Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
FOIL
€ 24,95
oh wacht nvm. las kaart verkeerd xD
Roy emmeloord (38) 28-10-2010
keep sliding? Admonition Angel
zo kan je de 1e van venser ook op je oppo doen.
2e gedeeltje van admonition angel.. als zij play leaved komt wat je met haar removed bij oppo ook weer terug, en zij komt terug als nieuwe creature dus blijft ze altijd maar 1 ding exiled houden
Nee, een emblem is geen counter, het is een emblem. Een stoel is ook geen tafel ;].
was emblem nou wel of niet een counter die je kon verdubbelen met proliferate?
dit is btw de enige emblem die je vaker wilt hebben
keep sliding? Admonition Angel
zo kan je de 1e van venser ook op je oppo doen.
Ja, want hij komt dan als een totaal nieuw wezen terug.
Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar het was niet 100% duidelijk.
Stel je blinked een andere planeswalker van jezelf, komt hij/zij dan met het aantal loyalty counters wat rechts onderin op de kaart staat?
Okidoki, blij dat het helder is! Spread the word
ik bedoel niet directe counter maar you know, hij speelde hem in respons op het spelen van m'n venser waarop ik aangaf dat venser dan dus nog niet eens in play was, toen veranderde het naar als ie in play komt maar daar ontstond dus de twijfel toen. Maar bedankt voor deophelderingen
Het heeft echt NIETS met counteren te maken...
had ik toch gelijk, vond 't al zo vreemd dat een burn spel in weze een PW kan counteren
ik weet niet precies hoe het zit, maar je hebt altijd eerst de gelegenheid om je planeswalker te activeren. Dit voordat je tegenstander er bijvoorbeeld een Lightning Bolt op kan gooien
Ah, de meest gestelde Planeswalker vraag
Wanneer jij een Planeswalker cast, ligt deze op de stack. Hier mag je tegenstander reageren. Maar hij kan niet de PW bolten, want die ligt nog niet op de battlefield. Wanneer de PW resolved, komt hij op de battlefield en de stack is nu leeg. De actieve speler krijgt nu priority (dat ben jij dus). Dus JIJ mag nu eerst iets doen, en dat is ook een sorcery casten of een PW ability activeren, omdat de stack leeg is en je dus een sorcery kunt casten. Pas wanneer die ability of spell op de stack ligt, mag je tegenstander reageren.
Dus: je kunt de +2 ability op de stack liggen (en omdat het leggen van de counters op Venser een COST is, heb je dat al gedaan voordat je tegenstander kan reageren), en pas daarop kan je tegenstander een Bolt spelen.
Je kan +2 geven voordat er gebolt mag worden.
Nadat een spell resolved krijgt de active player als eerste priority. Jij bent de active player, dus jij krijgt priority. De stack is leeg, dus mag je Venser's ability gebruiken.
als ik een venser speel, kan deze dan een lightning bolt op zich krijgen nog voor ik priority overgeef/zijn+2 kan gebruiken?
was verwarring over ivm player priority etc.etc.
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips