Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 3,95 | 49,95 |
Ahja, m'excoezie! Ik liep te hard van stapel :3
Plus, je zult eerst Tezz een keer moeten plussen, anders kan je maar 3 landjes converten
En zelfs dan werkt het niet helemaal zoals je hoopt, voor 20 schoppen op beurt 4 wordt lastig. Als je 4 landjes tapt om Tezzeret te kunnen casten, mag je wel zo'n landje in een 5/5 beest veranderen, maar hij blijft getapt en kan niet meteen aanvallen. En voor 20 slaan? Je mag de -1 maar 1x per beurt gebruiken, dus je hebt 4 beurten nodig om je landjes in 20 power om te zetten
quote: "vraag: zijn deze landjes nou wel of niet gebanned?"
Zie Tournooi info bij bijvoorbeeld Seat of the Synod:
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern, Block
Wel nice als je heel veel artifact land speelt zoals Seat of the Synod of Ancient Den (vraag: zijn deze landjes nou wel of niet gebanned?). Best wel epic om van je land 5/5 creatures te maken. Zeker als je 4 landjes hebt (wat je hoogstwaarschijnlijk hebt als je tezzeret speelt) en toch iemand mooi voor 20 kan (proberen) te schoppen in beurt 4.
Like!
Zoekopdracht op "artifact*+creature*+token*" hier geeft bijvoorbeeld: Shrine of Loyal Legions, Myrsmith, Nuisance Engine, Myr Turbine, Myr Incubator en Myr Matrix.
Memnarch, Neurok Transmuter, Thran Forge kunnen non-artifacts roboficeren.
Sharding Sphinx, Prototype Portal e.d. maken artitokens.
Veel artifacts spelen werkt altijd heel goed. Liquimetal Coating kan helpen maar is misschien wat omslachtig. Wat is je plan precies dat je dat niet gewoon met artifacts zou kunnen waarmaken?
Wat zijn buiten Mycosynth Lattice of Myr Battlesphere meer manieren om veel artifacts te krijgen met 1 kaart?
Dank allemaal voor de heldere uitleg :-)
Als ie er niet al minstens sinds het begin van de beurt lag: Ja.
Als ie er al lag: Nee
In principe heeft iedere permanent 'summoning sickness' maar je merkt het alleen bij creatures
Als je je artifact net hebt gecast:
Ja, artifacts hebben van zichzelf ook al summoning sickness, maar hebben er geen last van, als spellbook een creature wordt, terwijl hij net in het spel ligt, heeft hij summoning sickness, als het een creature is heeft hij er last van.
Als spellbook al een beurtje ligt heeft hij er geen last van.
[Edit]: ninja
Op zich wel ja. Let alleen op: Creature worden levert geen nieuwe summoning sickness op. Als je spellbook er al sinds het begin van je beurt lag kan je er meteen mee aanvallen wanneer het een creature wordt. (En een vers gespeelde Spellbook zal even moeten wachten.)
Stel ik maak van een artifact Spellbook een 5/5 artifact creature met Tezz, heeft dit nieuwe creature dan last van summoning sickness?
neem ik aan van wel
bedankt voor de snelle reactie maarten!
Legendary Planeswalker - Tezzeret 3
+1: Look at the top five cards of your library. You may reveal an artifact card from among them and put it into your hand. Put the rest on the bottom of your library in any order.
-1: Target artifact becomes an artifact creature with base power and toughness 5/5.
-4: Target player loses X life and you gain X life, where X is twice the number of artifacts you control.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The artifact targeted by the second ability will retain any types, subtypes, or supertypes it has. Notably, if an Equipment becomes an artifact creature, it can’t be attached to another creature. If it was attached to a creature, it becomes unattached.
6/1/2011
If the target of the second ability is already an artifact creature, its power and toughness will each become 5. This overwrites all previous effects that set the creature’s power and toughness to specific values. Any power- or toughness-setting effects that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/1/2011
Effects that modify that creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as -1/-1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/1/2011
The number of artifacts you control is counted when the last ability resolves, not when it is activated.
Decktips