Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mini-Prijsvraag! 30.0

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  1 2  [volgende] [laatste]
26-1-2012 20:01:00

Hoewel groen mijn favoriete kleur is (lekkere dikke beesten!), kan ik soms de verleiding van Esper niet weerstaan... Lekker veel removal, leuke trucjes en kaartvoordeel, lange potjes en een strakke wurggreep op je tegenstander. Met het nieuwe mill-thema is de kleurencombinatie onweerstaanbaar, zeker als je met korting dikke beesten uit je graveyard in het spel kan sneaken.

Ik heb wat zitten puzzelen, en zou best eens onderstaand deck willen spelen:

2 Sun Titan
2 Consecrated Sphinx
2 Oblivion Ring
2 Havengul Lich
3 Fiend Hunter
3 Doom Blade
3 Black Sun’s Zenith
1 Day of Judgment
4 Forbidden Alchemy
4 Deranged Assistant
2 Bloodgift Demon
3 Dead Weight
3 Unburial Rites
1 Slayer of the Wicked

Maar hoe maak je nu een mana base bij dit deck? Kun je je permitteren Ghost Quarter te spelen als antwoord op Kessig Wolf Run? Vertrouw je op ETB tapped duals, of wil je basics kunnen fetchen met Evolving Wilds? Ik heb wel al besloten dat ik exact 25 land wil spelen, en geen sideboard gebruik.

Bouw een Standard legal mana base voor dit deck! (Standard loopt vanaf Scars of Mirrodin block, M12 tot en met Dark Ascension.) Geef een toelichting in maximaal 200 woorden, maximaal 1 inzending per persoon. Zorg dat het deck lekker speelt, ik beoordeel vooral op de kwaliteit van de manabase en de gegeven onderbouwing waarom je juist voor deze landjes hebt gekozen. De winnaar krijgt naar keuze een gealterde (extended art) Terramorphic Expanse of Evolving Wilds, de prijsvraag loopt tot en met maandag 23.59 uur, alle overige info staat in de FAQ.



Veel plezier en succes, greetz,

Dustin.

 Reactie plaatsen

Reacties 1-25 (27)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  1 2  [volgende] [laatste]
26-1-2012 20:03:00

Standard is van af ? tot dark a. ?

26-1-2012 20:42:00

Standard is altijd laatste 2 blokken + laatste basisset. Dus scars, besieged, new phyrexia, inni en dark ascension ?? en m12.

edit: oh het stond er gewoon al bij of dustin heeft dat ook net toegevoegd.

Yup, net toegevoegd - Dustin

26-1-2012 20:44:00

Als manabase dien ik het volgende in:

4 Moorland Haunt. De moorland haunts omdat dit deck er voor een groot deel op gebaseerd is kaarten de GY te krijgen en hier leuke dingen mee te doen. Waarschijnlijk zul je met de huidige kaarten genoeg in je GY krijgen, waardoor je met de haunt lekker tokens kunt maken met de blauw en wit.

2 Shimmering Grotto. Dit lijkt misschien een vreemde keuze. Ik heb deze toegevoegd omdat er veel costs in voorkomen met kleurloos erin, maar er wel drie kleuren gespeeld worden. Hij is altijd te gebruiken als kleurloze, maar is toch belangrijk om de kleuren voor elkaar te krijgen.

3 Ghost Quarter. Zoals in het introductietekstje genoemd, heb je de ghost quarters nodig om de huidige sterke standaardlandjes weg te halen die de vijandige beesten te sterk maken. Net als wasteland in legacy.

2 Isolated Chapel. Deze landjes zijn erg goed voor het deck. Vooral aan het begin, als ze nog niet tapped komen, is dit een erg goede manabase. Dit zijn de belangrijkste kleuren en dus zeker 4x nodig.

Edit: zie dat dit niet dezelfde landjes zijn als hieronder, iets aangepast.

3 Seachrome Coast. Hetzelfde verhaal als hiervoor, alleen iets minder belangrijk qua kleuren.

2 Darkslick Shores. Zie hierboven.

4 Plains
3 Swamp
2 Island

Dit lijkt mij, snel gezien, een goede manabase!

BB@RT (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-1-2012 21:13:00

Een ff kijken:
Darkslick Shores - Je wil aan het begin zeker mana hebben voor je {=dead weight }s, en genoeg blauw om met Forbidden Alchemy alles te kunnen fixen

Drowned Catacomb - same als hierboven

Seachrome Coast - om je Fiend Hunter altijd te kunnen spelen

Glacial Fortress - same als hierboven
Isolated Chapel - same

De rest zou ik verdelen naar verhouding, dwz:
White 18
Zwart 25
Blauw 14

Mijn uiteindelijke base:
4x Darkslick Shores
3x Drowned Catacomb
3x Seachrome Coast
2x Glacial Fortress
3x Isolated Chapel
4x Swamp
2x Plains
2x Island
2x Evolving Wilds - Voor de ETB tapped landjes

Ik denk zelf dat je met het deck wel om kessig decks heen kan spelen, door de creature removal hebben ze neit zo snel iets om op te kessigen. Trouwens wel een lastige om te maken, ik hou het maar gewoon om 2 kleuren hooguit Wel jammer dat je Havengul Lich weinig chemie heeft met de rest van de kaarten uit je deck bedenk ik me nu

26-1-2012 21:29:00

Ik zou de manabase zo maken:

4 Evolving Wilds (Kan een kleur naar keuze opzoeken, dit soort manafixing is met dit deck wel nodig, ook zoekt het een basic landje op dat helpt met de M12/INN-landjes!).
1 Seachrome Coast (Wit en blauw zijn belangrijk in onze early-game met Fiend Hunter en en Deranged Assistant, maar deze komt in midgame tapped in play, maar één dus!).
1 Darkslick Shores (Zelfde verhaal is eigenlijk voor zwart, met Dead Weight, moeilijk deck hoor!!).
2 Glacial Fortress (Heel goede kaart, we hebben met Evolving Wilds in principe gewoon 9 plains/islands in ons deck dus een aardige kans dat we er één hebben om deze untapped into play te laten komen).
4 Isolated Chapel (We hebben geen Scars-landje met de kleurcombinatie wit-zwart, dus om dat te compenseren doen we 2 extra Isolated Chapels).
2 Drowned Catacomb (Zelfde verhaal in principe als Glacial Fortress, alleen hebben we zelfs ‘soort van' 11 swamps/islands in ons deck).
5 Swamp (Wij hebben de meeste zwarte sources nodig, in de kaarten in ons deck zitten 24 zwarte tekens in totaal, tegenover 16 witte en 15 blauwe)
3 Plains (Een paar plains is toch handig met oa. de Fiend Hunters en Day of Judgment met dubbele witte manacost.)
2 Island (Islands hebben we net iets minder van nodig, hoewel 2 wel zo fijn is.)
1 Nephalia Drownyard (Goede winconditie tegen control, als die al onze threats removed en kan ook nog op jezelf gebruikt worden?)

en was mijn toelichting wel 200 woorden, anders had ik nog een stukje geschreven waarom andere landjes (Shimmering Grotto, Inkmoth Nexus, Moorland Haunt, Ghost Quarter en Vault of the Archangel) het niet hebben gehaald !

EDIT: Lol, BB@RT komt op andere aantallen tekens in de kaarten, wie heeft fout geteld vraag ik me af, al komt het ongeveer op hetzelfde neer

Official Rules Advisor LarsM (18) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-1-2012 21:44:00

Hey Dustin, heb je ook scans van de prijzen? Ben wel benieuwd hoe ze er uit zien.

26-1-2012 22:38:00

4x Isolated Chapel
3x Seachrome Coast
2x Darkslick Shores
5x Island
5x Swamp
5x Plains
1x Ghost Quarter

Je wilt tegelijk in je vroege beurten zwarte, blauwe én witte mana hebben voor respectievelijk Dead Weight, Deranged Assistant en de twee s in Fiend Hunter. Dat laat niet veel plaats over voor een Ghost Quarter. Deze mana-base laat m.i. een solide begin toe, waarbij je normaal geen enkele extra mana van een landdrop moet missen. Omdat je kleuren nogal evenwichtig verdeeld zijn (en vooral de low cost, niet-utility kaarten zijn daar belangrijke highlights in), is elke kleur ook goed vertegenwoordigd. 12 s in je manabase, net als 10 s en 11 s. en dan toch nog plaats voor een Ghost Quarter. het nut daarvan hoef ik niet uit te leggen
De keuze voor geen playsetjes van alles werd gedeeltelijk ingegeven doordat de SOM-landjes soms toch nu tapped in spel gaan komen (later op het spel) en omdat het volgens mij gewoon niet nodig is, budget begint dan ook te spelen
De keuze voor 4 Isolated Chapel is om de twee s van Fiend Hunter te coveren. Daar laat ik een Darkslick Shores voor weg, omdat daar geen wit in zit. In vergelijking met telkens 3 van die dubbele landjes is dat een blauwe minder en een witte meer. De extra witte is m.i. nuttiger want de Deranged Assistant is een turn 2-drop. Dat geeft je net iets meer tijd Bovendien heeft de chapel het nadeel niet dat de SOM-landjes wel hebben, nl dat ze later in het spel toch tapped in spel komen.

27-1-2012 11:38:00

Je speelt midrange/control in een meta met heel veel creatures tegen een lage mana cost. Omdat je creaturecontrol speelt in plaats van countercontrol heeft zwart prioriteit. Je zwarte spot-removal kost echter slechts 1 zwart, de belangrijkste vraag is dus wat je beurt 4 wilt spelen als sweeper voordat je begint te bouwen aan je fatties. 3 Black Sun’s Zenith tegenover 1 Day of Judgment, BSZ wint het hier omdat je in beurt vier -2 -2 geeft en daarmee niet je eventuele eigen Fiend Hunter meeneemt waardoor je de tegenstander niet een creature cadeau geeft (blijft 0/1).

Met dit deck zal je de eerste beurten moeten overleven, dus hier moet de kracht van je manabase liggen. Dead Weight en Doom Blade moeten een zekerheid zijn, evenals een beurt drie Forbidden Alchemy als eventuele manafixer. Dat gezegd hebbende, de manabase:

4X Darkslick Shores
4X Isolated Chapel
3X Drowned Catacomb
4X Glacial Fortress
4X Swamp
3X Plains
1X Island
2X Evolving Wilds (Dit deck heeft weinig last van een tapped basic land in de eerste paar beurten)

(15 (+2) zwarte mana sources, 12 (+2) blauwe mana sources, 11(+2) witte mana sources)

28-1-2012 11:16:00

Hierbij mijn inzending:

In dit deck speel je met 3 kleuren, het is dus handig om met landjes te spelen die 2 kleuren kunnen maken:
:
De eerste beurten heb je zowel je blauwe als je zwarte mana hard nodig. Daarom lijkt het me handig om meer Darkslick Shores dan Drowned Catacombs te spelen. Daarom 3x Darkslick Shores en 1x Drowned Catacomb.
:
De eerste beurten heb je je witte mana niet veel nodig, maar je blauwe mana heb je in de eerste beurten wel hard nodig. Daarom kies ik voor 2x Seachrome Coast en ook 2x Glacial Fortress
:
4x Isolated Chapel

Bij het thema van het deck zijn Nephalia Drownyard en Moorland Haunt goede kaarten. Daarom bijde 3x in het deck. De Drownyard voor de mill en de Haunt om wat nuttigs te doen met je graveyard.

Tot slot zou ik 2 Swamp, 2 Island en 1 Plains spelen met daarbij 2x Evolving Wilds. De wilds is erg handig, maar je speelt te weinig basic land om hem er 4x in te doen.

De manabase van het deck word dus:
3x Darkslick Shores
1x Drowned Catacomb
2x Seachrome Coast
2x Glacial Fortress
4x Isolated Chapel
3x Nephalia Drownyard
3x Moorland Haunt
2x Evolving Wilds
2x Island
2x Swamp
1x Plains

edit: Spelfoutje verbeterd

28-1-2012 12:50:00

Allereerst tellen we alle manasymbolen op per kleur zodat we weten welke kleuren de meeste overhand hebben:

Zwart:
Wit:
Blauw:

Zwart is dus het meest manaintensief. Je speelt drie kleuren. Land zoals ghost quarter is te riskant in competitief play aangezien je veel kaarten speelt met dubbele manasymbolen (, , ). Kessig Wolfrun zou geen grote problemen moeten geven omdat je veel removal speelt.

Voor landen als drowned catacomb moet je genoeg basics van kleuren spelen om de zekerheid te hebben dat ze untapped in play komen. Je speelt kleuren dus zit er een risico aan. Deze spelen we dus niet teveel. Chappel x vanwege alle dubbele manacosts.

Isolated Chapel
Drowned Catacomb
Glacial Fortress

Darkslick shores en Seachrome Coast zijn een stuk beter. Hoe meer je er speelt, hoe groter de kans dat je ze in je openingshand hebt en untapped in het spel krijgt.

Darkslick Shores
Seachrome Coast

Je speelt land, ruimte voor een paar tool landjes is er.

Nephalia Drownyard extra kans om je graveyard te vullen.
Shimmering Grotto om die (extra) kleur te maken die mist.

+ basics:

swamp
island
plains

Je hebt nu (grotto niet mee gerekend) kansen op zwarte, op blauwe, en op witte mana. In verhouding met aantal voorkomende symbolen. Aangezien blauw veel voorkomt in dualland en geen dubbele shymbolen heeft, is island genoeg.

28-1-2012 13:34:00

Je favouriete kleur is groen, maar je bouwt een Solar Flare deck met wat vreemde keuzes. De normale 4-off Day of Judgment is nu grotendeels vervangen door Black Sun’s Zenith, ik mis de Mana Leak achtige kaarten, en je speelt geen Dismembers of Go for the Throats maar alleen Doom Blades.

Dit lijkt er allemaal op te wijzen dat je een nieuw groen deckidee wilt uittesten (waarschijnlijk Essence of the Wild + Feed the Pack) met extra Toughness 6 kaarten (Wurmcoil Engine, Primeval Titan) en natuurlijk de Wolf pumper erin die verraden wordt door 1# Slayer of the Wicked: Mayor of Avabruck. Om maximale informatie uit je tests te halen, laat jij een tegenstander met je monogroene deck spelen en speel jij zelf met andere decks die je in de Standard meta verwacht, alsof ze al gesideboard zijn gericht tegen jouw groene testdeck. Zo ook dit deck.

De mana base van dit deck is dus al gericht tegen monogroen, en je hoeft hier niet meer te vrezen voor een Kessig Wolf Run. Dan valt hierbij op dat je graag vooral witte en zwarte mana wil ontwikkelen, vooral in beurt 4 of beurt 6. Vandaar dus de volgende landjes:

2# Shimmering Grotto
4# Isolated Chapel
4# Glacial Fortress
4# Drowned Catacomb
4# Swamp
4# Plains
1# Island
1# Sunpetal Grove
1# Woodland Cemetery

Tim K (8) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-1-2012 19:51:00

In het begin heb je in ieder geval één blauwe mana nodig, aangezien je maarliefst 4 Deranged Assistant
en 4 Forbidden Alchemy speelt! Snel daarna heb je weer een dubbele manacost van wit en/of zwart nodig,
vandaar dat een goede mana base erg belangrijk is. Als je geen mana problemen hebt heb je genoeg creature removal en heb je geen landen nodig die als removal dienen.

Ik ga voor de M12 en innistrad duals, omdat je er relatief weinig voordeel bij hebt als je landen in
de eerste beurten untapped in het spel komen. Als je zelf mag beginnen heb je sowieso nooit een T1 drop.
Als je daarentegen op 5 landen blijft steken en nog net dat ene landje nodig hebt om je Sun Titan of
Consecrated sphinx te spelen, is het erg jammer als dat landje tapped entered!

De overige vier slots zijn voor Evolving Wilds en Nephalia Drownyard
Twee Evolving wilds zijn zeker nodig als je je duals op tijd untapped wil laten enteren,
dat de landen tapped enteren is vergeleken met het nut ervan niet zo'n groot nadeel.
De Nephalia Drownyard's werken erg goed samen met Havengul Lich, Sun Titan en Unburial Rites!

(197)


Isolated Chapel
Drowned Catacomb
Glacial Fortress

Swamp
Plains
Island

Evolving Wilds
Nephalia Drownyard

Official Rules Advisor ~Jop~ (39) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-1-2012 17:54:00

3x Seachrome Coast: Een handig kaartje, in beurt 1 of 2
3x Darkslick Shores: Zie hierboven
3x Ghost Quarter: handig tegen de non-basics van je tegenstander, zoals dus Wolf Run, maar ook landsjes die voor mana-fix zorgen, zoals dus Isolated Chapel
3x Isolated Chapel: zolang deze niet tapped komt zeker een goed landje voor in je deck
2x Drowned Catacomb: zie hierboven
2x Glacial Fortress: zie hierboven
3x Swamp: opvulling
3x Island: opvulling
3x Plains: opvulling

Mvg

Jop


30-1-2012 15:22:00

Scans van de prijzen toegevoegd!

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-1-2012 19:44:00

als ik hiermee zou spelen wil ik hem testen met de volgende landjes:
----------------------------------------------------------------------
Isolated Chapel geeft wit en zwart.

Glacial Fortress geeft wit en blauw.

Dragonskull Summit rood/zwart rare keuze, maar wordt dadelijk duidelijk.

Sunpetal Grove groen/wit ook rare keuze, maar komt hierna.

Zoals je merkt zit er rood en groen in dat is voor Kessig Wolf Run zo kan je dan je Slayer of the Wicked of Fiend Hunter een beetje oppompen als je geluk hebt. Anders is het te gebruiken als kleurloze mana. En wie weet denkt je tegenstander dat je nog wat onverwachts achter de hand hebt

Verder nog Basis landjes en dat maakt mijn inzending op:

Isolated Chapel 2x
Glacial Fortress 2x
Dragonskull Summit 2x
Sunpetal Grove 2x
Kessig Wolf Run 2x
Swamp 6x
Plains 3x
Island 6x
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals je merkt beetje spelen met de gedachte van je tegenstander door sommige keuzes en landjes op meerdere manieren gebruiken. Altijd leuk om te testen of dat werkt

Premium lid Mel (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-1-2012 20:05:00

Voor jouw deck is het denk ik niet erg belangrijk of je land de eerste beurt getapped in het spel komt gezien het pas vanaf beurt 3-4 begint te lopen.

Als duallandjes zou ik daarom kiezen voor de Drowned Catacomb varianten. Deze zijn misschien in de eerste beurt niet goed, maar het verdere spel komen ze hoogst waarschijnlijk untapped in het spel.
Mocht je tegenstander te snel opkomen, dan wil jij beurt 4 een Day of Judgment of Black Sun’s Zenith spelen. Vanaf dit moment wil je ook geen landen meer hebben die tapped in het spel komen. Deze wil ik ook zo veel mogelijk ontwijken en ik zou dus ook geen SoM duals spelen. Een uitzondering maak ik voor Evolving Wilds. Je speelt best veel dubbele mana spells en om te zorgen dat je aan het begin het juiste basic landje hebt liggen die past bij de kaarten in je hand is dit een prima oplossing. Daarnaast is deze evt te combineren met Sun Titan bij gebrek aan andere targets.
Er zijn meerder targets voor Ghost Quarter dan alleen Kessig Wolf Run en ook weer met de Sun Titan kan die het je tegenstander behoorlijk zuur maken. Dubbele Islands zijn later in het spel pas belangrijk, dus hiervan één minder.
Mijn keuze:
4x Drowned Catacomb
4x Glacial Fortress
4x Isolated Chapel
4x Evolving Wilds
1x Ghost Quarter
2x Island
3x Swamp
3x Plains


Wel belangrijk is dat je evt latere landen niet getapped in het spel komen. Mocht je tegenstander een snel begin hebben, wil je beurt 4 je

30-1-2012 20:20:00

ik ga voor de more basic-land type / 22 lands.

Terramorphic Expanse 2x
Evolving Wilds 3x
Drowned Catacomb 1x
Glacial Fortress 1x
Isolated Chapel 1x
Plains 4x
Swamp 4x
Island 4x
Ghost Quarter 2x

Ik heb voor veel Fetch gekozen. in combi met Forbidden Alchemy heb jij genoeg search. en filter in jou'n deck
in totaal 13x. snel dus.

Drowned Catacomb 1x
Glacial Fortress 1x
Isolated Chapel 1x

heb deze 3 maar 1x in zitten. omdat teveel tapped nooit goed is

en heb natuurlijk Ghost Quarter zelf 2x er in zitten. mocht doom blade niet genoeg zijn. tegen creature-land based.

Voor de rest genoeg Basic lands. zo dat die 3x landsje gewoon in play kunnen kommen. en
jou tegenstander niet echt een Ghost Quarter daar op wil verspillen.
Mocht die gespeelt worden door jou apponent.

leuke prijsvraag weer !

31-1-2012 15:25:00

Ik wist niet dat Terramorphic Expanse ook in Standard zat.

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
31-1-2012 18:29:00

ach is hetzelfde als Evolving Wilds toch

31-1-2012 19:00:00

Dit was een behoorlijk pittige prijsvraag, waar je niet zomaar een antwoord kon geven en hopen dat het ergens op sloeg... er waren dan ook niet zo veel reacties als gebruikelijk, maar de reacties die er waren, waren wel van hoog niveau en goed doordacht! Het bouwen van een goede manabase is erg lastig, en is een combinatie van skill, ervaring, inzicht en playtesten. Al zou je na wat playtesten met dit deck waarschijnlijk al snel niet alleen de landjes vervangen... maar dat terzijde

Lenner: Je hebt ruimte gevonden voor utility landjes zoals Moorland Haunt en Ghost Quarter, naast voldoende duals voor de eerste beurten.
BB@RT: geen utility, maar een goed gebalanceerde manabase met erg veel duals en 2 fetch.
Tristan: mooie mix van verschillende soorten ETB tapped duals, en 1 singleton utility, voor een pittige werkbare basis.
Treeksero: heel veel basics, maar helaas geen fetch... voelt eerlijk gezegd suboptimaal.
Burnbaby: goede mix met het accent op zwart voor de broodnodige removal.
X4bilityx: relatief weinig basics voor je duals, maar wel de goede balans in kleuren
David: je singleton Shimmering Grotto spreekt me erg aan, net zoals je ene utility landje!
Johannes: 2 groene sources? Seriously?
Tim: lekker simpel en effectief
Jop: ik vrees dat je met deze base net iets te vaak color screwed zult zijn, maar je hebt wel main deck 3 outs tegen Wolf Run
Danny: splashen voor Wolf Run? Klinkt als een levensgevaarlijk en overambitieus plan...
Patrick: helaas, niet alle landjes zijn meer standard legal... maar ik waardeer je idee van zo veel mogelijk basics gebruiken!

De winnaar is degene die snapt waar het deck om draait: de eerste 2 beurten mag alles getapped in het spel komen, als je later maar geen tapped landjes meer hebt. Daarom dus beginnen met fetch en basics, en alleen maar duals die een bepaald basic land type vereisen. Mel heeft volgens mij de meest stabiele mana base gebouwd, zelfs al was er daardoor geen ruimte meer voor utility. Echter, de keuze voor de soort duals en de toelichting daarbij, waren voor mij de doorslaggevende factor.
Mel, gefeliciteerd! Laat je ajb even per message weten welke prijs je kiest?

Bedankt voor alle inzendingen en tot donderdag!

Greetz, Dustin.

31-1-2012 19:13:00

oeps. haha had ik het toch fout . ik twijvelde nog wel maar dacht. als het fout is dan is het maar zo.

@Dustin: Thanks voor die feetback.
Was mijn idee wel inderdaad om juist niet veel non-basic te spelen.

@Mel Gefeliciteerd!

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
31-1-2012 20:18:00

Jep hij was erg ambitieus die actie van mij xD
Keuze daarop was simpel: wou totaal out of the box gaan vergeleken met wat ik had gelezen xD

Wat gebeurt er met de niet gekozen kaart? Veiling?

Feli aan de winnaar

31-1-2012 20:38:00

@Mel, gefeliciteerd!
@Dustin, ik denk inderdaad aan groene sources, om de creatures in tegenstander's graveyard te kunnen casten met Havengul Lich. Maar ik zat al bijna tegen 200 woorden aan en had dus geen ruimte meer over om dat nog toe te lichten.

Tim K (8) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
31-1-2012 21:05:00

Gefeliciteerd
Ik had net een paar kaartjes anders, maar t scheelde niet veel

Premium lid Mel (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
31-1-2012 21:56:00

Helemaal top, bedankt, ik ben erg blij met de prijs.
Ook blij te horen dat ik het spel toch een beetje snap

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  1 2  [volgende] [laatste]