Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,60
FOIL
€ 1,00
Was niet makkelijk om een deck omheen te bedenken, maar Broken Fall en Auriok Windwalker maken deze nog best speelbaar. Ik heb het aangevuld met een aantal creatures die moeilijk te blocken zijn, en/of indestructible of regenerate hebben.
Normaal heb ik een hekel aan dit soort kaarten voor EDH. Toch gebruik ik hem nu in mijn Titania, Protector of Argoth deck met een goed resultaat als gevolg.
Ja, sterker nog, de trigger kan uberhaupt pas de stack op, nadat Worldslayer klaar is met resolven.
Aha en de trigger resolved dus pas nadat de worldslayer helemaal klaar is met resolven. Dit scenario dacht ik al. Bedankt!
Ja, klopt. De permanents gaan tegelijk stuk, maar ze zien elkaar stukgaan, dus Gift of Immortality triggert nog.
Worldslayer destroyed alle andere permanents, hierbij ziet de Gift of Immortality het vanilla creature naar de graveyard gaan. Waarbij de gift triggered en dus het creature terug haalt. Vervolgens zal end of turn de gift weer terug komen attached aan het vanilla creature.
Kan iemand dit even bevestigen?
Hallo, een vraag,
Als ik een random vanilla creature heb met de enchantment Gift of Immortality en de worldslayer erop en dat creature doet damage. Kan ik dan zeggen dat eerst de enchantment kapot gaat en mijn creature dus terug komt? Of gaat het creature dan alsnog gewoon dood.
Alvast bedankt, Ruud
Dus als je deze hebt, 5 land, een Archaeomancer en eenmaal doorkomt dan kan je continu iedere beurt Faith’s Reward loopen, als je dan bv de Frozen Æther of een van de broertjes dan heb je heerlijke rust terwijl je je tegenstander langzaam dood schopt.
tja leuk voor casual multiplayer deckje, als er dan ook maar 1 speler is zonder defence is iedereen de sjaak
Lees die quest kaart eens... Attach staat daar en dat is wel op instant speed. En omdat Faith’s Reward wel instant is kan het wel wat er gezegd is
Equip only as a sorcery.
Aanvallen met een stel kleine beestjes.
Met Quest for the Holy Relic deze instandly onder een van je niet geblockte creatures gooien.
Float mana.
BOEM, wereld gaat dood.
Speel Faith’s Reward
????
Profit
nm. beter uitgelegd hieronder
PS: Als de worldslayer dus aan de Exemplar vast zit, dan gaat de exemplar dood tijdens de eerste keer damage. Hij zal dus geen tweede keer damage doen, en er is geen creature die een Worldslayer vastheeft. Dus gaat de worldslayer niet een tweede keer af. Zit hij aan een andere knight, dan gaat de Worldslayer wel 2 keer af, dus al je knights dood.
1: Al je knights overleven inderdaad behalve de Knight Exemplar.
2: Je knights gaan dood, tenzij de Worldslayer aan de Knight Exemplar zelf zit. Want na de eerste keer damage gaat de Knight Exemplar dood, en als het ge-equipte creature dan nog leeft, gaat die dood tijdens de tweede keer damage.
stel ik heb Knight Exemplar op tafel liggen en een random knight van mij doet damage met Worldslayer aan een player, overleven dan al mijn knights behalve de Knight Exemplar ?
en een 2e situatie ik heb weer 1 Knight Exemplar en Kinsbaile Cavalier in het spel zorgt dan de double strike er voor dat ik al mijn knights verlies?
ofc is de makelijke optie een 2e Knight Exemplar spelen maar wilde het regel technisch begrijpen
pim
Dan gaan ze nog steeds kapot. Shroud en hexproof helpen alleen tegen targeten (en er moet ook daadwerkelijk target staan). Ongetargete removal is nog steeds dodelijk.
Artifact - Equipment
Whenever equipped creature deals combat damage to a player, destroy all permanents other than Worldslayer.
Equip 5 (5: Attach to target creature you control. Equip only as a sorcery.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
The equipped creature is also destroyed.
Decktips