Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,45
FOIL
€ 1,25
Dat is volledig aan jou. Hij geldt als attacking vanaf de declare attackers step (als je hem aangewezen hebt). Meestal is het ook het handigst om dan zijn ability te activeren, maar je kunt die ook activeren in de declare blockers step, combat damage step of de end of combat step. Wanneer je de ability activeert en die resolvet, doet hij de schade.
Alright! Ik zat dus al te twijfelen in welke step hij damage deed van zn ability, maar ik ging er inderdaad vanuit dat dat in de declare attackers step was. Dat is dus zo, bedankt voor de bevestiging!
ik heb hem in me draken EDH zitten samen met een paar dingen die deathtouch kunnen geven.
werkt wel leuk aangezien veel draakjes een soort schade abilety hebben.
kan je leker goedkoop monsters opruimen.
Dus je kunt zijn flying creature afschieten voordat je tegenstander ermee kan blocken; als je tegenstander dan geen andere blockers of removal spells meer heeft, dan komt de Hellkite door en zal hij damage aan hem doen.
Je kan met zijn ability al schade doen in de declare attackers step, terwijl combat damage pas gedaan wordt in de combat damage step.
Ik heb deze in mn deck. Stel ik val aan en de defending player heeft een flying creature liggen. Kan ik die flying creature dan destroyen met zn ability waardoor zn schade/combat damage naar de defending player gaat? Of gaat de combat damage tegelijk met de schade van zn ability? Alvast bedankt voor het antwoord.
en zelfs in casual kan het veel sneller:
Rite of Flame dan
Pyretic Ritual dan
Seething Song
op deze manier kan je hem in beurt 3 casten. Dan gaan we er wel vanuit dat je elke beurt een land gespeelt hebt.
Tja, ligt ook vooral aan je speelstyle denk ik
Dat ligt aan het soort spel dat je speelt. In een multiplayer game en/of EDH bijvoorbeeld BEGINT het spel pas fatsoenlijk rond beurt 7
Bij nader inzien is hij niet echt super.
Leuke kaart voor een langzaam spel, is het niet de bedoeling van rood dat het bij beurt 7 al afgelopen is?
Denk niet dat hij flink gaat stijgen.
Zit hij ook niet als voil in de Precon? Hij's de bom in de Limited maar daar is alles mee gezegd denk ik zo.
Waarschijnlijk omdat het nog zo'n nieuwe serie is maar, ik vin Ancient Hellkite toch een leuk kaart om in een vlot, rood dec te doen.
Snel een paar halen voordat ze flink stijgen
Lijkt me wel te kloppen. Het is een niet competitief gespeelde kaart uit de meeste recente set (dus hoge beschikbaarheid), weinig vraag+hoge beschikbaarheid= klein prijskaartje.
75 cent, klopt dit? Verdacht weinig toch, vind dit zeker geen slechte kaart...
Creature - Dragon 6 / 6
Flying
R: Ancient Hellkite deals 1 damage to target creature defending player controls. Activate this ability only if Ancient Hellkite is attacking.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/15/2010
After Ancient Hellkite is declared as an attacker, or is put onto the battlefield attacking, its second ability may be activated. Unless Ancient Hellkite leaves combat, it continues to be attacking (so its ability may still be activated) through the end of combat step.
Decktips