Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 2,50 | 14,95 | ||
Venser vs Koth | 6,95 |
Deze kaart is nu gewoon ruim 15 euro gezakt
Ik had er zoveel moeite voor gedaan om een playset te bemachtigen dat doet erg pijn en ik vind het nog steeds een van de beste planeswalkers "We love you KOTH".
Koth goes Family Guy?
Haha, die emblem is best wel cool! xD
Bedankt!
hier
Die is wel leuk
Is er een Emblem token? Want dat zou wel vet zijn
Triest dat hij nu pas in legacy wordt overwogen. Heb vanaf het begin al gezegd dat hij daar goed in is. Mensen die nog steeds Dragon Stompy spelen, of het willen gaan spelen moeten deze kaart ook zeker overwegen
Je hebt namelijk meteen je value eruit. Net als Jace meteen brainstormed, haal je hier meteen 4 damage uit en als ie niet geremoved word nog 4 damage de volgende beurt. Als ze hem dan niet removen dan zijn ze gewoon dood door emblem.
Dit ding is echt super ziek in legacy. Helemaal niet exclusief voor burn decks. Ik verwacht dat deze nog gespeeld gaat worden. Mensen zijn er mee aan het experimenteren. Ik speel het in Zoo maar een soort planeswalker control build met Ajani Vengeant en Elspeth word ook getest.
Voor de duidelijkheid: Als het landje die beurt in het spel gekomen is, dan heeft hij summoning sickness. Ligt hij er al langer, dan niet.
(Het gaat erom wanneer de kaart in het spel kwam. Niet wanneer het precies een creature wordt. Of anders gezegd: Alles heeft summoning sickness, maar alleen creatures hebben er last van.)
oke, dus je kan meteen aanvallen,
bedankt
je pakt een land zonder summoning sickness, dan kun je aanvallen
ik heb een vraag?
de +1 van koth is een 4/4 elemental creature maakt maar geen haste,
mag hij dan wel aanvallen als je hem speelt?
want het is 'until end of turn'
hoe zit dat?
@Tom
dat meot wel de reden zijn waarom hij Koth heet
Koth staat voor 2 dingen. : King of the Hill
: Koth Of The Hammer
K O T H
Zie je wel
Legendary Planeswalker - Koth
+1: Untap target Mountain. It becomes a 4/4 red Elemental creature until end of turn. It's still a land.
-2: Add R for each Mountain you control.
-5: You get an emblem with "Mountains you control have ‘T: This land deals 1 damage to any target.'"
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Jep, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
Koth’s first ability can target any Mountain, including an untapped Mountain and/or a Mountain another player controls.
1/1/2011
If Koth’s first ability animates a Mountain that came under your control that turn, it will have “summoning sickness” and be unable to attack. It will also be unable to be tapped to activate an ability with the T symbol in its cost, such as the Mountain’s mana ability or the ability granted to it by Koth’s emblem.
1/1/2011
Loyalty abilities can’t be mana abilities. Koth’s second ability uses the stack and can be countered or otherwise responded to. Like all loyalty abilities, it can be activated only once per turn, during your main phase, when the stack is empty, and only if no other loyalty abilities of this permanent have been activated this turn.
1/1/2011
Koth’s emblem grants an activated ability to each Mountain you control at any given time for the rest of the game. It will continuously check which permanents you control are Mountains to determine what has the ability. For example, a Mountain that comes under your control later in the game will have the ability, while a Mountain you controlled at the time the emblem was created, but that later came under the control of another player, will no longer have the ability.
Decktips