Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Uiteraard, uiteraard. Maar in de praktijk zal dat naar mijn mening vrijwel niet voorkomen. Ik denk dat als je de keuze hebt, je in 99,9% van de praktijkgevallen voor Downsize kiest.
Of voor 2HG/Emperor/Andere team formats. Overloaded Downsize pakt ook je teammaten mee, Hysterical Blindness niet.
Als enige nadeel zie ik dat je hem niet met z'n overload kunt imprinten. Dan is Blindness wel beter.
Na Downsize is deze kaart wel overbodig geworden me dunkt.
Ach, als je opponent denkt de overmacht te hebben met First strike of Double Strike, dan is deze toch grappig.. 2 x 0 is namelijk nog steeds 0. Maar je kan hem wel mollen door hem te blocken.
Ligt aan situatie denk ik, maar zal zelf soms op deze gokken. Zeker nadat je tegenstander de aanvallers aanwijst zodat je minder blokkers hebt ach dat maakt dit spel zo mooi de hoeveelheid mogelijkheden.
je maakt ze 3 toughness lager dan dat ze zouden zijn als overrun doorkomt en je deze 2x cast, dus zeker net zo mogelijk om ze dood te kunnen blocken, echter als overrun er niet is is de schade misschien wel acceptabel / durft je oppo niet aan te vallen omdat hij hoopte om via zijn overrun de kill te halen die je stopt, ik kies nog steeds counterspell tegen overrun ipv deze 2x
Met een Counterspell zou je niet je opponents creatures nog eens kunnen doodblocken.
Met 6mana zijn er toch misschien wel betere antwoorden te vinden tegen Overrun te vinden denk ik, zeker in blauw... Counterspell bijvoorbeeld
Leuke kaart tegen Overrun blijkbaar. Iemand speelde laatst deze 2x als antwoord op die kaart xD simpel, maar doeltreffend.
Instant
Creatures your opponents control get -4/-0 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
Only creatures controlled by your opponent when Hysterical Blindness resolves will get -4/-0. Creatures that enter the battlefield or that an opponent gains control of later in the turn will be unaffected.
9/22/2011
Hysterical Blindness’s effect will continue to apply to a creature even if you (or a teammate) gains control of that creature later in the turn.
Decktips