Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M11 (M11)
Serie | Normaal | Foil | ||
Core Set 2020 | 0,25 | 0,50 | ||
M11 | 0,20 | 2,95 |
nope,
dmg leads to loss of life niet vice versa
Pulse Tracker werkt dat in multiplayer ? of is lose life geen damage...?
Nice!
Bedankt Xander!
Zie de ruling bij Mana Clash:
---
"Each point of damage is dealt separately, so if you are damaged twice by this spell, each time is considered a separate time this source deals damage."
---
De schade wordt apart gedaan, dus Chandra's Spitfire kan inderdaad meerdere keren triggeren.
Hoe werkt deze met Mana Clash?
Krijgt hij dan 1x +3/+0 of voor elke keer dat het muntje op tails valt?
Dat hangt ervan af.
Als je hem op 1 opponent schiet, dan krijgt hij maar 1x +3/+0
Maar, als je met de Arch 2 verschillende opponents schiet, dan krijgt hij 2x +3/+0.
Je mag de schade immers verdelen, maar als je alles op 1 tegenstander gooit, dan krijgt je tegenstander damage van 1 spell. En daar let de Spitfire op. Niet op de hoeveelheid damage.
Krijgt deze kaart 3x +3?+0 of 1x met Arc Lightning? Tnx
yh ik heb mn spitfire zo vaak over de 20+ zien gaan zelfs... is best makkelijk al heb je al maar 2 Cinder Pyromancers liggen en je hebt een Lightning Bolt of 2 of 1 en een Reverberate... en dan nog te zwijgen over 1mana tappers als Goblin Fireslinger
die combo gaat helaas niet meer lukken nu Innistrad komt wordt Cinder Pyromancer niet meer extended legal maarja... misschien dat Charmbreaker Devils,Brimstone Volley of Past in Flames leuk wordt
Niemand gedacht aan een elementaldeckje met Grinning Ignus en Cinder Pyromancer in combinatie met Soulbright Flamekin en Brighthearth Banneret? Haha kaarten worden steeds zieker, zoals deze Spitfire!
Zelf gebruik ik Raid Bombardment, dan heb je niet perse shamans nodig maar gewoon kleine beestjes. En Chandra’s Spitfire pompt zich dan zelf ook op. Speelbaar in een 5 euro deck dat beurt 4/5 gewoon keihard finished!
Heb deze nu in combinatie met Rage Forger in mijn elemental/shaman deck. Door deze combinatie heb ik Chandra’s Spitfire regelmatig 10+ damage zien doen
Chandra’s Spitfire unblockable maken met de ability van Goblin Tunneler, dan Goblin Arsonist Flingen (2 damage), Assault Strobe geven voor Double Strike.. BAM! 14 damage, Chandra’s Spitfire zélf nog 'n keer Flingen, afgelopen.
Chandra’s Spitfire is idd een leuke. Dit is de enige creature in mijn Chandra deck ( hier ).
Ik had een keer een vrij volle hand door mijn Spellbook (tegenstader had geen artifact removal), Chandra Nalaar lag al één beurt op tafel en ik had vijf mountains.
Dat werd in mijn beurt mooi Chandra's eerste ability, daarna Pyretic Ritual gevolgd door een Firebolt (daarna de flashback ability), waarna ik twee mountains sacte aan Fireblast. Komt er na die 9 damage ineens een 13/3 vlieger aan
Grapeshot creeërt een veelvoud van vliegende vuurballen, vervolgens vangt de tegenstander een aantal afzonderlijk allitererende aanvallen.
Iedere resolvende vuurbal doet apart noncombat damage en geeft je spitfire +3/+0.
Dit vriendelijk vliegende element telt toch ook de storm van Grapeshot?
Creature - Elemental 1 / 3
Flying
Whenever an opponent is dealt noncombat damage, Chandra's Spitfire gets +3/+0 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/15/2010
Combat damage is the damage that’s dealt automatically by attacking and blocking creatures, even if it’s redirected (by Harm’s Way, perhaps). Noncombat damage is any other damage (generally, it’s damage dealt as the result of a spell or ability).
8/15/2010
The ability triggers just once for each event in which an opponent is dealt noncombat damage, regardless of how much damage that player is dealt. For example, if Lava Axe deals 5 damage to an opponent, Chandra’s Spitfire gets just +3/+0.
8/15/2010
In a multiplayer game, if a source such as Earthquake deals damage to multiple opponents at the same time, the ability will trigger that many times.
Decktips