Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
FOIL
€ 24,95
op je eerste vraag:
de dragon token mag idd gewoon blijven liggen want venser zijn target is gewoon illegal geworden en daardoor word zij abilty gewoon gecounterd maar hij krijgt idd wel nog de loyalty counter erop
de tweede vraag:
als reactie op de bolt proberen te exilen met venser mag niet om de simpele reden dat de abilities van PW enkel op sorcery speed gespeeld mogen worden
ik hoop dat hiermee alles duilijk is voor je
Mijn tegenstander had gisteren Venser, the Sojourner op de battlefield. Hij speelde de eerste ability op een Pierce Strider. Ik reageerde met een Lightning Bolt op de Pierce Strider voordat de ability van Venser zou resolven.
Hij had alleen nog een Dragon token op de battlefield en volgens hem was hij die nu kwijt omdat de draak nu de enige legal target was. Ik dacht juist dat ik de target van de ability had opgeruimd, Venser nog zijn loyalty counters kreeg en dat de draaktoken gewoon mocht blijven liggen. We kozen uiteindelijk voor het laatste. Uiteindelijk twijfelde ik zelf ook of ik die Pierce Strider alsnog ge-exiled kon worden in reactie op Lightning Bolt.
Hoe zit dit precies? En had hij bijvoorbeeld nog die Pierce Strider kunnen exilen until EOT als reactie op de Lightning Bolt?
Alvast bedankt als iemand ons hierbij kan helpen.
leuke kaart met Puresteel Paladin en enkele equipment
Haha geweldig. Dat zegt mijn buurman altijd hapsnurker. Blij je een plezier te hebben gedaan Magnus
Was echt 2 minuten werk met Magic Set Editor
volgens mij heeft hier iemand tijd teveel?
Haha hoe snel heb je dat gedaan? En het is misschien verstandig om een hobby te gaan zoeken?
No offence Magnus
Die had ik zelf aangemaakt
@Magnus Leukleuk Wel grappig dat die pagina van level 10+ echt bestaat
"hapsnurker", die moet ik onthouden .
Eerlijk gezegd nog steeds een net-niet-held in het verhaal maar op het laatste moment toch nog goed bezig. Karn daarin tegen is tenminste een echte held fijn dat die terug is.
Ik vond Venser altijd een beetje een hapsnurker maar nu ik het Mirrodin verhaal gelezen heb heb ik wel meer respect voor hem gekregen.
Als een Aura op de battlefield komt maar niet gecast wordt mag je geen nieuwe target aanwijzen. Het enchant gewoon een permanent die jij aanwijst.
Als ik hiermee een Reality Acid blink, mag ik dan daarvoor een nieuw target aanwijzen?
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips