Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 2,50 | 14,95 | ||
Venser vs Koth | 6,95 |
@mezelf
Ik bedoelde hieronder een Wall of Denial.
Dus...
@Kroelai,
Je oppo zal zeker je Kothje moeten beantwoorden en dat zal hij ook zeker doen. Jij hebt dan geprobeerd met een berg een {=walll of denial} te bestieren en hij ramt de beurt erop jouw PW weg.
Daarnaast zie ik ook nog niet echt een weerlegging van mijn eerdere stukje.
Lekker ongenuanceerd van mij, he?
Uiteindelijk gaat het erom wat jij verder speelt en wat je tegenstander speelt (enorme open deur).
Deze PW is in mijn optiek gewoon zeer mager inzetbaar; uitsluitend in monorode decks. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Jace, the Mind Sculptor, Venser, the Sojourner, etc.
Een dure kaart zou dit dus nooit moeten worden in mijn optiek, maar dat zal in het begin wel weer zo zijn (hype, PW-geilheid, etc.).
Cheers,
Yuri
heb deze gister bij de pre-release uiteindelijk toch maar even geruild tegen een elspeth vs tezzeret-deck ...
Hij mag gewoon untapped zijn, maar dat is niet altijd de slimste keuze als je begrijpt wat ik bedoel.
Mischien domme vraag, kan je zijn +1 ook gebruiken op een niet getapte berg, of moet die echt getapt zijn?
opzich wel een goede planeswalker, vandaag tegen gepeelt 2 potjes maar hij kon het verschil niet maken, zonder de juiste kaarten erom heen als stand-alone niet echt denderend. Wel leuk als je zijn landes dood kunt blokken en hij dus niets aan zijn+ abbility heeft enkel dan dat hij untapped
beetje dimmen kroelai, moet er eerst 2 regelen dan mag je verder gaan met deze tot jace 3.0 te bombarderen
Yuri, haha, je bent wel heel grappig, dit doet me denken aan een mooie discussie op deze site met Jace 2.0 dat die niet goed genoeg zou zijn voor eternal format.
Ik snap niet wat er mis is met een mono rood deck met deze kaart erin.
Het is toch vet goed om hem te spelen, er 4 klappen uit te delen en vervolgens nog steeds je planeswalker in het spel te hebben. Je dwingt je tegenstander de Koth te beantwoorden, terwijl hij juist defensief zou moeten spelen tegen een aggressief deck als mono rood burn. Als je er de volgende beurt mee untapt dan gaat het helemaal los, je kan ziek veel mana maken voor een level up dude, of meerdere goede spells te casten of natuurlijk naar zijn ultimate toe werken.
Een kaart die samen met jace het type 2 format gaat beinvloeden als je het mij vraagt.
Met een 4/4 aanvallen lijkt me niet heel bijzonder in beurt 4, maar het kan goed zijn. Je oppo verwacht het immers niet. Daarna is die eerste ability zeker niet spannend meer.
Zijn tweede gebruiken als je hem net gecast hebt geeft je de volgende situatie. Je hebt een gratis (qua mana) PW met een loyalty van 1 en je bent een kaart kwijt.
zn final is niet zo overwhelming nee, maar je kan gelijk met een 4/4 aanvallen en hem 4 loyalty geven. Of je doet de -2 en je speelt hem in feite gratis.
Ik wil deze wel voor een leuk rood mana deckje heb al een ideetje met gauntlets of might en seething song erbij enzo
@Thomas
Je krijgt dan wel meteen een scherpe discussie.
Bovendien, als je een grote rode knop ziet...
sorry, ik vindt hem ook zuur. ik zie niet wat er goed aan deze PW is
Nooit zeggen dat een kaarten ''gewoon slecht'' is, want anders krijg je weer een heleboel mensen op je dak.
Even bout doen.
Deze kaart is gewoon slecht.
Om te beginnen moet je een monorood deck spelen om wat Kothje Kapotje te hebben. Zijn eerste ability is leuk, maar daar win je weinig mee. Zijn tweede en derde ability zijn zo mountainafhankelijk om er echt lekker gebruik van te maken, dat je dus monorood moet spelen.
En ja, als je monorood speelt, speel je doorgaands een burndeck. Echter, je hebt niks aan Kotje Kapotje in een burn deck. Gaat het goed met je, ben je al klaar voordat Kothe belangrijk kan gaan doen. Gaat het slecht met je, dan kan je Kothje niet beschermen en is'ie meteen douchen.
Kortom, wat moeten we nu in vredesnaam nou weer met deze rode plankloper. Een stuk beter dan de Chandraatjes, maar echt goed.
No way. Geef mij maar Venser, the Sojourner!
en met ability 2 is hij gratis! (en bijna zeker dood)
Legendary Planeswalker - Koth
+1: Untap target Mountain. It becomes a 4/4 red Elemental creature until end of turn. It's still a land.
-2: Add R for each Mountain you control.
-5: You get an emblem with "Mountains you control have ‘T: This land deals 1 damage to any target.'"
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Jep, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
Koth’s first ability can target any Mountain, including an untapped Mountain and/or a Mountain another player controls.
1/1/2011
If Koth’s first ability animates a Mountain that came under your control that turn, it will have “summoning sickness” and be unable to attack. It will also be unable to be tapped to activate an ability with the T symbol in its cost, such as the Mountain’s mana ability or the ability granted to it by Koth’s emblem.
1/1/2011
Loyalty abilities can’t be mana abilities. Koth’s second ability uses the stack and can be countered or otherwise responded to. Like all loyalty abilities, it can be activated only once per turn, during your main phase, when the stack is empty, and only if no other loyalty abilities of this permanent have been activated this turn.
1/1/2011
Koth’s emblem grants an activated ability to each Mountain you control at any given time for the rest of the game. It will continuously check which permanents you control are Mountains to determine what has the ability. For example, a Mountain that comes under your control later in the game will have the ability, while a Mountain you controlled at the time the emblem was created, but that later came under the control of another player, will no longer have the ability.
Decktips