Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Innistrad (INN)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 2,95 | |||
Innistrad | 1,95 | 14,95 | ||
Modern Masters 2017 | 2,95 | 9,95 | ||
Time Spiral Remastered | 1,50 | 0,01 |
Alleen de instants en sorceries die op het moment van resolven in je graveyard zitten krijgen flashback. Een Llanowar Elves die je speelt na een Overrun krijgt ook geen +3/+3 en trample
Hoe gaat dat nou met instants/sorcs die in je GY komen nadat je deze hebt gespeeld? Krijgen die ook Flashback, of gaat dat alleen op voor kaarten die in je GY zitten op moment van resolven?
Niet iets voor Dragonstorm deck?
Een 'gefixte' Yawgmoth’s Will is natuurlijk vragen om problemen. Heb er al wel een interessant deck mee gezien bij de SCG Open in Nashville.
Iemand speelde deze met Brain Freeze. Soms millde hij zichzelf voor meer kaarten om te Flashbacken en soms op te tegenstander voor de kill (of beide voor een super storm count).
En ik zeg dat deze kaart veel play gaat zien in Legacy en of Modern. Spelers houden van dit soort kaarten.Iets met Storm zou best goed kunnen werken. Wacht maar eens totdat er in een groot toernooi een deck met deze kaart top 8 gaat
ik vind de mana best hoog
Wel waar, ik wil hem gaan verzamelen
Ach, je hoeft deze kaart in iedere geval niet 4x te hebben =)!
Neee, niet zo duur zijn..
Vind het wel apart van Wizards. Ze houden niet van combo (geen interactie met de speler bla bla bla), printen ze eerst deze, daarna bannen ze MM. Wut?
Mythic =/= Powerlevel.
Dit is een semi-Yawgmoth’s Will die je je halve graveyard laat herspelen. Groots genoeg voor mythic. Snapcaster Mage is een random wizardje dat flashback geeft, niets mythics aan.
Waarom is dit mythic terwijl Snapcaster Mage zo veel beter is? :-/
Hmmm... Qua mana erg duur, maar ik denk dat dit een kaartje is die we in de gaten moeten houden
Storm gaat dit zoooo leuk vinden...(denk ik )
Het is geen static ability, dus nee inderdaad.
CR 611. Continuous Effects
611.2c If a continuous effect generated by the resolution of a spell or ability modifies the characteristics or changes the controller of any objects, the set of objects it affects is determined when that continuous effect begins. After that point, the set won't change. (Note that this works differently than a continuous effect from a static ability.) A continuous effect generated by the resolution of a spell or ability that doesn't modify the characteristics or change the controller of any objects modifies the rules of the game, so it can affect objects that weren't affected when that continuous effect began.
Example: An effect that reads "All white creatures get +1/+1 until end of turn" gives the bonus to all permanents that are white creatures when the spell or ability resolves—even if they change color later—and doesn't affect those that enter the battlefield or turn white afterward.
Example: An effect that reads "Prevent all damage creatures would deal this turn" doesn't modify any object's characteristics, so it's modifying the rules of the game. That means the effect will apply even to damage from creatures that weren't on the battlefield when the continuous effect began. It also affects damage from permanents that become creatures later in the turn.
Sorcery
Each instant and sorcery card in your graveyard gains flashback until end of turn. The flashback cost is equal to its mana cost.
Flashback 4R (You may cast this card from your graveyard for its flashback cost. Then exile it.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/14/2017
Only instant and sorcery cards in your graveyard when Past in Flames resolves will gain flashback. Instant and sorcery cards that are put into your graveyard later in the turn, including the resolving Past in Flames, won’t gain flashback.
3/14/2017
If you cast an instant or sorcery with X in its mana cost this way, you still choose the value of X as part of casting the spell and pay that cost.
3/14/2017
If an instant or sorcery card in your graveyard already has flashback, you may use either flashback ability to cast it from your graveyard.
3/14/2017
You may pay any optional additional costs the spell has, such as conspire costs. You must pay any mandatory additional costs the spell has, such as that of Bone Splinters.
4/18/2017
For split cards, the flashback cost you pay is determined by the half you cast
Decktips