Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
@Patrick Saadhoff
Nee die optie is er helaas niet in blauw. echter, als je Final Fortune onder Isochron Scepter legt, en deze ernaast, heb je dus echt een Sundial of the Infinite Turns
Stel, Als ik in magic een kaart vind die van de tekst, de woorden kan verwissellen met,
Your Turn, Naar Opponents Turn kan maken.
Met 1 Instant Onder Isochron Scepter
dan heb ik ook oneindig beurten ?
Stel Dat dit Kan in Mono Blauw *Kans is Groot*
heb we toch iest leuks er bij
Haahaa Dat is wel nice!
Ik zag net iemand een Staxx deck spelen met deze mainboard. Pretty awesome. Wat helemaal insane was, is dat hij tegen een Hive Mind deck speelde X"DDDDDDDDDDDDDD
Berserk wordt nog beter met deze
Zo kan je bv allle hunted creature neerleggen zonder nadeel te hebben van de gratis creatures voor je tegenstander.
Zie voorgaande pagina's
Twee voorbeelden: Flickerwisp komt in het veld, en je exiled een permanent. Aan het eind van de beurt wil die permanent terugkomen, maar dat gaat op de stack. Als je dan de beurt beëindigt (want het is toch al het eind van het beurt) dan wordt het afgaan van de ability verwijdert, en blijft de permanent dus altijd exiled!
Hetzelfde kun je toepassen op Warrior’s Oath. Je krijgt voor maar een extra beurt (in plaats van
) en als je aan het eind van die beurt zou verliezen, dan laat je dat op de stack komen en ontwijkt het met Sundial!
Maar er zijn nog heel wat meer toepassingen.
EDIT: Zoals wat Zander zei.
Maar goed, voorgaande pagina's zijn er nog wat dingen.
Lees eens een stukje terug, zou ik zeggen.
Om een voorbeeld te geven: Een beurt 3 Phyrexian Dreadnought zonder iets te hoeven sacrificen.
wat is nou goed aan deze kaart, ik kan me namelijk eigelijk niks bedenken.
Goblin Pyromancer zegt "At the beginning of the end step, destroy all Goblins.".
Hij triggert dus in dè (lees: elke) end step. Als je voortijdig de beurt beëindigt, dan triggert hij in de end step van de beurt daarna gewoon opnieuw.
Als er "At the beginning of the NEXT end step" had gestaan, dan had hij alleen de eerstvolgende end step getriggerd.
werkt dit ook voor Goblin Pyromancer?
Weet ik. Maar dit scheelde me wel één hele mana.
je had ook een Pentavite token kunnen maken, die targeten en als reactie het token weer te sacrificen aan Pentavus
Ik kon hem niet laten liggen bij de draft vandaag (kaarten mocht je niet houden, geen kosten). En hij is in mn mainboard wellicht 1 keer nuttig geweest.
Als mijn Manic Vandal in het spel was gekomen had z'n trigger mijn eigen Pentavus gesloopt. Maar dat kon ik door deze topkaart voorkomen.
Ook heb ik bij diezelfde draft een 60 kaarten deck gemilld met 3 Jace’s Erasure en 2Merfolk Looter. Ik had precies 2 Elixir of Immortality 1 Reclaim en 8 enchantment/permanent destruction weggehaald.
Dat ff tussendoor.
Touché.
Artifact
1, T: End the turn. Activate this ability only during your turn. (Exile all spells and abilities on the stack. Discard down to your maximum hand size. Damage wears off, and "this turn" and "until end of turn" effects end.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
Ending the turn this way means the following things happen in order:
1) All spells and abilities on the stack are exiled. This includes spells and abilities that can't be countered.
2) All attacking and blocking creatures are removed from combat.
3) State-based actions are checked. No player gets priority, and no triggered abilities are put onto the stack.
4) The current phase and/or step ends. The game skips straight to the cleanup step. The cleanup step happens in its entirety.
9/22/2011
If any triggered abilities do trigger during this process, they’re put onto the stack during the cleanup step. If this happens, players will have a chance to cast spells and activate abilities, then there will be another cleanup step before the turn finally ends.
9/22/2011
Though spells and abilities that are exiled won’t get a chance to resolve, they don’t count as being “countered.”
9/22/2011
If Sundial of the Infinite’s ability is activated before the end step, any “at the beginning of the end step”-triggered abilities won’t get the chance to trigger that turn because the end step is skipped. Those abilities will trigger at the beginning of the end step of the next turn. The same is true of abilities that trigger at the beginning of other phases or steps (except upkeep).
9/22/2011
The earliest that you can activate Sundial of the Infinite’s ability is during your upkeep step, after abilities that trigger “at the beginning of your upkeep” have been put onto the stack but before they resolve.
Decktips