Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2014 | 1,95 | |||
Commander Anthology I | 1,95 | |||
Mirrodin Besieged | 1,95 | 6,95 |
Prijs:
€ 1,95
FOIL
€ 6,95
Andere versie wel op voorraad.
Het voorgestelde klinkt toch als een veel betere oplossing lijkt me.
Ohhhh, ik vond het ook al vreemd...ik dacht dat de Reverberate op de Counterspell gespeeld werd om de originele Counterspell te counteren
Correct, maar zo te zien is er alleen een copy van Praetor's counsel resolved.
1. Speler 1 Speelt Praetor’s Counsel.
2. Speler 2 speelt Counterspell op Praetor’s Counsel
3. Speler 1 speelt Reverberate op Praetor’s Counsel.
4. Counsel Copy resolved, haalt graveyard terug + Maxed handsize.
5. Counterspell resolved, countered de originele counsel de graveyard in.
Maar nog steeds is er geen enkele manier om Praetor’s Counsel te laten resolven (zodat je je hele graveyard in je hand krijgt met gratis Spellbook), zonder dat Counsel zichzelf exiled...
tja ik geloof, dat het zo ging: hij speelde deze, iemand anders gooide er een Counterspell op en daar gooide hij weer een Reverberate op
Oh nee, wacht. de absolutely-removed-from-the-freaking-game-forever-zone is natuurlijk ook een game zone. Dan zou Burning WIsh nog niet werken. =|
Oh wacht, natuurlijk: Mirror of Fate.
Hij deed op een of andere manier een AWOL effect, zorgde dat de tegenstander een Burning Wish speeld, liet Praetor's Counsel discarden en deed toen Memory Plunder? Nee? Laat dan maar.
Dan heb je gecheat, want Preator's Councel wordt geexiled na gebruik en is dus niet te memory plunderen
ik had laatst een behoorlijk intresante play: hij speelde deze om zijn gigantische grafbak naar zijn hand te halen, ik evoke in mijn beurt Slithermuse en kopieerde daarna zijn councel met een Memory Plunder
Dat is ook waar. Ik vond het, omdat alle andere meuk in de Command zone wel meegaat, dat Emblems ook meegingen Maar dat is dus niet zo, en met jouw verklaring ook best logisch!
Een subgame is een geheel nieuwe game, alleen je library (en eventuele andere benodigdheden zoals Planes, Vanguards et cetera) worden meegenomen. Ik zie (net als Xander) geen enkele reden om dingen zoals emblems en continuous effects mee te nemen naar een nieuwe game.
Zie het maar als een soort match bestaande uit 3 games: in de 2e game neem ik weer mijn deck mee, als we Planar Magic aan het spelen waren, neem ik weer de Planes mee, maar emblems en dergelijke verdwijnen samen met de eerste game...
Ah, ik had jouw reactie niet gezien tijdens het editen
Ja, na een keer editen...
Ja, dat zei ik toch
Dat gaat over:
* Plane cards.
* Vanguard card.
* General/Commander.
* Scheme cards.
Sorcery
Return all cards from your graveyard to your hand. Exile Praetor's Counsel. You have no maximum hand size for the rest of the game.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
If multiple effects modify your hand size, apply them in timestamp order. For example, if you put Null Profusion (an enchantment that says your maximum hand size is two) onto the battlefield and then resolve Praetor’s Counsel, you have no maximum hand size. However, if those events happened in the opposite order, your maximum hand size would be two.
6/1/2011
Later effects that modify your maximum hand size, but don’t set it to a specific number, will have no effect.
Decktips