Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2011 (CMD)
Serie | Normaal | Foil | ||
Alara Reborn | 0,15 | 0,75 | ||
Archenemy | 0,20 | |||
Commander 2011 | 0,30 |
Veilig betalen met iDeal
Ach. Als we de jaartelling even buiten beschouwing laten is het nog best acceptabel.
Je hebt in de gaten dat je reageert op een post van 3 jaar geleden?
Joris, ja die is er ongeveer, Ghor-Clan Rampager kan je helpen.
Een snelle blik in de catalogus liet zien dat er geen vergelijkbare kaarten zijn voor of . En maar weinig andere kaarten die boosten zonder trample op deze manier.
Mono groen zijn er overigens wel andere kaarten met +x/+x en trample.
Volgens mij niet met trample, maar je hebt Giant Growth, Vines of Vastwood en Groundswell die wel erg goed zijn, en in mono Primal Bellow
Is er een gelijksoortige kaart die in standard gespeeld mag worden? Liefst ook voor mana cost.
zo die mag in mijn kobold deck
je leeft nog want:
702.17b The controller of an attacking creature with trample first assigns damage to the creature(s) blocking it. Once all those blocking creatures are assigned lethal damage, any remaining damage is assigned as its controller chooses among those blocking creatures and the player or planeswalker the creature is attacking. When checking for assigned lethal damage, take into account damage already marked on the creature and damage from other creatures that's being assigned during the same combat damage step, but not any abilities or effects that might change the amount of damage that's actually dealt. The attacking creature's controller need not assign lethal damage to all those blocking creatures but in that case can't assign any damage to the player or planeswalker it's attacking.
en de regels voor blocken zijn niet veranderd voor zover ik weet alleen de regels voor deathtouch en trample samen zijn verandert
We zitten met een potje MWS, en lopen een beetje vast.
De tegenstander valt aan met een Corpse Cur tesamen met dit ding. Een 6/4 Infect Trampler dus. Ik wil blocken, en daarvoor gebruik ik. Razor Golem en 2 Squadron Hawks.
Ik sta op 9 Poison Counters. Wat gebeurt er precies en hoe verloopt het blocken? Ik geloof dat er toch nieuwe regels waren met het blocken?
@Sander: Bijna al mijn deckjes hebben wel iets van counter magic erin, dus ja, bij mij wordt er wel wat gecounterd.
Beest stuk, weg combo. En je gaat me niet vertellen dat er geen creature-removal in je omgeving wordt gespeeld.
Boeiend. Het is een casual "combo". Daar is niet alles even goedkoop in mana en speelt niet elk deck met counters. Sterker nog, ik zie bijna nooit een casual deck iets counteren. Als die jongen zijn fun combo wilt spelen, laat hem dat dan doen.
En dat voor maar 8 mana en 3 counterbare kaarten...
vink {=wooly thoctar} + Colossal Might + Soul’s Fire ook best wel een brute combi :3
Instant
Target creature gets +4/+2 and gains trample until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips