Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 3,95 | 49,95 |
Hij's gewoon de bom in al die nieuwe Affinity decks.
Valt mee hoor, hij is wel een beest in legacy decks. Maar dat is er maar 1, geen staple maar echt abominabel en onspeelbaar nadat hij uitroteert ook niet. En er komt ook een tijd dat Faeries niet meer Extended is en mesen toch iets anders moeten gaan spelen (hoewel dat wel gewoon Jund gaat worden).
Hij zal gaan zakken omdat de laatste paar series heel veel artifacts bevatten en er dus in T2 veel artifact decks gespeeld worden. daar is deze heel goed in, zogauw deze uitroteert zal hij zakken omdat hij in andere formaten weinig zal worden gespeeld. ook als de komende series minder artifacts bevatten, zal deze gaan zakken omdat er minder artifact decks gespeeld zullen worden.
haha ik speel deze en hij is echt wel ziek. de op één na beste planeswalker van de moment. ik zie deze niet snel zakken. en zakt hij toch, geen probleem dan trade ik er nog wat bij
tsja, over een jaar is hij 15 waard...
wow, deze is wel enorm gestegen zeg had hem moeten traden toen hij nog 25 kostte :'(
Als we het dan toch over spannende tezz pulls gaan hebben.
me vriendin heeft achter elkaar 2xfoil tezz uit een pakje getrokken voor me die ik gewonnen had bij het draften!
het is belangrijk dat de juiste persoons het pakje openmaakt.
beetje zoals koning arthur en dat zwaard!
Yup, dat laatste maakt t dan wel extra leuk
Boosters kopen kan ook niet uit.
haha dat maakt het zo leuk, ik koop bijna nooit boosters, de kaarten die ik heb komen voornamelijk uit draft toernooitjes
en de mensen die bij ons in de locale winkel constant boosterpakjes kopen die waren aan het klagen omdat ik dan 1 pakje koop en dat eruit haal
Creatief rekenen FTW!
Uit hoeveel boosters heb je inmiddels geen Tezzeret gehaald?
komaan tezzie je kan beter dan 40 euro^^ koop ik sporadisch 1 boostertje wat zit er in... win ik een week later 2 boosters op een fnm, wat zit er in... en dan nog één getrade, dat maakt 3 (2 tezzeret op 3 boosters, is die kans niet 1 op 10000?)
Geloof me matthieu, toen ik voor eerst door had dat er niets veranderde aan de creatures die je 5/5 maakt, besefte ik ook pas hoe hoe hard ik hem had onderschat.
ok thanks voor de uitleg
Nee, dat klopt niet. Dan moet dat er expliciet erbij staan ("loses all abilities" o.i.d.).
Tezerret voegt niets toe en verwijdert ook niets behalve dat een artfifact een "5/5 artifact creature" wordt. Merk op dat als er "5/5 creature" stond het geen artifact meer zou zijn.
Inderdaad, tezzeret zegt het wordt een 5/5 artifact creature.
Tezzeret zegt echter niet dat de rest van de abilities verdwijnen.
Eigenlijk is dus het enige wat gebeurt dat de power/toughness veranderen, voor de rest doet de kaart nog precies hetzelfde. (En bij non-creature artifacts wordt het ook een creature ofc.)
Legendary Planeswalker - Tezzeret 3
+1: Look at the top five cards of your library. You may reveal an artifact card from among them and put it into your hand. Put the rest on the bottom of your library in any order.
-1: Target artifact becomes an artifact creature with base power and toughness 5/5.
-4: Target player loses X life and you gain X life, where X is twice the number of artifacts you control.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The artifact targeted by the second ability will retain any types, subtypes, or supertypes it has. Notably, if an Equipment becomes an artifact creature, it can’t be attached to another creature. If it was attached to a creature, it becomes unattached.
6/1/2011
If the target of the second ability is already an artifact creature, its power and toughness will each become 5. This overwrites all previous effects that set the creature’s power and toughness to specific values. Any power- or toughness-setting effects that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/1/2011
Effects that modify that creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as -1/-1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/1/2011
The number of artifacts you control is counted when the last ability resolves, not when it is activated.
Decktips