Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Asian BB 4th (ABB)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 44,95 | |||
5th Edition | 39,95 | |||
Asian BB 4th | 49,95 | |||
Commanders Arsenal | 59,95 | |||
Alle kaarten uit het Commanders Arsenal zijn FOIL en tournament legal. | ||||
Eternal Masters | 34,95 | 74,95 | ||
Italian Legends | 49,95 | |||
Legends | 199,95 |
Prijs:
€ 49,95
mag je nou ook de volgorde van de kaarten veranderen? Want het ''in any order'' vind ik niet meer terug in de ''verbeterde'' tekst. Dan zou het dus eigenlijk een soort ponder zijn?
Kan ik mij voorstellen. Vooral oude kaarten kunnen wel eens herschreven zijn. In de kroeg kunnen we wel eens discussie hebben wat de precieze wording is van een kaart. Gelukkig zijn er een aantal "rijke" jongens die met hun mobiel online kunnen checken wat de Oracle Text is. Die is namelijk altijd leidend.
Dus bij twijfel niet op de kaart kijken, maar lezen wat de Oracle Text zegt.
ok dank je voor de duidelijkheid
ik vroeg het een beetje omdat die kaart uit de 5th edition mij in twijfel bracht
Zie de Oracle tekst. (Dat is de tekst die geldt, altijd.)
Het is nu een triggered ability. (Die beginnen met At, When of Whenever.)
hey allemaal,
ff snel een vraagje.
is dit een activated ability of een trggered ability ?
omdat ik beniewd ben of het met Burning-Tree Shaman werkt (of je dan damage krijgt of niet)
Je redenatie klopt helemaal en hij wordt inderdaad veel in Zoo gespeelt.
Vast een domme vraag ,maar door door het commentaar ben ik even de weg helemaal kwijt!
JE pakt dus 3 kaarten ( 1 van je drawstep + 2 van de sylvan)
Vervolgens kies je van de gepakte kaarten 2, 1 of 0 kaarten die je terug legt. Vervolgens verlies je dus respectievelijk 0, 4 of 8 leven.
Dit is correct lijkt mij.
Zoo is daarnaast altijd een deck om rekening mee te houden en dat is volgens mij vooral het deck waarin deze gespeeld wordt.
box
Children of Korlis werkt er prima mee
Ja, dat mag, en als je alle drie je draws vervangt met Words hoef je ook geen leven meer te betalen, zie de laatste van de officiele rulings.
Kan het effect van de sylvan library worden gebruikt voor bv; Words of Wilding ?
probleem is alleen dat zoo slecht is.
Leuke kaart om je eigen leven wat te burnen voordat je Near-Death Experience wil spelen.
hij is wel een stuk duurder geworden...
En syvan library wordt wel degelijk gespeeld, in zoodecks in legacy.
ik duidde niet enkel op sylvan library
Enchantment
At the beginning of your draw step, you may draw two additional cards. If you do, choose two cards in your hand drawn this turn. For each of those cards, pay 4 life or put the card on top of your library.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
6/8/2016
You always perform your normal draw before this ability. The normal draw occurs before anything can be placed on the stack during a player’s draw step.
6/8/2016
If you control other triggered abilities that allow you to draw cards during your draw step, you can choose to order Sylvan Library’s ability before or after those abilities. Triggered abilities controlled by other players will resolve before triggered abilities you control.
6/8/2016
Any cards drawn prior to Sylvan Library’s ability resolving, including in your upkeep or in response to Sylvan Library’s triggered ability, can be chosen to be put back using this effect. Sylvan Library’s controller is responsible for keeping these cards distinguishable in hand, such as by keeping them separate from cards that began the turn in hand.
6/8/2016
If you control more than one Sylvan Library, the triggered ability of each will resolve in sequence. You don’t get to draw all the cards at once and then put them all back at once.
6/8/2016
You can put back zero, one, or two cards.
6/8/2016
If you choose to draw two cards, then replace one or more of those draws with some other effect, the rest of Sylvan Library’s ability still happens. If you’ve actually drawn only one card that turn, you must choose that card and either pay 4 life or put it on top of your library. If you haven’t actually drawn any cards that turn, the rest of the ability has no effect.
6/8/2016
It’s not possible to take any actions between drawing the cards and choosing two cards. You can’t cast the cards you drew to avoid having two cards to choose.
Decktips