Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
las idd al wat leuke Trucjes
Beurt 4 Koth of the Hammer Gebruik de -2 van koth om Chandra, the Firebrand te spelen
en idd de -2 van chandra Met Volt Charge.
Volgens mij gaat burn leuk worden in standard helemaal als M11 en M12 er nog samen inzitten
Dus wacht... wat word er nou precies beweerd, fata morgana's in een keer...
En ik denk dat hij bedoeld dat deze underpowered is omdat er veel sterke kaarten zijn, dit is powercreep
nou dat doe ik wel ff dat ze underpowered is door het dikkefest dat fatamorgana heet of zoe iets
@Theun: en kan je nu je post in normale taal posten? dat zou helpen denk ik...
Duidelijk underpowered door het dickfest dat fata morgana heet..
Proliferate is grappig maar bloodthirst creatures zijn sowieso wel hard als je de bloodthirst kan laten 'triggeren'. Zorgen voor veel goede burn spells moet voldoende zijn. ( Jammer voor je dat Lightning Bolt vervangen wordt door Shock )
Post je je deck als je hem af hebt?
ja bloodthirst werkt echt goed ja, plus nog een volt charge ding met proliferate >>>>leuk deck
Aan alle mensen die de nieuwe chandra "slecht" of "niet erg goed" vinden: hier
quote: "Is Chandra the new Jace? I certainly hope not! But she has many similar qualities and loads to be excited about."
Bloodthirst komt terug in M12!
- Chandra's +1,
- Furyborn Hellkite -> 12/12,
- Goblin War Paint -> {Furyborn Hellkite} = 14/14 met Haste!
Áls ik een M12 deck zou bouwen zou het zo iets worden:
- 4 x Chandra, the Firebrand
- veel bloodthirst creatures
- 4 x Goblin War Paint
- veel instant/sorceries met proliferate
Chandra is en blijft IMHO de coolste (of beter gezegd: hottest) Planeswalker!
Naja, theoretisch gezien gaan de loyalty counters er wel af, maar ze komen er direct weer bij bedoel ik uiteraard.
Deze kaart met Volt Charge = win 6 dmg over 1 of 2 targets en geen loyalty counters er af
Tezzeret’s Gambit kan natuurlijk ook. 4 kaarten pakken en geen verlies aan loyalty. Ik ga deze zeker playtesten in een T2 deckje waar ik mee bezig was.
@JLT: Wat de rest (ook) zegt.
Je target niet de planeswalker, maar je target de speler.
Maar als je non-combat damage doet aan een tegenstander, mag je die volgens de regels redirecten naar 1 van zijn planeswalkers.
Damage mag inderdaad geredirect worden naar een walker, kijk anders ook even bij de Planeswalkers rules, daar wordt het allemaal duidelijk uitgelegd.
Van de 3 nieuwe walkers vind ik dit echt nog steeds de tofste, maar denk dat dat ook komt omdat ik bij deze gelijk deckideeën krijg. Garruk ga ik niet spelen. Jace is een mooie aanvulling op een deck waar ik mee bezig ben. Maar Chandra is echt een walker waar je iets omheen wilt bouwen!
Maar goed, dat is mijn mening
Coole walker! Gemakkelijk splashbaar, een van de betere walkers uit !
Legendary Planeswalker - Chandra
+1: Chandra, the Firebrand deals 1 damage to any target.
-2: When you cast your next instant or sorcery spell this turn, copy that spell. You may choose new targets for the copy.
-6: Chandra, the Firebrand deals 6 damage to each of up to six targets.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
Chandra’s second ability creates a delayed triggered ability that will copy the next instant or sorcery spell you cast that turn, regardless of whether that spell has targets.
9/22/2011
When the delayed trigger resolves, it creates a copy of a spell. You control the copy. That copy is created on the stack, so it’s not “cast.” Abilities that trigger when a player casts a spell won’t trigger. The copy will then resolve like a normal spell, after players get a chance to cast spells and activate abilities.
9/22/2011
The copy will have the same targets as the spell it’s copying unless you choose new ones. You may change any number of the targets, including all of them or none of them. If, for one of the targets, you can’t choose a new legal target, then it remains unchanged (even if the current target is illegal).
9/22/2011
If the spell Chandra copies is modal (that is, it says “Choose one -” or the like), the copy will have the same mode. You can’t choose a different one.
9/22/2011
If the spell Chandra copies has an X whose value was determined as it was cast (like Consume Spirit does), the copy has the same value of X.
9/22/2011
You can’t choose to pay any additional costs for the copy. However, effects based on any additional costs that were paid for the original spell are copied as though those same costs were paid for the copy too. For example, if you sacrifice a 3/3 creature to cast Fling after activating Chandra’s second ability, the copy of Fling will also deal 3 damage.
9/22/2011
When you activate Chandra’s last ability, you choose up to six target creatures and/or players. No damage is divided, and Chandra can’t deal more than 6 damage to any one target. Chandra deals 6 damage to each target that is still legal when the ability resolves.
Decktips