Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 3,95 | 49,95 |
Kopen voor 23,95 hier en dan verkopen voor 109 hier, dat is geweldig om rijk te worden!
Jammer, wilde net mijn playsetje foils gaan verkopen...
Thanks, gefixed.
Staat op de inkooplijst voor 109 euro (en foil voor 163,50)
lekker duidelijk Ivo.
hij wordt een 5/5 artifact creature maar hij behoudt zijn abilities wat zegt dat zijn P/T gelijk zijn aan het aantal artifacts die je hebt.
gooi je er een Lignify op dan is het een 0/4 beestje. gooi je er daarna nog effects bovenop dan krijgt/behoudt hij die krachten.
niet dan?
Inderdaad.
Ter verduidelijking. Het layer systeem wordt hier toegepast en de eerste ability van Master of Etherium is een characteristic-defining abilities in layer 7a en tezz zijn ability wordt toegepast in layer 7b. Aangezien die niet until end of turn is zal die altijd toegepast worden.
613.3a Layer 7a: Effects from characteristic-defining abilities are applied. See rule 604.3.
613.3b Layer 7b: Effects that set power and/or toughness to a specific number or value are applied.
Wat gebeurd er met de P/T van Master of Etherium na de -1 van tezzeret ?
Is hij dan dus ook een 5/5 voor de rest van de game ?
In Affinity heb je grote kansen dat je het haalt, en als je het haalt en je dropt deze dan heb je de volgende beurt gewonnen (als hij er nog is). Dat betekend ook dat het een bliskemafleider is waardoor je gewoon keihard alpha strike kan gaan. Want ze kunnen jou wel aanvallen maar dan maakt Tezz ze volgende beurt dood. Dus ze willen liever Tezz hebben.
Maar dan zit je ook meteen in legacy, en de vraag is of je dan wel zo ver komt.
nu net een uit een booster getrokken terwijl ik er al 2 in mijn artificiers-deck (hier) heb zitten samen met de ouwe tez. altijd leuk.
is echt een zieke kaart. in de 4de of 5de beurt mol ik je met tez of zet je op zo'n winig levens dat je het wel kunt vergeten. heb dan geheid minimaal 5 artifacts liggen (met dank aan de arti-lands).
Yep, de tezz-decks die al gespeeld werden worden nu echt super.
Wie weet, nu jace en mystic wegvallen zijn heel wat decks ineens incompleet. En mystic + jace was meestal wel een centerpiece, dus die decks vallen helemaal uit elkaar. Alles is weer mogelijk.
Het nadeel van Tezzeret en UB is dat ze vrijwel geen artifact removal hebben in die kleuren, los van counter/bounce. Maar nu zonder Mystic zijn de swords veel minder consistent in play te krijgen, dus ik hoop dat nu de tijd voor Tezzeret is gekomen! Ik ga zeker mijn deckje aanpassen nu ik 4 nieuwe slots heb vrijgekregen omdat jace er niet meer in mag Ben ik eigenlijk wel blij mee, want met die 4 slots kun je een heleboel doen.
hee gaat deze ook omhoog nu jace is gebanned
@ Regstar
Lol ik begon al te zoeken naar die combos toen ik jouw post zag.
Van onder naar boven alles gelezen en toen zag ik op het laatst : /sarcasme.
Geen combos ? xD
Bedabkt voor al deze nuttige info over tezzeret, dit wist ik niet dat hij dat kon, toffe combo's en ideeen
/sarcasme
Legendary Planeswalker - Tezzeret 3
+1: Look at the top five cards of your library. You may reveal an artifact card from among them and put it into your hand. Put the rest on the bottom of your library in any order.
-1: Target artifact becomes an artifact creature with base power and toughness 5/5.
-4: Target player loses X life and you gain X life, where X is twice the number of artifacts you control.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The artifact targeted by the second ability will retain any types, subtypes, or supertypes it has. Notably, if an Equipment becomes an artifact creature, it can’t be attached to another creature. If it was attached to a creature, it becomes unattached.
6/1/2011
If the target of the second ability is already an artifact creature, its power and toughness will each become 5. This overwrites all previous effects that set the creature’s power and toughness to specific values. Any power- or toughness-setting effects that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/1/2011
Effects that modify that creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as -1/-1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/1/2011
The number of artifacts you control is counted when the last ability resolves, not when it is activated.
Decktips