Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mini-prijsvraag 93.0

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3 4  [volgende] [laatste]
11-4-2013 17:36:00

De spoilers van Dragon's Maze zijn al begonnen, maar dat weerhoudt ons er niet van om na te denken over een alternatieve invulling van de set De strijd tussen de guilds blijft voortduren, maar in een utopisch wereldbeeld (stadsbeeld?) zouden de guilds kunnen gaan samenwerken. Nu doen ze dat ook al een beetje: er zitten een hoop mono witte kaarten in bijvoorbeeld Gatecrash die zowel prima in Orzhov als in Boros speelbaar zijn. Maar dat is niet helemaal waar ik naartoe wil deze week...
In Shards of Alara hadden we de shards: aangrenzende driekleurencombinaties. Nu hebben we met Dragon's Maze eindelijk de kans op wedges: drie kleuren, die niet aangrenzend zijn! Belangrijk is natuurlijk dat zo'n kaart de flavor van beide guilds in zich draagt, zoek de overlap in identiteit.
Wat deze prijsvraag extra tricky maakt, is dat een willekeurige driekleurencombinatie kan worden opgebouwd uit maar liefst 3 combinaties van 2 guilds
kan zijn Orzhov plus Boros, Orzhov plus Rakdos of Boros plus Rakdos.

Voorbeeld van een slechte kaart:
Skynight Priest (common)
Flying, haste, extort
2/2

Het agressieve van Boros en het langzame afpersen van Orzhov... nee, dat matcht niet.

Voorbeeld van een redelijke kaart:
Skynight Devil (rare)
Flying, haste, unleash
2/2

Juistem, het hyper agressieve van Boros en Rakdos gecombineerd, dan wíl je niet eens meer kunnen blocken.

Design een kaart die twee guilds vertegenwoordigt!
*Common, uncommon of rare naar keuze
*Creature, niet legendary
*Niet overpowered of Unhinged
*Heeft drie kleuren, eventueel hybride mana
*Beoordeling is vooral op flavor, leg duidelijk uit waarom juist deze kaart beide guilds vertegenwoordigt.
*Vermeld rarity, naam, mana cost, rules text, P/T, eventueel flavor text, et cetera
*Plaatjes zijn welkom, maar geven geen bonuspunten
*Geef een toelichting in maximaal 300 woorden, vermeld in ieder geval welke twee guilds je in je kaart hebt verwerkt.

De winnaar krijgt 5 euro NederMagic tegoed, de prijsvraag loopt tot en met maandag 23.59 uur, alle overige info staat in de FAQ.

Veel plezier en succes, greetz,

Dustin.

 Reactie plaatsen

Reacties 26-50 (78)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3 4  [volgende] [laatste]
12-4-2013 17:21:00

Force of Frenzy

Creature - Zombie Elemental (Rare)

Haste, trample
Unleash
Scavenge
When Force of Frenzy is exiled from a graveyard, target creature gains haste and trample until end of turn.

[i] "Life cannot be created and then abandoned. It must be infuriated so it has a goal. That, or it must be fed off of." - Vasvorass, Golgari rot farmer [/i]

9/0


Force of Frenzy is een samenwerkingsverband tussen Golgari en Rakdos, en kan voor allebei op een andere manier effectief zijn. Voor vijf mana kan het dus een Ball Lightning met 10 power voor Rakdos zijn, en/of een grote bom voor Golgari scavenge. Ook in het scavengen zit een Rakdoskant, omdat het creature dat de counters krijgt, aangespoord wordt diezelfde beurt aan te vallen.

Qua flavor is dit vanuit Golgari gezien een poging om de balans tussen leven en dood te 'herstellen', dus zich af te zetten tegen Selesnya en co., en vanuit Rakdos een ideaal monster om chaos te scheppen.

Official Rules Advisor ~Jop~ (39) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-4-2013 23:49:00

Midnight Swallower
Creature - horror mutant (Rare)
Evolve

Whenever Midnight Swallower evolves, target player reveals cards from the top of his or her library until he or she reveals a land card, then puts those cards into his or her graveyard.

1/2


Oh Ooh, zo te zien is Simic het verder gaan zoeken dan de eigen guild. De Cloudfin Raptor vloog heel rustig totdat uit het niets de grote Consuming Aberration onder hem zichtbaar werd. Vluchtig vloog de raptor terug naar zijn eigen basis. Deed zijn verhaal en verteld dat er een gigantisch beest bijna bij de grens van het simic gebied geariveerd was. Gelukkig was de raptor optijd en hadden ze tijd om een val op te zetten. *Boom* *AaaaH* *auch* *wrap**wrap*. Het ontsnapte horror creature van dimir was gevangen. En zo snugger als merfolk de voorste (Prime Speaker Zegana) was gaf ze de opdracht om te gaan experimenteren met het gevangen beest. Dit is het ontstaan van Midnight Swallower.

Uit het bovenstaande verhaaltje lijkt me duidelijk geworden dat het gaat om Dimir (met het land millen) en Simic (evolve).
Specifiek gekozen voor 2/2 omdat het anders waarschijnlijk wel heel hard gaat.
Verwoording is misschien niet geweldig, maar bedoel: als Midnight Swallower een +1/+1 counter krijgt van de evolve ability. Als ik had gezegt: ‘'whenever Midnight Swallower gets a +1/+1 counter, target player...'' was het zeker te sterk geweest.

13-4-2013 03:34:00

Goblin Gyromancer

Multicolored spells you cast cost less to cast.

Whenever you cast a multicolored spell from your hand flip a coin. If you win the flip that spell gains chiper. If you loose the flip copy the spell. Target opponent may choose new targets for this copy.

Creature Goblin - Rare 3/2

- "Sir, the first explosion killed 3 of our men."
- "And the 2nd explosion? "
- "Another 4, Sir"
- "Excellent."

Met de flavortext erbij zal het waarschijnlijk wel te veel tekst zijn voor een magickaart maar kon het niet laten. Ik heb er voor gekozen om de Izzit en de Dimir guild samen te nemen.

Ik wilde de Izzit manier van denken en experimenteren graag naar voren brengen. Vandaar een effect dat kan backfire-en. Goblins zijn hier uitermate geschikt voor en daarom is deze meneer ook een goblin. Ik wilde hem eigenlijk Gobi noemen maar we mochten geen Legendary helaas. Dimir daarnaast is altijd aan streven naar meer macht en informatie. Ze zijn daarom erg geinteresseerd naar andere manieren dat ze hun magie (cypher) kunnen gebruiken. Het experimenteren zelf laten ze daarentegen wel over aan derden. Om te stimuleren om deze "risky" experimenten te gaan doen heb ik er voor gekozen om "alles" 1 goedkoper te maken.

13-4-2013 03:54:00




Mythe Caster

Creature - Human wizard - Rare

: Draw a card, then discard a card at random (you can only pay this ability once each turn)
Activated abilities can't be activated unless they're mana abilities.

2/3

Qoute: They not just stories, they also create illusions
_________________________________________________________
Toelichting: ik ben bang dat mijn inzending tegen zich werkt ^^!, denk niet dat ik de juiste werking heb in gestelt, maar dat hoor ik van zelf wel
Nu de echte toelichting: ik heb gekozen voor draw en discard effect
Discard a random gekozen omdat het anders te OP zal worden en maar 1x per beurt, dat is het Dimir effect in deze kaart. de andere is juist de andere kant van de controle is van Azorius
En aangezien ik ergens gelezen had dat MG naar een stuk griekse myhtelogie gaat, heb ik de naam Mythe Caster genomen om een top van de sluier te geven

13-4-2013 08:45:00

Spellwarped Krasis
Creature - Ooze

Evolve

T: You may change the targets of target instant or sorcery spell with converted mana cost equal to or less than the number of +1/+1 counters on Spellwarped Krasis.

1/3

Deze krasis is door alle magie veranderd, het heeft zich zodanig aangepast dat het nu een spell kan absorberen en weer te desorberen. De spell moet niet te krachtig zijn anders zou de energie hem uit elkaar rijten.

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-4-2013 13:17:00

--- Plaatje



--- Plaatje

--- Tekst versie
Everlasting Steed
Creature – Nightmare Horse
Haste, Unleash.
Scavenge .
Counters remain on Everlasting Steed aslong as it remains in either exile or graveyard.
4/4
--- Tekst versie

Vertegenwoordigd: Rakdos / Golgari

Note: MSE laat mij de rarity niet veranderen. De Steed is een rare.

Toelichting:
Scavenge te samen met unleash leek mij wel grappig. Alleen klikte het niet uitzichzelf, vandaar dat de Steed de extra ability er bij heeft gekregen. (Variatie van Skullbriar, the Walking Grave).

• Unleash -> Rakdos
• Scavenge -> Golgari
• Haste -> Komt voor in zowel Zwart als Rood als Groen.

Nachtmerries komen en gaan, maar vanaf kom je er nooit. Vandaar ook de naam "Everlasting". De aanpasbare power kun je zien als een variabel van hoe eng een droom is. Hoe groter de power, hoe enger het voor je opponent wordt.

13-4-2013 16:11:00

@ Patrick.

Je zorgt er hierdoor inderdaad voor dat jezelf niet kan gebruiken. Maar je kunt dat oplossen door Activated abilities other then ....

Official Rules Advisor bram (3) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-4-2013 16:29:00

Nature's Cadet
Creature - Human

Evolve

Remove a +1/+1 counter from Nature's Cadet: Detain target creature.

"If only my job wasnt so busy i'd... Sorry, duty calls!"

0/2
----
Aan de keywords moge het duidelijk zijn - is een combinatie van azorius en simic.

Het idee is dat deze jonge cadet van azorius de natuur bestudeerd - en zo steeds meer te weten komt en leert elke keer dat hij een creature ziet dat boven zijn knowledge (p/t) gaat(evolve)

Als hij niet zo vaak aan het werk moest (detain) zou hij dan ook al veel over de natuur weten - of dat in de game ook zo is is natuurlijk een interresante afweging tussen detain en meer power.

Weloverwegen zo gekozen dat hij zowel na het casten van een creature direct de counter kan gebruiken, als ook voor het casten van een creature (om wel te evolven als dat anders niet zo was).

13-4-2013 17:07:00



Azorius + Izzet:
De Izzet zijn altijd geïnterreseerd in nieuwe uitvindingen doen, en als ze op een gegeven moment gevraagd worden door de Azorius om met hun kennis een machine te bouwen, zeggen ze daar geen nee tegen! De Azorius hebben te veel mensen nodig om controle te blijven houden in Ravnica. Een uitvinding van de Izzet zou daar misschien wel eens verandering in kunnen brengen. Alhoewel niet de meest logische keus, de Izzet stemmen in, omdat zij zo nieuwe uitvindingen kunnen doen met kennis van de Azorius. De Azorius krijgen ook hun zin, want ze krijgen ze een manier om consitenter mensen te arresteren (eerste ability). Er zit wel een addertje onder het gras, want de Izzet hebben de machine zo gebouwd dat ze hem op kunnen offeren voor eigen gewin als er problemen ontstaan (tweede ability).

Dit verhaaltje staat ook nog kort in de Flavor Tekst.

13-4-2013 17:38:00

aah okay, thanks dan verander ik het even mach mij eerste deel van de inzending verwijdert worden , ga ik het gelijk aanpassen

Frque (64) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-4-2013 17:58:00

ok, ik hoop dat ik een beetje op de goede weg ben zo:

Zinkiv, the unwanted
Creature - Elemental - Rare

Other creatures you controle have swampwalk.

, : until end of turn, all basic lands are swamps.
Use this ability only in your main phase.

1/1

{i}Protect what is yours, fight for it or suffer the consequences...{/i}

Dit beestje is niet zo zeer geschikt voor Boros of voor Rakdos, maar meer een missing link. Je kan hem heel goed gebruiken als je een combinatie van deze 2 guildes speelt! Veel aanvallen met Battalion beestjes van Boros en als jij nou meer en sneller schade doet bij je tegenstander hoef je ook niks te blokken! (met unleash van Rakdos)
Swampwalk zorgt ervoor dat je lekker doorloopt en niet meer geblokt wordt. En je tegenstanderds kunnen met hun land ook niet echt meer wat (tenzij ze swamps spelen natuurlijk), maar dan hoef je ook niet meer te betalen en is dit echt een uber kaart!
Dit laatste element is een soort schakel van een 3e guild. Misschien is dit niet echt iets voor Orzhov (zwart / wit) maar meer voor Dimir…? maar dat gok ik er maar op. Ik heb me zo goed mogelijk ingelezen in de paar dagen dankzij Shazu en Toby!! Wat is er eigenlijk met Urza gebeurt?

14-4-2013 00:49:00



Mythe Caster

Creature - Human wizard - Rare

: Draw a card, then discard a card at random (you can only pay this ability once each turn)

Activated abilities can't be activated unless they're mana abilities other then Mythe Caster

2/3

Qoute: They not just stories, they also create illusions
_________________________________________________________
Toelichting: ik ben bang dat mijn inzending tegen zich werkt ^^!, denk niet dat ik de juiste werking heb in gestelt, maar dat hoor ik van zelf wel
Nu de echte toelichting: ik heb gekozen voor draw en discard effect
Discard a random gekozen omdat het anders te OP zal worden en maar 1x per beurt, dat is het Dimir effect in deze kaart. de andere is juist de andere kant van de controle is van Azorius
En aangezien ik ergens gelezen had dat MG naar een stuk griekse myhtelogie gaat, heb ik de naam Mythe Caster genomen om een top van de sluier te geven


Ik heb he even aan gepast, sorry voor de ongemak, zo hoort het tezijn de ouder mag verwijdert worden

14-4-2013 04:17:00

Ik wil zelf ook nog 1 ding veranderen aan mijn inzending. Ik zie dat er iets gebeurd dat ik niet bedoeld heb met mijn kaart. If you cast a multicollered spell from your hand moet het zijn. Hierdoor vind de trigger niet plaats bij de chiper resolutie. Kleine aanpassing als het nog steeds mag .
Check! - Dustin.

14-4-2013 10:39:00

@ Patrick: Als je graag de correcte wording wil, kan ik je de tip geven om bij "Uitgebreid zoeken" op "Oracle text" gaat zoeken. Daar type je dan wat relevante woorden in, zodat je kaarten krijgt die een ability hebben die lijkt op wat jij wil gebruiken. Dan kan je het grootste deel "copy/paste"n naar je eigen kaart.

Als je bijvoorbeeld zoekt op "Activated abilities can't" krijg je Linvala, Keeper of Silence. Bij "other than" kom ik bijvoorbeeld bij Adarkar Valkyrie (indicatie waar "other than" moet staan). En nog Damping Matrix voor "unless mana". Ik denk dat het dus iets kan zijn als:

Activated abilities of creatures other than Mythe Caster can't be activated unless they're mana abilities.

Of misschien wil je het ook laten werken als je er meer dan één op hebt liggen (via de wording van Akron Legionnaire, gezocht op "except named" (moet je wel iets vinden, anders moet je iets anders proberen))? Dan wordt het iets als:

Except for creatures named Mythe Caster, activated abilities of creatures can't be activated unless they're mana abilities.

Je eerste ability zou iets moeten zoals Chronatog + Desolate Lighthouse. Dus laatste deel niet tussen haakjes en cursief, want het is geen reminder tekst, maar echt een deel van je ability:

: Draw a card, then discard a card at random. Activate this ability only once each turn.

14-4-2013 23:25:00

Guilds: Azorius en Orzhov.

Aan de ene kant passen deze guilds prima. Beide guilds houden van orde en regelmaat. Echter is er ook een belangrijke tegenstelling. De Azorius gaan uit van de wet en de Orzhov gaan vooral uit van zichzelf. Dus wat krijg je als je deze twee elementen combineert:



Een creature die uitgaat van de wet, maar om zijn doel (verkrijgen van informatie), creatures letterlijk laat bloeden.

15-4-2013 13:19:00

Wat krijg je als de gekke onderzoekers van Izzet aan de haal gaan met Simic biotechnologie? Hele rare dingen. Ik presenteer Precarious Goblin.


Precarious Goblin

Creature - Goblin Mutant

Evolve

When Precarious Goblin enters the battlefield, roll a six-sided die. Use the outcome for power. Repeat this process for thoughness.

"When the Izzet heared of the Simic experiments, they performed their own. Some turned out very well. Others not so much."

*/*


Wat valt er over te vertellen? De goblins van Izzet hebben hun grijpgrage klauwtjes weten te leggen op de beginselen van Simic's biotechnologie en zijn er naar hartelust mee aan het experimenteren. Natuurlijk ook op zichzelf. Hoe ze beesten kunnen laten evolueren, hebben ze door. Helaas zijn de uitkomsten van de beesten zelf nog een beetje instabiel.

Je kan hierdoor net zo makkelijk een 6/1 als een 2/3 krijgen. Heerlijke 'non-square' stats waar Simic weer zo van houdt. De gecombineerde power en thoughness zal gemiddeld 2d6 = 7 zijn, maar je zal ook uitschieters van 1/1 en 6/6 kunnen krijgen. Niets is zeker bij Izzet. Omdat lagere P/T beestjes makkelijker kunnen evolueren, lijkt me vijf mana niet te veel. Misschien is vier mana in totaal beter, maar ik ben bang dat dat net te weinig is. Als je je beestje niet leuk vind, kun je altijd nog Voidwalk oid gebruiken.

Het is een Goblin omdat zij veel bij Izzet voorkomen, voornamelijk als hulp (of onderwerp) bij experimenten en onderzoek. Mutant is een typisch Simic creaturetype en is hier zeer zeker van toepassing. "Precarious" heeft deze betekenissen: hier .

Het enige waar ik over twijfel is dat het wellicht beter in een Un-set past (zie Elvish Impersonators, die ik pas ontdekte tijdens het schrijven van deze post..). Ouwehoeren met zeszijdige dobbelstenen is typisch iets van Unglued ( zie hier ), maar Goblin Test Pilot heeft wat mij betreft laten zien dat er zeker wel ruimte voor wat randomheid buiten een Un-set, helemaal bij Izzet. De beoordelaar van de prijsvraag heeft hier echter het eindoordeel over en daar zal ik me bij neerleggen. Ik heb me in ieder geval al vermaakt met het maken van deze kaart.

leroy (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-4-2013 16:42:00

Big Freaking Giant

creature - Giant Mutant

Flash, evolve, shroud

When Big Fat Giant enters the battlefield, exile target creature,
then return that creature to the battlefield under it owners control.
That creature gains +2/+2 and haste until end of turn.

Bloodrush - (splitsecond) target attacking creature gains shroud, evolve and +2/+2 until end of turn.

2/2

Wauw. Die doet veel voor een 5 mana rare nietwaar? Ik zou hem iig zekerste weten spelen in mijn RUG aggro standard.
Hier even de uitgebreide uitleg:

Overduidelijk is het een creature die Simic en Gruul vertegenwoordigt, en ook duidelijk. Ik had er even moeite mee,
want bloodrush en evolve is niet gemakkelijk te combineren. Nu bedacht ik dat het blinken van een beestje, die je tegelijkertijd
pompt misschien wel de beste optie was.

Simic en Gruul houden beide van combat tricks, simic van het inflashen en andere beesten sterker maken, gruul van het
bloodrushen en daarmee 1 beest gigantisch maken voor een beurtje. Vandaar het pompen via twee verschillende manieren.
Het beestje zelf is een onwaarschijnlijk sterk beestje voor 5 mana's hebbende flash, evolve EN shroud waardoor hij niet slecht is.
Echter duurt het dan even voordat hij bruikbaar wordt, dus geeft hij iets anders ook even +2/+2 waardoor hij zelf meteen ook 3/3 wordt.

Ability verantwoording:

Flash: typisch simic. Dit vanwege het leuke gebruik van flash, wat erg krachtig kan zijn.
Evolve: typisch simic.
Shroud: typisch groen, maar ook lichtelijk blauw, simic dus.
Blink-ability: Zeker blauw. Zoals ik al zei vanwege het prettige pompen, terwijl het ook meteen als bescherming pre-combat kan dienen.
+2/+2 and haste: groen en rood. Gruul dus, haste vanwege het enablen van een directe aanval.

Bloodrush: typisch Gruul, is het echt nodig? Nee natuurlijk niet, maar wel een mana goedkoper en soms beter dan
hardcasting.
- Splitsecond: dit vertegenwoordigt de flash, flash is snel, splitsecond is snel. Het beschermt je beestje lekker goed.

Cost verantwoording:

Voor de cost heb ik gekeken naar whooly thoctar, watchwolf en restoration angel.

De angel is voor 4 mana, de flash, de blink ability en flying. Dit vertegenwoordigt hier de flash, blink en evolve naar mijn mening.
Voor de +2/+2 en haste komt daar nog 1 mana bij, voor de shroud nog 1/2 en voor de bloodrush. Voor de 2/2 gaat er dan 1 mana af.
(de angel is 3/4)

Dan kom je uit op 5 1/2 mana, echter kost hij wel drie kleuren. watchwolf is voor 2 mana iets wat je normaal voor 3 zou krijgen, en
whooly thoctar of een goed beestje voor 4 normale manas of een matig beestje voor 5 manas.
Ik ga er dus van uit dan 1 extra gekleurde mana de cost verlaagt met 1 en een tweede extra gekleurde mana deze verlaagt met
1/2 (gemiddeld gezien, bepalend of het beestje als goed of slecht beschouwd kan worden.)

Ik haal dus van de 5 1/2, 1 1/2 mana af en kom uit op 4. Dit verhoog ik wel naar 5, het is immers slechts een rare, want het lijkt me zo wel een lekker sterk beestje, maar kijkend naar de
snelheid van de falkenrath aristocrat of de impact van master biomancer op de rest van de game lijkt me dit veroorloofd.
Hij doet veel, maar niks zou op zichzelf echt sterk zijn.

De cost van de bloodrush wordt bepaald uit:
voor de splitsecond
voor de shroud en evolve. (shroud is maar matig als je aan het pompen bent en evolve werkt niet vaak meer)
voor de +2/+2

Hij is nu dus rare. Sterk. Gaaf. En zou zo een prerelease promo kunnen zijn.

15-4-2013 19:05:00

Mijn inzending:



Creature dat goed samenwerkt met alle instants en sorceries van Izzet en Dimir.

Unblockable zodat je er alle cipher kaarten er onder kan stoppen.
Millen om je Dimir strategie te versnellen.
Damage schieten om van vervelende creatures af te komen of om de tegenstander sneller dood te slaan.

Bosma (14) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-4-2013 20:57:00

Spymaster

Creature - Human

When Spymaster comes into play, put a 1/1 Spy token into play with extort.

When you use the extort ability, you may pay , if you do: populate.

1/4

Luc Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-4-2013 22:52:00



Ordruun Thrull

Creature - Minotaur Thrull [Rare]

Lifelink

Pay 3 life: Ordruun Thrull loses lifelink and gains double strike until end of turn.

[3/3]

Orzhov en Boros zoeken samen naar een manier om sterkere soldaten/onderdanen te verkrijgen. De Ordruun stemmen in met het idee om de lichamen van hun dode broeders te gebruiken om een nieuw soort Thrull te creëren. Het experiment slaagt en een nieuw soort Thrull die zowel voor Orzhov als Boros goed te gebruiken is zorgt dat hun positie in Ravnica een stuk sterker wordt.

15-4-2013 23:29:00

Nog snel even mijn inzending posten voor de deadline!

plaatje:



Champion of All
Creature - Human Warrior (Rare)
Trample
Whenever Champion of All attacks, each other attacking creature gets +1/+1.
Champion of All's power is equal to the total power of all other creatures you control and its toughness is equal to the total toughness of all other creatures you control.
*/*

Toelichting:
Deze champion is een aanhanger van de idealen van Selesnya en Gruul. Hij gelooft zowel in de kracht van het individu als de kracht van de groep. Daarom is hij niet zomaar een champion die de battlefield op gaat om de zwakkeren te beschermen. Nee, hij vecht liever samen met de zwakkeren, want hoe zwak ze ook zijn ze zullen de groep alleen maar sterker maken.
Hoewel de champion Gruul en Selesnya is past hij misschien ook wel in een Boros deckje. De champion vind witte en rode creatures namelijk ook het beschermen waard. En Boros houd er ook van om in een groep te vechten. Helaas heeft Champion of All niet de benodigde discipline om in een strak georganiseerd battalion te vechten en is hij meer op zijn plek tussen de warriors van de clans of de conclave dan de soldiers van het legioen.

16-4-2013 00:36:00

Wat een ontzettend gave dingen kun je doen als je Guilds gaat combineren Nu maar hopen dat Dragon's Maze net zo leuk is als jullie inzendingen!

Dirk: goede synergie met zichzelf, maar niet overpowered omdat je andere creatures (en tokens!) nodig hebt om hem werkend te krijgen. Coole first pick.
LarsM: goed gebalanceerde kaart, doet een helehoop tegelijk
Peanut: combineert erg goed het idee van beide guilds
Tom: sneaky trucje om scavenge met dat andere +1/+1 counter mechanic te combineren, nice!
Toby: super vet! Geeft kaartnadeel, maar is zo ontzettend flavorvol en misbruikbaar Past duidelijk bij beide guilds en is toch verre van overpowered.
Kjell: mooie combo, waarbij de mill en detain ook echt met elkaar verbonden zijn. Knap uitgewerkt!
Limly: cool! De flavor lijkt sterk op een kaart die na jouw inzending gespoild is.
Patrick: past prima in de trage, controlerende strategie van zowel Azorius als Orzhov, maar stiekem ook in de agressieve versie van beiden: ongehinderd aanvallen én doodbloeden.
Sander: gaaf Izzet mannetje dat een slim gekozen trigger heeft; klinkt echter wel heel erg sterk...

Voor we naar de prijsuitreiking gaan, eerst nog een quote van LarsM: "Ik voel me altijd een beetje geïntimideerd door Toby's designs." Een compliment, maar ook een waarschuwing... Ik geniet altijd erg van Toby's inzendingen, omdat Toby duidelijk een heel sterke designer is, met gevoel voor wat een kaart binnen de gegeven beperkingen hoort te hebben. Afgezien daarvan, geeft hij ook nog eens waardevolle tips en feedback aan anderen (telt niet mee voor de prijsvraag, wel voor zijn karma). Ik wil dus niet dat Toby stopt met meedoen, maar ik wil ook niet dat anderen weggejaagd of ontmoedigd worden. Tja, een lastig parket...
Daarom ga ik de spelregels aanpassen! Elke tweede keer dat je wint, kun je daarna 2 maanden niet meer winnen. Maar vanaf de achtste keer dat je wint, geldt er iets anders, al ben ik er nog niet helemaal uit wat dat wordt. 4 maanden niet winnen? Of vanaf dan elke keer dat je wint meteen 2 maanden niet meer winnen? Of beide (al lijkt dat me te streng)? Ik hoor graag jullie mening!
Het zal jullie niet verbazen: Toby is weer eens de winnaar van de prijsvraag, met wederom een geniaal design! Gefeliciteerd, en blijf ons alsjeblieft verbazen en inspireren met je inzendingen! Wat vinden jullie trouwens van Toby's eigen suggestie dat hij pas maandagavond zijn inzending post?

Aanstaande donderdag is er weer een gastjury; deze keer niemand minder dan Shazu! Ik ben momenteel druk bezig met verbouwen en verhuizen, volgende week dinsdag komt de verhuiswagen voorgereden... dus vandaar dat ik zelf helaas geen tijd heb om de prijsvraag te doen. Ik weet niet eens zeker of ik dan wel internet heb... mijn grootste nachtmerrie! Veel plezier alvast met de volgende prijsvraag, de week daarna ben ik er zelf weer om een traditie voort te zetten

Greetz, Dustin.

16-4-2013 01:57:00

Gefeliciteerd Toby .

Ik moet zeggen dat ik dit gedeelte van het forum altijd leuk vind. Je leert ontzettend veel van regels en interacties. Het is daarom natuurlijk belangrijk om elkaar er mee te helpen. Wees niet bang om iets te proberen, je kunt er alleen maar van leren .

16-4-2013 10:18:00

Hou Toby in the game, dus die regels niet veranderen!

Btw gefeliciteerd man!

16-4-2013 10:28:00

Toby, gefeliciteerd!

Wat mij wel tegen valt is de hoeveelheid Shards-inzendingen terwijl Dustin aan gaf Wedges een kans te geven, en dat er eervolle vermeldingen zijn gegaan naar inzendingen met een slechte toelichting over waarom juist die twee guilds zijn verwerkt.

Wat de hoge kwaliteit van Toby's inzendingen betreft, ik zie juist graag dat Toby en de mini prijsvragen door gaat/gaan zoals ze nu zijn. Als Toby elke keer zo'n sterke inzending kan doen, moet dat anderen toch ook lukken, en ik zie daarin voor mij juist een uitdaging.
En waarom de regels aan passen bij 8 overwinningen en niet bij 10?

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3 4  [volgende] [laatste]