Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: New Phyrexia (NPH)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 24,95 | 49,95 | ||
Double Masters (BL) | 49,95 | 19,95 | ||
Modern Masters 2015 | 29,95 | 119,95 | ||
New Phyrexia | 59,95 | 169,95 | ||
Ultimate Box Toppers | 94,95 | |||
Ultimate Masters | 49,95 | 50,65 |
Prijs:
€ 59,95
FOIL
€ 169,95
gister in almere ook een foil karn bij de draft
@Robert
heb jij 12 boosterboxen gehaald van deze set? ziek. als het nou een wat grotere set was trok je er wat meer variatie uit.
you live 4 Magic, no?
Ik had helaas geen van de 4 dure mythics foil na al m'n tientallen dozen. Maar nu vd week wel een Batterskull en dus een Karn dus dat maakt het wel weer goed. Het blijft een gokje. De ene keer open je beter foils dan de andere keer ik had nu 3 etched monstrosity Hopen dat het de sleeper is !
4 mental missteps foil is ook niet om over te treuren
Nice
Ik heb zelf 2 foil karns uit 12 boosterboxen en 9 non-foil
Blijft ook grappig dat mensen statistieken op eigen ervaringen baseren Jullie hadden gewoon heel veel geluk bij de draft. Je kan daar niet de zeldzaamheid van een kaart op baseren though.
Ik twijfel om deze te gaan aanschaffen vier keer. Ik heb een vermoeden dat deze na het uitroteren van Jace 2.0 toch wel veel gespeeld kan gaan worden. De 7 mana is het probleem echt niet. Ik heb 'm al een paar keer opgehad. Day of judgement en tumble magnets etc. en de tegenstander had de grootste moeite het tegen te houden. Er moet gewoon minstens 4 damage per beurt richting karn. Na een judgement is dat echt heel lastig.
Even afwachten op de nieuwe planeswalkers. Lijkt me wel tof om een control planeswalker type 2 deckje te brouwen.
De foil is WEL heel erg zeldzaam ik had hem nog niet hoor na 60 dozen. Dus dan had je goede drafts. De verwachting is ongeveer 1 foil karn in 80 boosterboxen.
dei foil is niet heel erg zeldzaam van de 8 karns op de drafts waar ik aan meedeed waren er3 foil
Haha doet me ineens denken aan een ander verhaal over drinken omgooien.
Vriend van me toen hij langskwam gingen we met een groepje spelen met een biertje erbij (ik had alleen halve liter blikken in huis op dat moment). Hij heeft zijn rugzak met zijn map naast hem staan. Tijdens het schudden tikt hij zijn biertje van de tafel. Die viel verdacht stil neer.
Was dus dat blik in zijn openstaande rugzak gevallen. En dan is het niet erg fijn hoe waterdicht die Eastpaks zijn aangezien dus ook al het bier er in bleef drijven. Uiteindelijk viel de schade mee. Paar kaarten die onderin de map zaten waren verkloot maar had erger gekunt.
Verder is me gelukkig nog weinig gebeurd van drinken omgooien of met je bureaustoel over gevallen kaarten rijden en dat hoop ik zo te houden.
Filtertips voor sigaretten maken van Black Lotus? Lekker gezond ook
Dat zal je altijd maar net overkomen.
Zo herinner ik me da tmijn zus ooit een paar booster aan mij cadeau deed. Maar ze dat elke kaart apart in gepakt en in een dus met krantensnippers gestopt. Ik dus alles 1 voor 1 af en toen pakte ik even een handje van die snippers om weg te gooien zat er nog een kaart tussen. Helemaal met eigen hand verkreukelt, dat bleek een Venser, the Sojourner te zijn. Maarja dat valt nog mee vergeleken met een foil karn.
Wat ga je hierna doen Michiel? Tarmogoyf als aansteekblokjes voor de openhaard?
Damn, heb ik een beschadigde boosterbox waarvan een paar boosters half open hangen. Bijna niks mis met de kaarten behalve bij 1 booster en laat daar nou net een foil karn in zitten! 1 kaart uit de hele boosterbox beschadigd en dat is foil karn. dikke vouw erin echt jammer, maar heb hem nu iig wel voor m'n edh deck.
Ik heb hem ook op de pre-release tegen me gehad. Dit ding is enorm nasty. Die +4 is zo ongelofelijk hard, buft een heleboel dmg weg.
Vooral in de meta met Pyroclasm en die nieuwe Clasm.
Legendary Planeswalker - Karn 6
+4: Target player exiles a card from their hand.
-3: Exile target permanent.
-14: Restart the game, leaving in exile all non-Aura permanent cards exiled with Karn Liberated. Then put those cards onto the battlefield under your control.
Vraag: Hoe werkt het restarten precies?
Antwoord: Dit is uit de officiele FAQ:
* Karn's first and third abilities are linked. Similarly, Karn's second and third abilities are linked. Only cards exiled by either of Karn's first two abilities will remain in exile when the game restarts.
* A game that restarts immediately ends. The players in that game then immediately begin a new game. No player wins, loses, or draws the original game as a result of Karn's ability.
* In a multiplayer game (a game that started with three or more players in it), any player that left the game before it was restarted with Karn's ability won't be involved in the new game.
* The player who controlled the ability that restarted the game is the starting player in the new game. The new game starts like a game normally does:
-- Each player shuffles his or her deck (except the cards left in exile by Karn's ability).
-- Each player's life total becomes 20 (or the starting life total for whatever format you're playing).
-- Players draw a hand of seven cards. Players may take mulligans.
-- Players may take actions based on cards in their opening hands, such as Chancellors and Leylines.
* After the pre-game procedure is complete, but before the new game's first turn, Karn's ability finishes resolving and the cards left in exile are put onto the battlefield. If this causes any triggered abilities to trigger, those abilities are put onto the stack at the beginning of the first upkeep step.
* Creatures put onto the battlefield due to Karn's ability will have been under their controller's control continuously since the beginning of the first turn. They can attack and their activated abilities with {T} in the cost can be activated.
* Any permanents put onto the battlefield with Karn's ability that entered the battlefield tapped will untap during their controller's first untap step.
* No actions taken in the game that was restarted apply to the new game. For example, if you were dealt damage by Stigma Lasher in the original game, the effect that states you can't gain life doesn't carry over to the new game.
* Players won't have any poison counters or emblems they had in the original game.
* In a Commander game, players put their commanders into the command zone before shuffling their deck.
* The number of times a player has cast his or her commander from the command zone resets to zero. Also, the amount of combat damage dealt to players by each commander is reset to 0.
* If a player's commander was exiled with Karn as the game restarted, that commander won't be put into the command zone at the beginning of the game. It will be put onto the battlefield when Karn's ability finishes resolving.
* In a multiplayer game using the limited range of influence option, all players are affected and will restart the game, not just those within the range of influence of the ability's controller.
Vraag: Wow, Karn als Planeswalker...die zou ik wel als wallpaper willen hebben. Is die er?
Antwoord: Jazeker! hier kun je hem downloaden.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
Karn’s first and third abilities are linked. Similarly, Karn’s second and third abilities are linked. Only cards exiled by either of Karn’s first two abilities will remain in exile when the game restarts.
6/1/2011
A game that restarts immediately ends. The players in that game then immediately begin a new game. No player wins, loses, or draws the original game as a result of Karn’s ability.
6/1/2011
In a multiplayer games (a game that started with three or more players in it), any player that left the game before it was restarted with Karn’s ability won’t be involved in the new game.
6/1/2011
The player who controlled the ability that restarted the game is the starting player in the new game. The new game starts like a game normally does:
-- Each player shuffles their deck (except the cards left in exile by Karn's ability).
-- Each player's life total becomes 20 (or the starting life total for whatever format you're playing).
-- Players draw a hand of seven cards. Players may take mulligans.
-- Players may take actions based on cards in their opening hands, such as Chancellors and Leylines.
6/1/2011
After the pre-game procedure is complete, but before the new game’s first turn, Karn’s ability finishes resolving and the cards left in exile are put onto the battlefield. If this causes any triggered abilities to trigger, those abilities are put onto the stack at the beginning of the first upkeep step.
6/1/2011
Creatures put onto the battlefield due to Karn’s ability will have been under their controller’s control continuously since the beginning of the first turn. They can attack and their activated abilities with T in the cost can be activated.
6/1/2011
Any permanents put onto the battlefield with Karn’s ability that entered the battlefield tapped will untap during their controller’s first untap step.
6/1/2011
No actions taken in the game that was restarted apply to the new game. For example, if you were dealt damage by Stigma Lasher in the original game, the effect that states you can’t gain life doesn’t carry over to the new game.
6/1/2011
Players won’t have any poison counters or emblems they had in the original game.
6/1/2011
In a Commander game, players put their commanders into the command zone before shuffling their deck.
6/1/2011
The number of times a player has cast their commander from the command zone resets to zero. Also, the amount of combat damage dealt to players by each commander is reset to 0.
6/1/2011
If a player’s commander was exiled with Karn at the game restarted, that commander won’t be put into the command zone at the beginning of the game. It will be put onto the battlefield when Karn’s ability finishes resolving.
6/1/2011
In a multiplayer game using the limited range of influence option, all players are affected and will restart the game, not just those within the range of influence of the ability’s controller.
Decktips