Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 2,50 | 14,95 | ||
Venser vs Koth | 6,95 |
RDW komt er in 2 vormen. De snelle variant en de lagnzame. De langzame heeft inderdaad heel erg veel aan Koth, maar de snelle? De duurste spell die in RDW snel word gespeeld is 3 mana. Daar helpt Koth niet heel erg bij.
Wat ik vooral jammer vind is dat deze de prijs van RDW (toch wel het standaard budget deck of choice voor velen) gigantisch de hoogte in drijft. Maar goed, rood mocht ook wel een goede 4-mana Walker hebben. Nu zwart nog eentje of nog beter, een zwart/groene en het is compleet..blauw en wit hebben al meer dan genoeg keuze in het walker-departement imo.
Wel een beetje frustrerend, er zijn enkele planeswalkers waaronder deze (omdat ie best goed is enzo) die ik best wil hebben maar die ook in de voorverkoop meer kosten dan ik bereid ben neer te leggen voor een stukje karton.Ik moet ze dus echt uit een booster grijpen.
.
Niet gelukt dit keer helaas, maargoed, zoals alex zegt 1,5 jaar wachten dus....ze zijn al bezig met cryogenics toch?
ja, duur issie zeker. Ik had er eentje in mijn eerste booster (van de 44 die ik ging openen). De tweede booster had een Elspeth en dat was al vrijwel instant Koth nummer 2
Ik vind trouwens dat Michiel Koth scherp geprijsd heeft, tegenover de eBay-waardes en dergelijken. Kudos! (Niet dat ik hem ga kopen...)
ik ook. Maar ga echt geen 40 euro neerleggen, wacht wel tot ie herprint wordt, elspeth en die groene knakker waren ook prijzig tot ze herprint werden of in sets opdoken. Nog 1 a 1,5 jaar geduld... argh
ik wil, ik wil, ik wil
Lol @ Thomas.
En ach, de goede planeswalkers verdienen de prijs van 40 blijkbaar wel. Maar in tegenstelling tot Jace wordt deze geen 70 euro.
Het is sinds Jace 2.0 wel standaard geworden om planwalkers met 40 euro te laten starten.
Godnondeju -,-
*sneakt naar bjorn's huis*
Ik had 6 mythics Waarvan 4 planeswalkers (een extra koth foil
). Verder een angel en de coole copyman
zeg lookky, gun je me er ook 2? (a)
heerlijk 5 mythics uit een box, waarvan 1 elshpet, 1 koth, 1 zwarte draak, 1 lux canon, en deathcoil wurm, 3 dubbellandjes waarvan 1 foil, en nog veel meer leuks, mja ik wil geen reclame maken, alleen looky jalours, en het hem er lekker inwrijven, dat ik ook een keer geluk heb, want ik heb normaal nooit geluk met mijn boosters
Can't touch this?
STOP, HAMMER TIME!
Planeswalker moeten nu al helemaal stuk zodra ze 'the battlefield' op durven lopen. Maakt niet meer uit welke 't is eigenlijk sinds 'proliferate'. Elke ultimate is nasty op je dak en zeker als hij elke buurt of elke 2 buurten afgaat.
@ Yuri en Robert:
Relax.. ik gun iedereen zijn kaart, die maat van me wou ook een vergoeding geven omdat hij niet als bad trader bekend wou staan .. maar dat hoefde niet van mij heb ondertussen ook die 2 deckjes gebruikt om een nieuw deck van te bouwen, en die werkt prima
en idd, prijsdaling zal er wel van komen.. maar iedereen schrikt waarschijnlijk als hij zoiets ziet instinctieve reacties, zal ik t maar noemen ..
Legendary Planeswalker - Koth
+1: Untap target Mountain. It becomes a 4/4 red Elemental creature until end of turn. It's still a land.
-2: Add R for each Mountain you control.
-5: You get an emblem with "Mountains you control have ‘T: This land deals 1 damage to any target.'"
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Jep, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
Koth’s first ability can target any Mountain, including an untapped Mountain and/or a Mountain another player controls.
1/1/2011
If Koth’s first ability animates a Mountain that came under your control that turn, it will have “summoning sickness” and be unable to attack. It will also be unable to be tapped to activate an ability with the T symbol in its cost, such as the Mountain’s mana ability or the ability granted to it by Koth’s emblem.
1/1/2011
Loyalty abilities can’t be mana abilities. Koth’s second ability uses the stack and can be countered or otherwise responded to. Like all loyalty abilities, it can be activated only once per turn, during your main phase, when the stack is empty, and only if no other loyalty abilities of this permanent have been activated this turn.
1/1/2011
Koth’s emblem grants an activated ability to each Mountain you control at any given time for the rest of the game. It will continuously check which permanents you control are Mountains to determine what has the ability. For example, a Mountain that comes under your control later in the game will have the ability, while a Mountain you controlled at the time the emblem was created, but that later came under the control of another player, will no longer have the ability.
Decktips