Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Full Moon’s Rise

Serie: Innistrad (INN)

Rarity: Uncommon Innistrad Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Innistrad
 8
0,75
 -
4,95
Full Moon’s Rise | Innistrad

 Op voorraad 

€ 0,75 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 4,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Tom (93) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-3-2016 12:18:00

Roy je bent net een weekje te vroeg voor het 4 jarige jubileum van die vraag, dat is volgende week maandag

Roy Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-3-2016 12:05:00

Maar de creatures die geblockt waren erdoor voordat hij zijn regenerate gebruikt, zijn nog steeds wel geblockt en doen dus geen damage meer op je.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-3-2012 08:54:00

Je gooit er inderdaad wel een schild om, dat gedeelte klopt. Want het enige dat de ability van Full Moon's Rise doet, is dat schild creëren. Op dat moment worden je creatures nog niet daadwerkelijk ge-regenerate. Dat gebeurt pas op het moment dat een creature daadwerkelijk dood dreigt te gaan.

Maar wat er gebeurt als een creature dat schild gebruikt, is dat het creature getapt wordt, als hij dat nog niet is, dat alle gemarkeerde schade van het creature af gehaald wordt en dat het creature uit combat gehaald wordt.

En dat laatste houdt inderdaad in dat het creature niet meer aanvalt of blockt.

15-3-2012 00:12:00

Thanks, ja ik had de magic rulings omtrent regenerate ook al gevonden. Regel 701.11a.

Ik dacht dat je een soort schild om het creature gooide maar je haalt hem dus in feite uit de combat. Ik neem aan dat het dus op dat moment ook geen blocker meer is.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
14-3-2012 23:13:00

Hoe kom je aan 3/3 voor de Mirran Crusader? edit: Van Mayor of Avabruck zeker?


Maar verder als een creature zijn regeneration shield gebruikt, wordt hij uit combat gehaald en doet dus geen damage meer en kan ook geen damage krijgen.

(Als een creature zijn regeneration shield gebruikt, wordt hij getapt en uit combat gehaald en alle gemarkeerde schade wordt ervanaf gehaald.)

Stel dat hij in de first strike combat damage step dus dood zou gaan en zou moeten regeneraten, overleven ze het vervolgens allebei, omdat ze elkaar in de regular combat damage step geen schade meer doen (omdat het ge-regenerate beest niet meer in combat aanwezig is; die doet vanzelfsprekend dus ook geen trample damage).

14-3-2012 23:00:00

Stel ik heb Reckless Waif geturned in een {=merciless predator} met een +1/+1 counter erop en ik val aan. Op mijn veld ligt een Full Moon’s Rise en een Instigator Gang. Ik heb dus een 6/3 trample beest. Ik wordt geblocked door een Mirran Crusader. Als ik mijn Full Moon’s Rise sac, gaan beide beesten dan dood?

1) Mirran hits first strike --> regenerate shield kapot, trample weg en 5/3 beest over.
2) normal combat damage --> 3/3 vs 5/3 = allebei kapot

Klopt dit?

4-11-2011 15:32:00

nee helaasch niet Mayor of Avabruck heeft het er getransformeerd wel over, dan geld het dus wel, het moet echt specifiek op de kaart staan

4-11-2011 15:32:00

Nee. Magic is logisch nadenken en doen wat er staat(op uitzonderingen na) en hier staat werewolf en er word niks over wolf gezegt

Wilko (83) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-11-2011 15:28:00

Gaat dit ook op voor het normale type wolf zoals Darkthicket Wolf ?

Oracle

Enchantment 

Werewolf creatures you control get +1/+0 and have trample.
Sacrifice Full Moon's Rise: Regenerate all Werewolf creatures you control.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

9/22/2011
In order to regenerate Werewolves involved in combat, you must sacrifice Full Moon’s Rise before combat damage is assigned. This means they will lose the +1/+0 and trample bonuses before combat damage assignment.

Decktips