Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M12 (M12)
Serie | Normaal | Foil | ||
M11 | 3,50 | 5,95 | ||
M12 | 3,25 | 5,95 | ||
M13 | 3,50 | 2,50 | ||
PD Fire Lightning | 3,95 | |||
foil |
Prijs:
€ 3,25
FOIL
€ 5,95
ha, een rode twincast. leuk. NOT!!! kom liever met nieuwe kaarten.
kicked zijn wordt meegecopyd.
Als ik een spell copy die gekicked is dan word de copy ook met kick gespeeld toch? Staat geen errata bij deze kaart maar bijv bij {=pyromancer’s ascension} staat het er wel bij.
Als je een counterspell kopieert, is die counterspell op de stack op het moment dat de kopie wordt gemaakt en is dus een legal target. Voor een spell met een x waarde (zoals Fireball wordt de x waarde overgenomen (op de stack heeft x een waarde). Ik weet niet zeker wat je met de rebound daar bedoelt, maar als je een spell met rebound kopieert wordt je kopie niet gerebound. Omdat deze niet vanuit je hand gecast is en als je hem al zou rebounden is de kopie verdwenen zodra deze de exile zone in komt en is deze er dus niet meer de volgende upkeep.
Kan je met deze kaart ook een counterspell kopiëren en deze vervolgens counteren, en wat gebeurt er al je een spell met X in de cost kopieert. Telt de rebount van een spell dan ook mee?
Jup, en de naam en de art zijn anders
En de naam van de spell
Klopt, verder is het EXACT hetzelfde als Fork.
Is het enige verschil dat bij Fork de spell rood blijft?
Fork Is terug!
Instant
Copy target instant or sorcery spell. You may choose new targets for the copy.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/15/2010
Reverberate can target (and copy) any instant or sorcery spell, not just one with targets. It doesn’t matter who controls it.
8/15/2010
When Reverberate resolves, it creates a copy of a spell. You control the copy. That copy is created on the stack, so it’s not “cast.” Abilities that trigger when a player casts a spell won’t trigger. The copy will then resolve like a normal spell, after players get a chance to cast spells and activate abilities.
8/15/2010
The copy will have the same targets as the spell it’s copying unless you choose new ones. You may change any number of the targets, including all of them or none of them. If, for one of the targets, you can’t choose a new legal target, then it remains unchanged (even if the current target is illegal).
8/15/2010
If the spell Reverberate copies is modal (that is, it says “Choose one -” or the like), the copy will have the same mode. You can’t choose a different one.
8/15/2010
If the spell Reverberate copies has an X whose value was determined as it was cast (like Earthquake does), the copy has the same value of X.
8/15/2010
You can’t choose to pay any additional costs for the copy. However, effects based on any additional costs that were paid for the original spell are copied as though those same costs were paid for the copy too. For example, if a player sacrifices a 3/3 creature to cast Fling, and you copy it with Reverberate, the copy of Fling will also deal 3 damage to its target.
8/15/2010
If the copy says that it affects “you,” it affects the controller of the copy, not the controller of the original spell. Similarly, if the copy says that it affects an “opponent,” it affects an opponent of the copy’s controller, not an opponent of the original spell’s controller.
Decktips