Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Nee. Wat Wackywong al aangeeft: Woodland Sleuth triggert dan niet eens, dus valt er weinig te stacken.
Op het moment dat Woodland Sleuth de battlefield binnenkomt, gaat alleen de Graft trigger van Simic Initiate af. De trigger van Woodland Sleuth gaat niet af, omdat er nog geen creature dood is gegaan. De stack ziet er dan dus zo uit:
---TOP
Graft trigger
---BOTTOM
Om Woodland Sleuth te laten triggeren moet er vóór die tijd al een beest doodgegaan zijn.
Valt er niet wat creatief te stacken met de triggers? Eerst graft laten resolven en dan morbid?
Nee, die triggert niet. Woodland Sleuth heeft een conditionele trigger, herkenbaar aan de frase dat begint met 'if', en triggert daarom überhaupt niet tenzij er al eerder deze beurt een beest is overleden.
Wat gebeurt er als ik deze cast en een +1/+1-counter geef met Simic Initiate? Triggert morbid dan wel of niet?
Creature - Human Scout 2 / 3
Morbid - When Woodland Sleuth enters the battlefield, if a creature died this turn, return a creature card at random from your graveyard to your hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
The creature card isn’t chosen at random until the ability resolves.
9/22/2011
Woodland Sleuth could die in response to its own morbid ability. If this happens, the ability could return Woodland Sleuth to its owner’s hand.
Decktips