Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rise of the Eldrazi | 0,35 | 1,00 |
Prijs:
€ 0,35
FOIL
€ 1,00
Leuk toch deze he, met Wild Pair!
of die nieuwe ooze ;p
deze in je graveyard zien te krijgen en speel dan een Body Double, wat afgezaagd misschien, maar wel leuk
Dat mag gerust (als je nog mana hebt), hij hoeft niet te tappen, dus dat deze summoning sickness heeft maakt niks uit voor zijn ability.
Je mag zijn ability toch niet meteen gebruiken zodra hij in het spel komt?
Ja, je hebt gelijk.
Het is alleen niet mijn manier van formuleren...
Hij bedoelt ook dat hij hem pas speelt als hij 9 mana heeft zodat hij een overhoudt om hem te beschermen tegen burnspells, niet dat hij direct de ability activeert.
Dan reageert iemand juist toch nog?
Ik zou juist het burnen even afwachten.
Eigenlijk heeft deze een CMC van 9, tenminste, zo speelde ik hem altijd op de prerelease zodat hij niet gelijk geburnd werd Tegen groen/wit gooide ik hem toch maar wel gewoon met 8 mana
Als heb ik deze liever dan {=scornful egonist}
slecht van mij, ik dacht te lezen dat de act abil ook 8 kostte
Hij kan ook zichzelf 7/7 maken he Dus kun je hem inderdaad moelijk 2 of 3 mana laten kosten....
Dit is trouwens de eerste 1/1 voor 8 mana sinds Scornful Egotist
nee-hee "ALS"
Uhh, ja. Volgens mij is zijn CC nog steeds 8, hoor.
Een cc van 2 wordt een beetje absurd, niet?.
Beurt 1 llanowar elf, beurt 2 deze, beurt 3 val aan voor 14.
Creature - Human Shaman 1 / 1
1: Target creature you control has base power and toughness 7/7 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
This ability overwrites all previous effects that set the targeted creature’s power and toughness to specific values. Other effects that set its power or toughness to specific values that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/15/2010
If a leveler is affected by Gigantomancer’s ability, then enough level counters are put on it to reach a level indicated by a new level symbol, it will still be 7/7, not the power and toughness indicated by that level symbol.
6/15/2010
Effects that modify the targeted creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.
Decktips