Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 14,95
sorry, [AKH] = .
je ziet de kaart al terug in het logo.
hopelijk mogen ze nog kaarten bijmaken na de prerelaese...
Lijkt me niet, hij is echt onspeelbaar
lijkt me leuk als deze terugkomt in de nieuwe serie [AKH].
kaarten als Camel, Desert en Oasis zou ik ook wel terug te zien.
Reprint in foil please! 8D
Dit is beter dan regenerate, want werkt ook tegen cannot be regenerated. heeft op zich functie met manlandjes of Armageddon oid.
En niet uit combat gehaald wordt.
Maar daar komt het wel op neer ja.
het is dus eigenlijk gewoon regenerate target land
als ik het goed begrijp maar met als verschil dat het landje dan niet tapped.
Oh ik zie het al. 't Ene vervangt het andere; erg krom naar mijn mening.
Ik lees dus eigenlijk dat destroy ook een vorm van damage is?
Al staat er "do nothing instead", dan zou dat voor kaarten als Demolish al voldoende zijn...
Doe niets i.p.v. destroyen zorgt er al voor dat Demolish geen effect heeft.
(Maar in het geval van lethal damage gaat dat dus niet helemaal op.)
Nee, want dat is ook weer wat anders
Wat er nu gebeurt als je een Demolish op een land speelt en jij reageert met de Pyramidsability, dat het "destroy target land" wordt vervangen door "remove all damage from target land". Dus vandaar dat hij niet destroyed wordt.
Ik snap die "Remove all damage" alsnog niet. Dan gaat hij toch gewoon kapot aan Demolish?
Hadden ze niet beter gezet "Is indestructible until end of turn"?
Hoe dan ook dit...dit kaartje blijft super...meer omdat het zo'n nostalgie met zich meebrengt .
Me 1e Arabian Night
Het komt door de originele woording, waar ze zo dicht mogelijk bij in de buurt willen komen. "Prevent from being destroyed" is niet hetzelfde als regenerate, want dat betekent dat "destroy" wordt vervangen door "remove from combat, tap en remove all damage". En dit is het vervangen van "destroy" door "destroy niet". Dat hebben ze dus opgelost door "destroy" te vervangen door "remove all damage". Omdat dit een *vervanging* is voor destroyen, wordt het land dus niet destroyed. Maar als hij destroyed wordt omdat hij lethal damage heeft, moesten ze dat ook nog opvangen, vandaar dat de damage removed wordt.
Zo
Wat was eigenlijk de gedachten van R&D achter schade weghalen van een landje? Voor het geval je Living Plane speelt?
Artifact
2: Choose one -
- Destroy target Aura attached to a land.
- The next time target land would be destroyed this turn, remove all damage marked on it instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips