Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Dit is een lekker kaartje in Modern hoor. Ik zie hem ook steeds meer in verschillende lijsten naar voren komen.
Daar heb je rotatie voor. Het is niet alsof control het enige deck is dat opties kwijtraakt. Je zou ook blij kunnen zijn dat de zombies geen Obliterators/Birthing Pods meer hebben. Of blij zijn voor algemene aggro dat ze dit niet meer tegen zich hebben.
Wat een schande dat dit geen T2 meer is na rotatie. Dit was een mooie om control te helpen tegen zombies.
Wat ik me meer afvraag is hoe jij met 0 beesten een echo mage op level 4 kunt hebben
You compare life totals with each of your opponents when Timely Reinforcements resolves. At that time, if you have less life than an opponent, you'll gain 6 life. Similarly, you compare the number of creatures you control with the number of creatures each opponent controls when Timely Reinforcements resolves.
Nee dus. Als de 2e resolved heb je meer en krijg je dus niks.
Stel ik heb minder creatures en levens dan mijn tegen stander! (voorbeeld: ik heb 0 beesten, hij 2 en ik het 18 levens en hij 20) En ik speel deze kaart maar metEcho Mage die level 4+ is copier ik hem 2x! Krijg ik dan dus 3x 3 tokens en 3x 6 levens?
ook zeker een kaarte tegen RDW
vanaf beurt 2 geschopt wordem met fireslingers of stromkirk noble
deze houd dat zeker wel tegen voorar de token die je gerust voor the stromkirk kan blijven gooien
3 mana voor dat effect zou inderdaad beter zijn. Oh wacht...
saai vind ik hem zeker niet
persoonlijk vind ik het gewoon het zelfde als Survival Cache
en 5 mana voor misschien 3 tokens en misschien 6 leven is niet echt denderend
maar het is een sorcerie dus kan ook niet geflashbacked worden in een tegenstander zijn beurt dat maakt het ook een stuk minder interesant
@ sleepless, uiteraard, de flavortekst zegt het zelf een zwakke plek voor de underdog! wel cool gedaan alleen vind ik (en ik speel control met wit in standaard) dit echt een saaie kaart, en als je soms ziet dat ze dit al gaan flashbacken (it is snapcastable) vind ik echt lame..
Haha, hij heeft een Squire in de art! Nice gedaan!
In UW Control tegen agro is dit de bomb
Inderdaad heel interessant tegen agro
Heeft me ook wel geholpen op pre-release
jammer genoeg is het sorcery, maar anders was die ook overpowerd.
echt vette kaart
Zo, mooie comeback kaart!
Sorcery
If you have less life than an opponent, you gain 6 life. If you control fewer creatures than an opponent, create three 1/1 white Soldier creature tokens.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
You compare life totals with each of your opponents when Timely Reinforcements resolves. At that time, if you have less life than an opponent, you’ll gain 6 life. Similarly, you compare the number of creatures you control with the number of creatures each opponent controls when Timely Reinforcements resolves.
9/22/2011
In a multiplayer game, you consider each opponent. If you have less life than one of your opponents and fewer creatures than one of your opponents (although this may be a different opponent), you’ll get both bonuses.
9/22/2011
In a Two-Headed Giant game, you’ll compare your team’s life total with the opposing team’s life total. You’ll then compare the number of creatures you control (ignoring creatures your teammate controls) to the number of creatures each opponent controls separately.
Decktips