Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,15
FOIL
€ 0,40
Doe mij maar een Jihad
@Huib: Ik lees toevallig net bij Etherium-Horn Sorcerer dat je dan Michiel beter een berichtje sturen kan...
Ik zie trouwens dat Guardians' Pledge ingevoerd is met een kleine 'p', nog even veranderen dus Michiel.
Dé kaart die ik nog miste voor m'n Human deck. Overrun is lastig te casten met in z'n cost en de meeste Humans zijn toch wel wit dus past perfect.
Ik had gisteren bij een draft een deck met alleen maar weenies (waarvan veel wit) en deze 2 keer en 4 Titanic Growth. 3-0 gegaan.
Deze kaart is underrated.
Instant
White creatures you control get +2/+2 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
Guardians’ Pledge only gives a bonus to white creatures you control when it resolves. Creatures that enter the battlefield later in the turn and nonwhite creatures that become white later in the turn will not get the bonus.
9/22/2011
If a white creature that gets the bonus stops being white later in the turn, it will continue to get +2/+2 until end of turn.
Decktips