Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
FOIL
€ 24,95
Je kan de player targetten met Bolt, en als hij resolved kan je de damage doorsturen naar de Planeswalkers.
Als je noncombat damage aan een tegenstander doet mag je die schade naar een van zijn planeswalkers sturen.
Emblems zijn de nieuwe manier om blijvende effecten weer te geven, in plaats van het oude 'for the rest of the game...' . Zie het als een soort enchantment dat niet weg kan.
hier staan emblems en planeswalkers beter uitgelegd.
Ik ging toch niet verder in discussie?
Vet goeie discussie dit, Magnus, Michelle:-)
Overigens nog 2 on-topic vraagjes, kan je Planeswalkers ook direct damage op hun pan gooien, zoals Lightning Bolt ofzo? En wat is in 's hemelsnaam een "emblem"!?!?
Omdat ik die niet had gezien
*poef poef*
Maar ik ben geen politie, ik ga niet ALLES lezen en wissen, alleen wat ik tegenkom. Als iemand het uit de hand laat lopen, dan waarschuw ik hem. Anders is het gewoon een kwestie van een klik.
Vraagje, Magnus. Lees net de story over Michelle, maar waarom daniel.., en blackhawk's stukje blijven wel staan.
Ik zie vaak lange stories over niks op de site.
Doe ik ook niet hoor.
Ik maakte trouwens een typfoutje Vensel = Venser.
Thanks!
Als je gaat verkopen, niet hier op de site graag Veel succes verder!
Haha naja is goed hoor.
Nou ik moet nog even kijken, want ik ben net pas weer begonnen ( ben er 2 jaar tussen uit geweest ).
En ik wil een map vol met duurdere kaarten verkopen die ik heb en misschien zet ik de Vensel er ook wel bij.
Nog even over nadenken dus
Nou, als ik dat soort berichten weg haal, laat ik dat meestal niet weten. En jij vroeg het hier in het topic, dus antwoordde ik hier ook En ik kan dit allemaal wel weer wissen, maar ik dacht dat een publieke uitleg geen kwaad kon, dat leest iemand anders misschien ook weer en leert daarvan
En mijn vorige post was gewoon een grapje
Nu gaan we weer lekker on topic! Heb je al plannen voor Venser? Ga je ermee spelen of wordt het toch in de ruilmap?
Dan haal je toch je eigen berichtje weer weg?
En anders had je het ook via NederMessage kunnen doen maar goed
En nu weet de hele wereld alsnog dat je hem uit een booster gehaald hebt
Hmm oke dan
Omdat je postte dat je hem uit een booster had gehaald. Dat is erg leuk voor je, maar totaal irrelevant voor de rest van de wereld. Dat is helemaal niet vervelend bedoelt, maar moet je je voorstellen dat iedereen die een dure kaart uit een booster haalt dit gaat posten hier! Dan kun je het kaartcommentaar wel opdoeken, omdat het onleesbaar en oninteressant wordt. Vandaar dat we deze berichten verwijderen. Niets persoonlijks
Sorry maar waarom is mijn berichtje verwijderd dan?
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips