Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2011 (CMD)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 0,75 | |||
Commander Anthology I | 1,00 | |||
FtV Angels | 1,00 |
Prijs:
€ 0,75
Dacht ik al, dat is wel jammer.
Active player eerst en dan tegenstanders op ronde volgorde.
101.4. If multiple players would make choices and/or take actions at the same time, the active player (the player whose turn it is) makes any choices required, then the next player in turn order (usually the player seated to the active player's left) makes any choices required, followed by the remaining nonactive players in turn order. Then the actions happen simultaneously. This rule is often referred to as the "Active Player, Nonactive Player (APNAP) order" rule.
Wie kiest er eigenlijk eerst? Je zou je keuze aan moeten kunnen passen aan wat de rest kiest. Extra handig met die meekstone bijvoorbeeld, als je dan iets vergelijkbaars hebt voor toughness.
Je zou zelf peace kiezen als je meteen daarna een Meekstone speelt Dan untapt geen één creature meer van de tegenstander (als die war koos)
Typisch zo'n kaart waarbij het geweldig is als je eerst iedereen goed laat nadenken over wat ze kiezen om hem daarna direct dood te schieten. Mensen bezig houden.
alsje deck defensief is ingesteld kun je beter peace kiezen,
een 2/2 word een 5/2 bij war
zou jou 2/5 ook slopen
maar bij een 1/3 die een 1/6 word kun je blijven blocken, als je voor de aanval had gekozen, ga je er uiteindelijk op beestjes op achteruit.
Ik kies altijd Peace, omdat de anderen War kiezen
Zo wie zo voor 7 mana een 6/6 flyer zou ik niet slecht vinden maar dit is een
6/9 of een 9/6 flyer voor die mana kost.
BTW wie kiest er peace? ik kan me eigenlijk bijna geen reden bedenken waarom je daar voor zou kiezen.
Keiharde finisher in Kaalia of the Vast. Gratis vlieger die voor 9 slaat en al je andere beesten 3 harder laat slaan? Ja graag.
ik had hem vandaag tijdens de release; , hij was bes wel nutteloos omdat ik tegen een stapel tokens aan hikte, dus hield ik hem maar in mijn hand. Lame
Nice! In groot formaat is de art echt veel mooier!
Wallpaper hier
Daar heb je gelijk in maar andersom ook niet. Punt is meer als ze doorkomen en schade doen op een speler of plainwalker. Of ze hebben lifelink of doublestrike of infect. Zijn gewoon veel meer situaties waarin +3 power beter is.
Natuurlijk wordt Peace ook wel gekozen.. Soms hebben je creatures meer toughness nodig.. vooral als je valuable creatures hebt (met goede effecten) en als iedereen War kiest!
Een 1/2 met War (4/2) doet niet veel tegen een 1/2 met Peace (1/5).
Ook gewoon als je alleen maar aan het verdedigen bent, en niet je creatures kwijt wilt. Dan zou ik voor Peace gaan.
Creature - Angel 6 / 6
Flying
As Archangel of Strife enters the battlefield, each player chooses war or peace.
Creatures controlled by players who chose war get +3/+0.
Creatures controlled by players who chose peace get +0/+3.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
9/22/2011
Archangel of Strife’s second and third abilities are linked. Similarly, its second and fourth abilities are linked. The bonus a player’s creatures get depends only on the choice that player made when Archangel of Strife entered the battlefield.
9/22/2011
The active player chooses war or peace first, followed by each other player in turn order. Each player will know what previous players chose when making their choice.
9/22/2011
Archangel of Strife’s bonuses apply immediately. Depending on your choice, Archangel of Strife will enter the battlefield as either a 9/6 or 6/9 creature.
9/22/2011
If there are two Archangels of Strife on the battlefield, and you choose war for one and peace for the other, your creatures get +3/+3.
9/22/2011
As soon as Archangel of Strife leaves the battlefield, the bonus stops applying. If it returns to the battlefield, players will be able to make new choices.
Decktips