Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
FOIL
€ 24,95
Dat geloof ik best, maar we zijn nu in scars of mirrodin he. De mending was al weer een jaar of honder geleden. Hoe het precies zit weet ik niet, maar deze gozer is zeker weten niet zo jong als hij eruit ziet.
@Vincent
Ik heb de Time Spiral boeken gelezen, daarin komt hij voor.
En na even nalezen wil ik mijn schatting wel bijstellen, eerder 20-30 in time spiral. (Hij schijnt nog niet middle-aged te zijn.)
@lotz
lees je de boeken allemaal?? dat je de leeftijd van een creature/human/planewalker van een kaart weet... in mijn ogen is deze een paar maanden/weken oud
@ LotZ:
Jij schreef:
Venser is nog redelijk jong hoor. Hij is pas rond Future Sight planeswalker geworden.....
Toen las ik:
Venser is nog redelijk jong hoor. Hij is pas rond Future Sight planeswalker geboren...
Wait, wut?
@ lord:
Ok, maar hoe oud is hij in scars dan? Ik neem aan niet meer 30.
Venser is nog redelijk jong hoor. Hij is pas rond Future Sight planeswalker geworden, en toen was hij geloof ik iets van 30-40.
Ok, nu ik erover nadenk, Urza is een van de uitzonderingen. Hij ziet er wel een stuk cooler uit dan de rest.
Haha zo kan je het ook bekijken ja.
Ik wil deze kaart in een Deck gaan spelen maar ik moet dan nog wel een heel deck maken.
Heeft iemand tips?
Eigenlijk raar dat al die planeswalker er jong uit willen zien. Als ik er een was dan zou ik rond de 50 jaar oud uit willen zien, kop vol met littekens, en 1 oog blind (en half kaal).
Althans, ik neem aan dat deze planeswalker al behoorlijk oud is in menselijke termen.
Goed, ik neem het voortouw wel even
Ik heb een Rasputin Dreamweaver EDH deck met een blink-thema. Oftewel: zoveel mogelijk enter en leave the battlefield abilities triggeren. Deze past daar echt ZO goed in Lekker blinken en hij kan me nog helpen om damage door te krijgen ook. De ultimate is helemaal briljant, maar het gaat mij vooral om de +2.
Make my day, maar dan ben ik ff off-line
Hahaha wat zinloos eigenlijk.
zullen we weer on-topic gaan met zn allen?
Graag gedaan!
En wees blij dat ik aan het afvallen, dan scheelt het binnenkort weer als ik ergens bovenop zit
@Michelle - Ik bedoelde gesprek, niet discussie, en het was niet ironisch bedoeld, ik ben zelf een groot genieter van oeverloos gezever, maar ik probeer me meestal in te houden want Magnus zit er bovenop natuurlijk ;-)
@Lord of Almere, Maarten & Magnus - Mijn dank is groot voor de vlotte & adequate antwoorden.
= Hoe werken Planeswalkers?
= Hoe werken Emblems?
Als dat nog vragen oproept, hoor ik het graag
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips