Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M12 (M12)
Serie | Normaal | Foil | ||
M12 | 17,95 | 29,95 | ||
M13 | 17,95 | 29,95 | ||
Media Inserts | 16,95 |
Prijs:
€ 17,95
FOIL
€ 29,95
He wat flauw, verder zoeken.
En Devoted Druid is er daar niet 1 van.
(Een cost is namelijk wat anders dan een effect.)
Doubling season is niet goed met Devoted Druid.
Het is wel zoeken naar kaarten waar die slecht mee is.
Deze lijkt me slecht aangezien je meerdere beurten hebt om een antwoord te krijgen/maken.
Met Ghave kan hij wel grappig zijn, ja.
En dat Doubling Season ding is een beetje loos, want Doubling Season is leuk met bijna alles dat werkt met tokens en counters .
Al heeft het hier de extra functie dat hij eerder trample heeft.
Met alle mana boosting in groen en dingen als Rosheen Meanderer kan deze toch nog erg snel groot worden. Een aardige klok als je tegenstander geen removal op handen heeft.. ik vind hem stoer
(Edit sorry voor dubbelpost..) Ik bedoel dat natuurlijk in combinatie met Ghave, Guru of Spores
Oeeeh deze is zooooo awesome met Doubling Season! Sowieso in een EDH deck stoppen deze dikke hoofdenbol!
Ik denk dat dit een leuke casual kaart is, maar in constructed zal deze over het algemeen langzaam zijn.
Deze wil je over het algemeen minimaal voor X=3 spelen en dan is deze pas na twee beurten echt sterk genoeg om uberhaupt gespeeld te worden.
Maar goed, zoals met alle kaarten zal de tijd het leren nietwaar.
Lord of the z,
Nee hij is niet slecht maar ook niet legacy speelbaar, standaard ook niet echt denk ik met die 2.. Zelfd de zwakke karn liberated eet deze op vooor ie trample krijgt!
@x4bilityx, ik heb nooit gezegd dat ik het niet met je eens was, bovendien zie je daaronder (en daarboven) ook dat de kaart niet goed is, mijn mening : leuk, cool niet competatief
ik mis wat er slecht is aan een 5 mana 6/6. Goed, het is niets speciaals, maar het kan toch aardig schoppen. Met Proliferate kan het ook harder gaan.
Verder is dit een van de weinig beesten die door een Baneslayer Angel of Batterskull heen kan beuken, dat moet ook iets waard zijn.
Er werd ergens hieronder een voorbeeld gegeven dat iemand 4 mana betaalt voor een 2/2, in beurt drie. Dat op zich is slecht, ja. Maar bekend je de volgende situatie: In beurt vier kan je aanvallen met een 4/4 en je hebt 4/5 mana. Niet bijzonder slecht. Okay, het kan beter. Nou, beurt 5: een 8/8 is niet insignificant, hoor! En als je hem kan beschermen (Wat je natuurlijk doet in zo'n deck!) heb je beurt *6* een 16/16 trample. In het begin verlies je misschien wat snelheid, maar in beurt vier kunnen aanvallen met een 4/4 terwijl je nog 4 of vijf mana overhebt is NIET 'slecht'.
Maar 5 mana voor een 3/3 is niet goed. 5 mana voor een 6/6 is niet goed, en dan moet je dus nog eens een hele beurt wachten. en 5 mana voor een 12/12 trample is dan eindelijk waar voor zen mana, maar dat is 2 beurten later. Deze is gewoon niet goed genoeg.
U hoort het hieronder nogmaals Floris.
Een eeuwigheid lijkt me toch wat overdreven. Drop voor (Moet met groen beurt 3 te doen zijn), de volgende beurt heb je een 6/6 die desnoods kan blocken, en daarna heeft hij al trample.
Creature - Hydra 0 / 0
Primordial Hydra enters the battlefield with X +1/+1 counters on it.
At the beginning of your upkeep, double the number of +1/+1 counters on Primordial Hydra.
Primordial Hydra has trample as long as it has ten or more +1/+1 counters on it.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
Consider only the number of +1/+1 counters on Primordial Hydra when determining if it has trample, not its power and toughness. For example, a Primordial Hydra with six +1/+1 counters on it that’s been the target of Titanic Growth (giving it +4/+4) would not have trample.
Decktips