Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M11 (M11)
Serie | Normaal | Foil | ||
M10 | 3,95 | 6,95 | ||
M11 | 7,50 | 14,95 | ||
M14 | 3,95 | 6,95 | ||
Time Spiral Remastered | 3,95 | 0,01 |
Ik citeer:
Ja, in beide gevallen. Pas als Silence ge-resolved is, kunnen je tegenstanders niks meer casten. Alles wat voor die tijd al ge-cast is, zal gewoon resolven.
Zie ook de rulings:
Silence won't affect spells that your opponents cast before you cast Silence. (In other words, it can't be used as a retroactive Cancel.) Silence also won't stop your opponents from casting spells after you cast Silence but before Silence resolves.
Misschien blijft de storm count wel staan, maar een Tendrils of Agony of een Empty the Warrens kan dan wel niet meer worden gecast. En die pact kan met Silence alleen maar worden gestopt als die rechtstreeks volgt op een Hive Mind, waar je als speler op hebt gereageerd met een Silence. Dat hoop ik toch, want die Hive Mind combo is echt wel een pain in the ass.
Nope. Silence zegt dat tegenstanders geen spells meer kunnen casten, maar dat geldt pas vanaf het moment dat hij resolved. De spells die daarvoor gecast zijn, zijn dus niet vergeten. De storm count blijft gewoon staan. Ook als er een Pact is gecast en ook resolvde, dan gaat die kost nog door. Die wordt niet gecountered omdat er geen spells meer gecast kunnen worden, want de spell IS al gecast. Dit gedeelte van het effect vindt alleen later plaats.
Silence of Orim’s Chant houden dus geen storm count tegen, of een pact met Hive Mind?
Oke, dankjewel again .
Ja, in beide gevallen. Pas als Silence ge-resolved is, kunnen je tegenstanders niks meer casten. Alles wat voor die tijd al ge-cast is, zal gewoon resolven.
Zie ook de rulings:
Silence won't affect spells that your opponents cast before you cast Silence. (In other words, it can't be used as a retroactive Cancel.) Silence also won't stop your opponents from casting spells after you cast Silence but before Silence resolves.
Vraagje: De stack ziet er in twee situaties zo uit:
---TOP
Lightning Bolt
Silence
---BOTTOM
En de tweede stack:
---TOP
Silence
Lightning Bolt
---BOTTOM
Gaat de Lightning Bolt door en resolved hij? Zoja, in welk geval?
Thx in regards.
Euh, dat staat toch in de post eronder: The Matrix.
dan is het ook wel net zo netjes om even je bron ( hier ) erbij te zetten
"How about I give you the finger, and you give me my phone call."
-"Now mister Anderson, you disappoint me."
"You can't scare me with this gestapocrap. I know my rights. I want my phone call."
-"Tell me, mister Andersen, what good is a phone call, if you're unable to speak?"
Effect op plaatje lijkt sprekend op wat de agents met Neo doen in The Matrix tijdens het verhoor.
okej merci.
wel vette kaart dan
klopt, dan kan hij heel zijn beurt geen spells meer casten, maar zijn volgende beurt weer wel
als je deze cast tijdens de oppenents zijn upkeep step, dan kan hij dus heel zijn beurt geen spells casten?
De heb 100x liever een chant in m'n handen dan een silence. Met een chant kan je je tegenstander een beurt vertragen zodat je je Wrath of God kan casten. Orim’s Chant is regelmatig het verschil tussen winnen en verliezen geweest voor mij, waar silence dat niet zal zijn.
Instant
Your opponents can't cast spells this turn. (Spells cast before this resolves are unaffected.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2009
Silence won’t affect spells that your opponents cast before you cast Silence. (In other words, it can’t be used as a retroactive Cancel.) Silence also won’t stop your opponents from casting spells after you cast Silence but before Silence resolves.
10/1/2009
The only thing Silence does is prevent your opponents from casting spells. They can still activate abilities, including abilities of cards in their hands (like cycling). Their triggered abilities work as normal, they can still play lands, and so on.
Decktips