Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
FOIL
€ 24,95
dat is correct, je kunt meerdere emblems hebben
Als je het lukt om 2x de ultimate af te laten gaan, betekend dat dan dat je als je 1 spell speelt, 2 permanents mag exilen ?
Aha zie de uitleg van Magus!
Hij triggered in jou end step omdat dat de eerste volgende end step is. En planewalker abilities kunnen alleen worden gebruikt in 1 van jou main phases.
Ik snap de verwoording ook niet helemaal lijkt mij gewoon hetzelfde, tenzij er met bepaalde kaarten een manier is om jou end phase/step te omzeilen, maar zelfs dan blijft jou permanent ergens oneindig zweven op de stack en zal er wel een regel van toepassing zijn dat 'ie in de volgende end step triggert zoals de rulling bij Time Stop.
Alle kaarten die "at the beginning of the end step" zeggen, zeggen nu "at the beginning of the next end step". En het betekent in beide gevallen hetzelfde, namelijk de eerste end step die je tegenkomt. Dus bij Venser, omdat je die alleen in je eigen beurt kan activeren: aan het einde van jouw beurt.
Als ik de eerste ability van deze kaart gebruik, wanneer krijg ik de kaart dan terug? Aan het einde van mijn beurt, of aan het einde van de beurt van mijn (eerstvolgende) tegenstander? M.a.w. Is er een verschil tussen "at the beginning of the end step" en "at the beginning of the next end step"?
met ghostway ben je al je geiten steeds kwijt?
als een token geremoved word van de battlefield houd deze op met bestaan en kan hij dus ook niet meer terug komen.
en dit in mijn geiten deck!
speel een Springjack Shepherd, remove met {=wordly journy} of Ghostway, activeert waardoor ik eindeloos shorma krijg (mehhhh shoarma!).
en dan, als het meezit, doe ik Venser, the Sojourner erin, en krijg ik de hele tijd geiten!!!
en ondertussen heb ik mijn geiten deck af
Als je elke beurt opnieuw wilt beuken met je Ball Lightning , speel dan met Teferi’s Veil.
Je hebt dan dus een Ball Lightning liggen in de beurt van je tegenstander Leuke 6/1 blocker
Hij gaat inderdaad wel aan het einde van de beurt van je tegenstander weer dood (behalve als je hem weer exiled, maar dan niet met Venser, want die mag je alleen in je eigen beurt activeren
).
Ball Lightning komt terug aan het begin van de end step. Maar dan is het moment van triggeren al geweest, dus blijft hij in principe liggen tot de end step van de eerstvolgende beurt. Dan triggert hij pas weer.
Aan het begin van de volgende End Step gaan je ball lightning stuk
en hoe zit dat dan met Ball Lightning hoe lang blijft hij liggen nadat ik hem geexiled heb met venser?
Ja, tokens zijn ook permanents.
Alleen als je een token exilet, zal die nooit meer terug kunnen komen.
Als een token namelijk in een andere zone dan de battlefield terechtkomt, gaat hij in rook op.
je kan idd een manneke die je zelf met een mimic vat hebt gemaakt exilen, echter aangezien het een token is komt die niet terug
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips