Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2011 (CMD)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 0,20 | |||
Commander Anthology I | 0,20 | |||
Divine vs Demonic | 0,15 | |||
Onslaught | 0,20 | 0,50 |
Veilig betalen met iDeal
Ik vind dit een erg leuke en mooie kaart die werkt aan beide fronten.
Ik snap het als life gain relatief niet wordt gezien als heel belangrijk omdat board control en kaartvoordeel belangrijker zijn...maar...
het kan zeer frustrerend zijn voor decks die gewoon genoeg damage in een bepaalde tijd moeten zien te realiseren. Tegen rood kan life gaining verschrikkelijk goed zijn. En in multiplayer heeft deze zeker een meerwaarde. Met dit soort kaarten maakt het ook meteen geen bal uit of iemand 100 1/1 tokens heeft om je mee aan te vallen. Verder geeft life gain potentieel meer uithoudingsvermogen waardoor je kans op board control toe kan nemen. Sommige decks spelen eerst een Gerrard’s Wisdom en wachten dan nog een paar beurten voordat ze hun Wrath of God uitspelen. Life gain is dan een noodzakelijk middel om tijd te rekken.
Bovendien, creatures met Lifelink zijn toch vaak best wel goed? Armadillo Cloak was toch niet louter goed vanwege de trample, die Lifelink was een fijne bonus.
Dat ja. En het feit dat er maar drie keer gestemd is. Let op wat er gebeurt als ik hem een 10 geef! Ik vind een 2 ook wat weinig, maar echt goed is 'ie inderdaad niet.
EDIT: hoe vaak wordt dit ratingsysteem gebruikt..? Ik heb er echt al letterlijk jaren niets meer mee gedaan...
Dat zal grofweg 2 redenen hebben:
- Die rating is niet alleen gebaseerd op Commander.
- Met levens gainen alleen ga je niet winnen.
Raar dat deze maar een 2/10 krijgt. Dit is toch best een geinig kaartje in EDH met 4 spelers. Je krijgt ook levens als de andere spelers elkaar aanvallen.
Niks bijzonders.
Deze triggert door het declaren van attackers. Die trigger ligt vervolgens gewoon op de stack en zal in principe gewoon resolven.
Sowieso kun je de trigger van Righteous Cause eerst laten resolven voordat je uberhaupt iets anders gaat doen. Dan heb je dat leven al binnen.
Maar zelfs als je op de trigger reageert met de ability van Reconnaissance, dan nog zal de trigger van Righteous Cause gewoon resolven. Er is geen enkele reden waarom die zou fizzlen. Dat leven krijg je dus sowieso.
Wat als ik deze combineer met Reconnaissance of Gustcloaks?
Enchantment
Whenever a creature attacks, you gain 1 life.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips