Control decks die muurtjes gebruiken (wall of hope) etc zijn vrij pittig om van de winnen zonder een goede hand.
Dat deze game over is als ie gecounterd word is geen nadeel. Het is pure onozelheid van de speler. Je bent echt stom als je deze speelt tegen een control deck die countermana openhoud.
Met andere woorden, als je hem goed speelt zal hij alleen gecounterd worden als je de pot zowiezo al ging verliezen (geen andere play, mogelijkheid etc) Dus dan maakt het ook niets meer uit als ze die counter wel hebben.
right, Turn 2, ik dacht type 2 :/
Wat zeg je me daar?
T2 kan je deze + Bushwacker niet spelen tenzij je deze kaart zonder Haste wilt gebruiken
Ik speel deze nu 3x in mijn RDW deck en t resultaat liegt er niet om Ik zie het wel wat worden. Stel nou dat je hatred gecounterd wordt? Wat dan? dan ben je ook de sjaak natuurlijk maar aan de andere kant is het wel meteen finito als je tegenstander geen antwoord klaar heeft.
Ik sacrifice graag mijn lands als ik daarvoor de game kan winnen en tot nu toe gebeurd me dit vrij regelmatig dus ik zie geen reden om m niet te spelen
Ik vind hem echt geweldig
T1 goblin guide > 18 levens
T2 deze + bushwacker > 5 levens
T3 game?
Hij kan wel lijp zijn. 1 counter is wel ruk natuurlijk, maar als je het zo speelt kost het slechts 2 landjes.
Even kijken he.
T3
We hebben
We spelen deze en X=3
We spelen {=goblin bushwacker} met kicker
Totale damage is daarmee dus 10
T4
X=4
Totale damage dus 12 én over voor bijvoorbeeld Lightning Bolt
Ik snap wat je bedoeld, het is inderdaad een behoorlijke finisher, maar ik vind het risico wel erg groot. Zoals je zelf al zegt, stel dat de tegenstander countert of holy dayed dan heb je verloren :/
Sorcery
As an additional cost to cast this spell, sacrifice X lands.
Create two X/X red Elemental creature tokens.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
You may sacrifice zero lands as you cast Devastating Summons. If you do, you’ll put two 0/0 creature tokens onto the battlefield as the spell resolves. Unless some effect (such as the one from Glorious Anthem) is boosting their toughness, they’ll be put into the graveyard as a state-based action. Abilities that trigger when a creature enters the battlefield will trigger, as will those that trigger when a creature leaves the battlefield.
Decktips