Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 2,50 | 14,95 | ||
Venser vs Koth | 6,95 |
@ Patrick:
Nee hoor, bij mij is King of the Hill een soort spel, waarbij je steeds moet verzinnen hoe je de andere eraf jaagt.
Bijvoorbeeld met een Lux Cannon ofzo.
Lol! Dat KAN geen toeval zijn. Koth of the Hammer. De afkorting is al KOTH, wat kan betekenen King of the Hill. Je kan ook gewoon het woord Koth door King vervangen, en Hammer door Hill. Gaaf zeg! xD
He, die 'King Of The Hill' Is wel goed gevonden. 9/10 dat de naamgevers bij wizards daar effectief de mosterd gehaald hebben. Lekker flavorful ook met zijn abilities als je bedankt dat hill=mountain.
@ Rick Coolman: dan volg jij waarschijnlijk ESL of SGL (counter-strike 1.6) haha.
Koth is tevens ook:
King Of The Hill!
Zou deze wel eens in Goblins! willen zien
ik mocht dan niet je levenpunten neerhalen maar wel al je monster zonder enig probleem vernietigen
ik wilde het bewijzen aan berat dat het kon. zie je wel berat
ook al is het geen t2 . hahahahahaa dus als we toen volgens regels speelde zou ik winnen
Wel een toffe kaart, ik vond hem eerst niet zo speciaal, maar hij is wel leip, ook in een rood snel deck, omdat je meteen met een landje van 4/4 kan aanvallen!
Offtopic: En met die voorzetten maakte je het ook altijd alleen maar ingewikkelder?
Ach, met voetbal gaf ik ook altijd de voorzetten...
Ten overvloede is niet perse verkeerd, maar nu maak je het alleen ingewikkelder
Wat je zegt is helemaal correct, maar dan moet je wel erbij vertellen dat Runed Halo alleen geeft om de NAAM van de kaart en Koth alleen om het TYPE van de kaart. Dus als jij met Runed Halo "Mountain" noemt, dan beschermt hij je tegen Mountains. Maar niet tegen een Stomping Ground, die ook kan schieten als je het emblem hebt.
Wellicht ten overvloede:
Bij basic landjes is het niet altijd even duidelijk, maar een mountain heeft niet alleen het (sub)type Mountain, maar zijn kaartnaam is ook Mountain.
Nou, bij deze weer wat geleerd
Je had ook Fog kunnen noemen als kaart bij Runed Halo. Heb je helemaal NIKS aan, want Fog target, echant, damaget of blockt helemaal niet, maar dat maakt niet uit. Het MAG wel
Ik vond het wel erg raar alleen dat je die mountain als naam kon opnoemen, maarjah nu zie ik het wel in.......gelukkig maar dat het geen T2 meer is hahahaha jammer Demon Lord (ik en een andere gast was het die het erg raar vonden over dat runed halo gedoe)
Legendary Planeswalker - Koth
+1: Untap target Mountain. It becomes a 4/4 red Elemental creature until end of turn. It's still a land.
-2: Add R for each Mountain you control.
-5: You get an emblem with "Mountains you control have ‘T: This land deals 1 damage to any target.'"
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Jep, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
Koth’s first ability can target any Mountain, including an untapped Mountain and/or a Mountain another player controls.
1/1/2011
If Koth’s first ability animates a Mountain that came under your control that turn, it will have “summoning sickness” and be unable to attack. It will also be unable to be tapped to activate an ability with the T symbol in its cost, such as the Mountain’s mana ability or the ability granted to it by Koth’s emblem.
1/1/2011
Loyalty abilities can’t be mana abilities. Koth’s second ability uses the stack and can be countered or otherwise responded to. Like all loyalty abilities, it can be activated only once per turn, during your main phase, when the stack is empty, and only if no other loyalty abilities of this permanent have been activated this turn.
1/1/2011
Koth’s emblem grants an activated ability to each Mountain you control at any given time for the rest of the game. It will continuously check which permanents you control are Mountains to determine what has the ability. For example, a Mountain that comes under your control later in the game will have the ability, while a Mountain you controlled at the time the emblem was created, but that later came under the control of another player, will no longer have the ability.
Decktips